Събота, 01 Ноември 2014
България Свят Имоти Коментари Борса Forex Технологии Обучение Видео Style Автомобили Клуб Investor
 
Контролен панел Съобщения Потребители Блогове Търси
marto76 marto76 не е онлайн
Аватара на marto76
Мнения: 162
30.10.2014, 22:02

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от kikimaria Разгледай мнение
След продължителни обаждания от страна на виваком да ме зарибят с нов договор ,аз на края приех ,като поисках да добавят към офертата любим номер.Служителката каза ,че ще се обади повторно ,явно за да получи разрешение за моето искане.И наистина след около 2дни тя потвърди ,че към договора който ми предлага,ще бъде включено и моето искане(продиктувах и номера).Изминаха повече от 2седмици и аз вече почти се бях отказала.Но когато дойде куриера с договора в него нямаше такава кауза за любим номер.Най вероятно са мислели ,че съм забравила или ще подпиша без да го прочета.
Кофти!
Отговори с цитат
kikimaria kikimaria не е онлайн
Аватара на kikimaria
Мнения: 1
27.10.2014, 21:28

Wink виваком лъжци
След продължителни обаждания от страна на виваком да ме зарибят с нов договор ,аз на края приех ,като поисках да добавят към офертата любим номер.Служителката каза ,че ще се обади повторно ,явно за да получи разрешение за моето искане.И наистина след около 2дни тя потвърди ,че към договора който ми предлага,ще бъде включено и моето искане(продиктувах и номера).Изминаха повече от 2седмици и аз вече почти се бях отказала.Но когато дойде куриера с договора в него нямаше такава кауза за любим номер.Най вероятно са мислели ,че съм забравила или ще подпиша без да го прочета.
Отговори с цитат
onufri onufri не е онлайн
Аватара на onufri
Мнения: 1,071
02.10.2014, 22:09

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от chami Разгледай мнение
на 15.09.2014 подписах договор за мобилна услуга без интернет.платех 30лв депозит.на 01.10. ми пращат съобщение,че лимита ми свършва.оказа се ,че без да използвам интернет телефона се закачва към близък рутер.интересното е ,че в къщи нямам достъп до рутера.в крайна сметка си взеха парите предвидени за юбилейната отстъпка
Ако си закачен за рутер,близък или далечен,няма да имаш абсолютно никакъв трафик на мобилен интернет,респективно няма да имаш и абсолютно никаква сметка за интернет.
По вероятно е да ти е включен мобилния интернет на телефона и постоянно да си точи нещо.По-добре го провери,защото ще продължава да ти трупа сметка.
Не желая да ги защитавам,защото всичките оператори са един дол дренки,но настройките на телефона в крайна сметка са проблем на потребителя,а не на оператора.
__________________
Всяка краткосрочна спекулация е потенциална дългосрочна инвестиция.
Отговори с цитат
Pacho Pacho не е онлайн
Аватара на Pacho
Мнения: 383
02.10.2014, 22:07

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от chami Разгледай мнение
на 15.09.2014 подписах договор за мобилна услуга без интернет.платех 30лв депозит.на 01.10. ми пращат съобщение,че лимита ми свършва.оказа се ,че без да използвам интернет телефона се закачва към близък рутер.интересното е ,че в къщи нямам достъп до рутера.в крайна сметка си взеха парите предвидени за юбилейната отстъпка
Я пак .... ти наясно ли си с някои основни понятия????
Отговори с цитат
chami chami не е онлайн
Аватара на chami
Мнения: 1
02.10.2014, 22:00

Начално виваком са некоректни
на 15.09.2014 подписах договор за мобилна услуга без интернет.платех 30лв депозит.на 01.10. ми пращат съобщение,че лимита ми свършва.оказа се ,че без да използвам интернет телефона се закачва към близък рутер.интересното е ,че в къщи нямам достъп до рутера.в крайна сметка си взеха парите предвидени за юбилейната отстъпка
Отговори с цитат
vankataxxx vankataxxx не е онлайн
Аватара на vankataxxx
Мнения: 2
28.09.2014, 16:23

Angry
Цитат:
Първоначално изпратено от derk Разгледай мнение
Ресурсите на Земята са ограничени.Нормално е когато пуснат смартфон на водещ производител на цена от 80-90 лева да има опашки и записвания. Просто е трябвало преди да започнеш да преподписваш договори да попиташ за конкретния модел дали го имат. Иначе другия модел А 680 (също сертифициран за ЕС), го има в Мтел на цена около 100 лева.
Ако си лоялен клиент на Виваком след като си подал клиентско оплакване има шанс да ти намерят телефон, зависи какво си писал в оплакването. При мен поради грешка на техен служител са ми позволявали да сключа договор 10 дни след изтичане на промоцията, която исках да ползвам.

