През миналата година транспортният морски сектор се консолидира, бяха обявени шест трансакции. От 16 глобални превозвача седем обявиха, че или ще се сливат, или ще придобиват други компании.
Това обяви Сьорен Скоу, главен изпълнителен директор на Moller-Maersk, в интервю за Bloomberg TV по време на икономическия форум в Давос, Швейцария.
На фона на забавеното възстановяване и понижените цени за превоз контейнерните линии в Азия очакват още консолидация след годината, в която се срина южнокорейската Hanjin Shipping и се реализира мегасделка между японски конкуренти.
Директорът на Moller-Maersk прогнозира, че цената на контейнерите зависи от търсенето и очаква малко понижение през годината, каквото е имало и през миналата.
“Това, което ще има значение за цените на товарните превози, е как превозвачите ще разположат капацитета си”, каза Сьорен Скоу.
Какви са перспективите пред корабната индустрия през 2017 година и стратегията на Maersk ще научите от интервюто:


Може ли изкуственият интелект да намали броя на върнатите покупки от е-магазини?
Бездомници превзеха подлезите във Варна (СНИМКИ)
Момиче се влюби в мъж, той я продаде за проститутка
41 пияни или дрогирани водачи спипа КАТ за ден
МОСВ започна спешен мониторинг на морските води заради блокирания танкер
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Нобелов лауреат за мир: Иран използва екзекуциите като „инструмент за репресии“
Фирми от САЩ разграбват редкоземните елементи, нужни на Европа за превъоръжаване
Мадуро знае, че Тръмп блъфира
Сигурността на Израел се нуждае от по-малко оръжие и повече диалог
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Синът на Арнолд Шварценегер, Кристофър, е копие на полубрат си Джоузеф Баена
Над 500 студенти посрещат 8 декември на Пампорово
Берое и Септември завършиха 0:0
Мъж е в тежко състояние след катастрофа на пътя София-Варна
Делян Добрев: Предишният вариант не беше бюджетът на ГЕРБ