IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Валутни разлики понижиха печалбата на Deutsche Post

Най-голямата компания за пощенски и логистични услуги в Европа направи песимистична прогноза за следващата година

10:22 | 12.11.13 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p style="text-align: justify;">
	Изпълнителният директор Франк Апел изтъкна, че пощенската компания е отчела &bdquo;силно тримесечие&ldquo;. <em>Снимка: Ройтерс</em></p>

Изпълнителният директор Франк Апел изтъкна, че пощенската компания е отчела „силно тримесечие“. Снимка: Ройтерс

Най-голямата компания за пощенски и логистични услуги в Европа Deutsche Post обяви своите междинни резултати, които се разминаха с малко спрямо очакванията на анализаторите. Концернът направи песимистична прогноза за развитието на пощенския бизнес за следващата година, пише CNBC.

Приходите за третото тримесечие възлизат на 13,5 млрд. евро спрямо предварителните оценки на анкетираните от Dow Jones експерти за 13,96 млрд. евро. Нетната печалба също не оправда техните очаквания за 411 млн. евро, въпреки че размерът на оперативната печалба ги изненада приятно.

Положителният нетен финансов резултат на Deutsche Post е 399 млн. евро за периода юли-септември 2013 г.

През второто тримесечие нетната печалба на Deutsche Post нарасна до 422 млн. евро от 196 млн. евро през периода април-юни 2012 г., когато тя намаля заради еднократни ефекти, свързани с данъчни задължения.

Изпълнителният директор Франк Апел обясни, че разминаването се дължи на негативното влияние на валутно-курсовите разлики и изтъкна, че компанията е отчела „силно тримесечие“.

„Доволни сме от резултатите през тримесечието“, каза той пред CNBC и сподели притеснението си, че пощенската индустрия върви с бавна скорост.

„Като цяло все още не сме забелязали възстановяване в световен мащаб... ще трябва да почакаме и през следващите месеци. Все още не съм оптимист. Надявам се 2014 г. да бъде по-добра.“

Апел заяви, че Deutsche Post е подобрила минимално резултатите си в Европа, но добави, че това може би се дължи на увеличения пазарен дял, а не на ръст в търсенето. Онлайн поделението пък се представя много силно – отчита 10% ръст на пратките.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 18:57 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Европа виж още

Коментари

Финанси виж още