Ще видим какво ще стане надявам се да излязат хора и да ме компенсират по някакъв начин.Това очевидно си беше грешка на техен служител( умишлена или не ) .Телефона беше изложен на витрината им с промоции след като казах че ще го взема продавачката нищо не каза че модела е вече продаден а изчака да си подпиша първия договор и тогава ме сюрпризира.Точно това писах в оплакването каквото се случи. Така че вината си е 100 % тяхна , моята е че съм толкова наивен, бях забравил как се бяха да подлъжат майка ми преди време на село идвайки. Каквото и да ми дадат не искам нищо повече от тях нито им ща телефоните нито промоциите да си ги заврат някъде. Аз дори не ходя до магазините им да си плащам, сметката а само онлайн го правя . Направо са ми толкова противни вече всичките им марионетки жалко за тия хора, че са си продали душата така евтино.

За последно променено от vankataxxx : 28.09.2014 в 16:30
Отговори с цитат
derk derk не е онлайн
Аватара на derk
Мнения: 227
28.09.2014, 08:35

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от vankataxxx Разгледай мнение
Вчера ходих да един от магазин на Виваком в София намиращ се на ул."Граф Игнатиев" 47А. На входа на врата ме посреща усмихната продавач консултантка .Бях видял един телефон на промоция Lenovo A536 реших да се възползвам от промоцията и да си го купя този телефон с преподписване.Имам 2 номера на към Виваком и реших да ги преподпиша и 2 та и да ползвам отстъпката за "Комбинирай и спести". До тук добре преподписах първия договор за 2 години на малко по висока такса и дойде ред преподписвам втория номер с който трябваше да взема телефона на промоция и мацката абе има малък проблем телефона ,който гледаш тук не се води в нашият магазин ела утре ще преподпишем 2 ри я договор и ще ти дадем телефона.Отивам ма другия ден радостен че ще имам нов телефон и хоп изненада . Ами то този телефон е изчерпан вече няма го никъде и вчера изложения беше вече продаден.Не можем нищо да направим може да си избереш друг телефон на промоция.И аз викам не искам.И ми дадоха една бланка за клиентско оплакване. Подадох клиентското оплакване и си тръгнах с преподписан на единия номер на с по висока тарифа от съществуващата му и не подписан на другия и без телефон. Сега като чета из форумите има и по тежки случаи от моя явно това са безскрупулни хора а тези в магазините са обучени за измамници или са подбирани по кастинг за измами.И аз ще кажа ПАЗЕТЕ СЕ ОТ ТИЯ ИЗМАМНИЦИ !

Ресурсите на Земята са ограничени.Нормално е когато пуснат смартфон на водещ производител на цена от 80-90 лева да има опашки и записвания. Просто е трябвало преди да започнеш да преподписваш договори да попиташ за конкретния модел дали го имат. Иначе другия модел А 680 (също сертифициран за ЕС), го има в Мтел на цена около 100 лева.
Ако си лоялен клиент на Виваком след като си подал клиентско оплакване има шанс да ти намерят телефон, зависи какво си писал в оплакването. При мен поради грешка на техен служител са ми позволявали да сключа договор 10 дни след изтичане на промоцията, която исках да ползвам.
Отговори с цитат
vankataxxx vankataxxx не е онлайн
Аватара на vankataxxx
Мнения: 2
28.09.2014, 00:53

