Националният авиопревозвач на Кипър е прекратил операциите си след решение на ЕС, че трябва да изплати над 65 милиона евро неправомерна държавна помощ, съобщава ВВС.
Европейската комисия заяви, че правителството на Кипър е нарушило правилата за подпомагане на затруднени компании.
Cyprus Airways е получавала многократно помощ между 2007 и 2013 година.
Правителството, което притежава 93% от авиокомпанията, търсеше безуспешно външни инвеститори.
"Компанията вече не е жизнеспособен икономически субект и не може да продължи да работи", обяви финансовият министър на Кипър Харис Георгиадис.
Той каза, че от събота ще има алтернативи за полетите на Cyprus Airways.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?
преди 10 години Проблемът е с бизнес модела. Нискотарифните авиокомпании постепенно изтласкват от пазара всички традиционни авиокомпании и не е случайно, че повечето големи играчи като Луфтханза или Ер Франс-КЛМ също създават свои дъщерни нискотарифни авиокомпании. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Хм, тъсили са безуспешно инвеститор-т.е. условията им не са били "атрактивни"или просто са разчитали ЕК да си затвори очите. Не е лоша идея например БГ авиокомпания да прояви интерес ако вече не е късно. отговор Сигнализирай за неуместен коментар