IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Европейски медийни доставчици обединяват усилия, за да защитят приходите си

Най-голямото перо в глобалните средства за реклама тази година ще бъде това за интернет

17:49 | 17.08.17 г.
Европейски медийни доставчици обединяват усилия, за да защитят приходите си

Онлайн рекламата се очаква да детронира телевизионната реклама тази година. Според прогнози на JPMorgan най-голямото перо в глобалните средства за реклама ще бъде това за интернет, пише Bloomberg TV Bulgaria.

В САЩ това се случи още миналата година, когато разходите за онлайн реклама скочиха с 22%, достигайки рекордните 72,5 милиарда долара в сравнение с 69 милиарда долара за TV реклами.

В опит да забавят настъплението на Google и Facebook, няколко европейски ефирни медии се съюзяват с цел да доставят по-детайлна и широкообхватна информация за своите зрители на рекламодателите. 

Немската ProSiebenSat.1 Media обединява сили с Television Francaise 1 и италианската Mediaset в областта на телевизионните видео-реклами в онлайн среда. Във Франция SFR Group и канал M6 на Metropole Television се сближават с дигитални издатели, продуцентски копании и сайтове за електронно пазаруване.

Във Великобритания, конкурентните доставчици на сателитна телевизия Virgin Media и Sky обединяват досегашните си и бъдещи данни за потребителите, защото така могат да предложат на рекламодателите повече информация, позволяваща по-добре таргетирани реклами.

Най-голямата рекламна агенция в света, WPP, потвърждава за Bloomberg, че Google е водещото място за рекламите на нейните клиенти и казва, че Facebook може скоро да заеме позиция номер 2.

Още подобни коментари гледайте в сайта на Bloomberg TV Bulgaria

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 13:27 | 05.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Bloomberg TV виж още

Коментари

Финанси виж още