Не очаквам 2017 г. да бъде драматична за която и да е индустрия в резултат на ефективното стартиране на Brexit, защото правните процедури, които Великобритания трябва да инициира, ще започнат чак в края на пролетта на 2017 г. Самият процес пък ще продължи не по-малко от две години.
Това каза Юлиян Михов, директор Бизнес развитие в EY България, в предаването Investbook на Bloomberg TV Bulgaria.
Последствия ще има ефективно през 2019 г. и тогава компаниите, които планират аутсорсинг, ще започнат да преценяват дали да насочват дейността си към България, или към други държави.
"Най-големият риск е въвеждането на нови правила при твърд Brexit, свързани с законодателството, касаещо интелектуалната собственост и защитата на личните данни", посочи той.
Дали ще бъде мек, или твърд Brexit ще зависи от това колко компании ще пожелаят да "играят на сигурно" и да търсят други локации, макар и с малко по-високи рискове в сравнение с България и останалите страни от ЕС.
Вижте във видеото целия разговор с Юлиян Михов


МОСВ започна спешен мониторинг на морските води заради блокирания танкер
Тежка катастрофа по пътя София-Варна днес
Над 20 автомобила спукаха гуми на родно шосе само за 24 часа
НОИ одобри Бюджет 2026
Опозицията не хареса и обновения проект на Бюджет 2026
Фирми от САЩ разграбват редкоземните елементи, нужни на Европа за превъоръжаване
Мадуро знае, че Тръмп блъфира
Сигурността на Израел се нуждае от по-малко оръжие и повече диалог
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
Пострадали от наводнението в Бургаско: Причина са изсечените гори в Странджа
В понеделник се очаква да започне евакуация на кораба "Кайрос" край Ахтопол
Проблемът със Закона за доброволчеството продължава да е голям
Симеонов: Тайничко и Борисов стиска палци на протеста
Защо Швеция може да построи модерна подводница, а Европа няма силен морски флот?