Начално Ето и моята сага с мушениците от Виваком
Вчера ходих да един от магазин на Виваком в София намиращ се на ул."Граф Игнатиев" 47А. На входа на врата ме посреща усмихната продавач консултантка .Бях видял един телефон на промоция Lenovo A536 реших да се възползвам от промоцията и да си го купя този телефон с преподписване.Имам 2 номера на към Виваком и реших да ги преподпиша и 2 та и да ползвам отстъпката за "Комбинирай и спести". До тук добре преподписах първия договор за 2 години на малко по висока такса и дойде ред преподписвам втория номер с който трябваше да взема телефона на промоция и мацката абе има малък проблем телефона ,който гледаш тук не се води в нашият магазин ела утре ще преподпишем 2 ри я договор и ще ти дадем телефона.Отивам ма другия ден радостен че ще имам нов телефон и хоп изненада . Ами то този телефон е изчерпан вече няма го никъде и вчера изложения беше вече продаден.Не можем нищо да направим може да си избереш друг телефон на промоция.И аз викам не искам.И ми дадоха една бланка за клиентско оплакване. Подадох клиентското оплакване и си тръгнах с преподписан на единия номер на с по висока тарифа от съществуващата му и не подписан на другия и без телефон. Сега като чета из форумите има и по тежки случаи от моя явно това са безскрупулни хора а тези в магазините са обучени за измамници или са подбирани по кастинг за измами.И аз ще кажа ПАЗЕТЕ СЕ ОТ ТИЯ ИЗМАМНИЦИ !
Отговори с цитат
toto 2 toto 2 не е онлайн
Аватара на toto 2
Мнения: 1,046
13.09.2014, 19:55

Начално
Пич как го написа толкова дълго ,при толкова адреналин лъхащ навсякъде в писмото ти ,явно от писането на жалби си добил тренинг .Не се бъзикам ,възхищавам ти се ..Аз не бих могъл ....До сега съм бил и в момента съм потребител само на" Глобул " и много отдавна на БТК /фиксиран телефон/
Не съм имал фрапантни нередности ,с изключение на СМС-те които ми набиваха по 4,80 за някакви ъпдейти на някакви игри на ново закупен апарат , и смс -и за вицове на детето ...
В момента сме на свободни договори със жената ...
На моменти се изкушавам да премина на Виваком ,но се разколебавам като зная колко са "компетентни" търговците им/имал съм служебен техен/ и отзвука който съм чувал за тях като оператор...
За М-тел никога не съм имал и колебание ,достатъчно е да отвориш сайта им -всичко е толкова омотано ...

Цитат:
Първоначално изпратено от c.r.e.a.m Разгледай мнение
И на трите оператора съм им сърбал попарата. И с трите съм имал проблеми, с които повечето абонати са се сблъсквали. И в трите компании съм подавал писмени жалби, възражения, безкрайни разговори с оператори и спорове с роботите им, дето бачкат по офисите. Хора, при всички тези случаи все едно съм се удрял в стена. Зад лицемерното им, вежливо и уж услужливо обслужване се крие един гигантски бюрократичен механизъм, обслужван от джуджета (май Балзак го беше казал ). Ясно е, че ни помпат яко - бил съм абонат и на трите оператора - и при трите съм получавал сметки с мегабайти, разговори в чужбина и есемеси, които НЕ съм потребявал, изговарял и изпращал. Това се е случвало поне 6 месечни пъти (с договор съм от 7 години). Въпроса не ми е за петте лева или за 50-те или стоте, с които общо съм бил надписан - просто ми е кофти, че ме правят на балък - балък, който трябва да мине през деветте кръга на ада, за да ги осъди за стотинки. Представете си от 4 милиона абонати с тук там надписани сметки по 3-5-10 лева колко прави - НА МЕСЕЦ. Присира ми се от тъпите им позитивни реклами и слоуганчета с усмихнати пички, ама кво да правя - нося си двата телефона в мене и като нямам нет и сигнал изпадам в мрачно настроение, а преди като се сетя колко по щастливо и безгрижно си живях без тия шитове - само със стационарката и булфон картата . Това е цената на прогреса - ние ще платим. Медиите нали много го играят в полза на обществото - дават ми разследвания за бат Жеко - пишман майстора, дето завлякъл 2-ма с по 1000 лева, ама за мобилните оператори - тема табу, само реклами, нали са клиенти. Няма независими медии, всичко зависи от парите, а тия пари, които ние даваме за надписани сметки и преподписани договори после си ги гледаме в рекламите по телевизията с усмихнатите пички, които скачат и пеят, че живота е чудесен. (особено като си абонат на XL пакета).
Отговори с цитат
Avalaon Avalaon не е онлайн
Аватара на Avalaon
Мнения: 649
13.09.2014, 19:39

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от c.r.e.a.m Разгледай мнение
.............. а преди като се сетя колко по щастливо и безгрижно си живях без тия шитове - само със стационарката и булфон картата . ..........
Факт !!!

Превърнахме и себе си и децата си в роби на безсмислени играчки и стереотипи.

Сами се направихме обезличени потребители на абсолютно ненужни стоки и услуги .
__________________
www.kvalifikatsia.com
www.art-medica.eu
Отговори с цитат
c.r.e.a.m c.r.e.a.m не е онлайн
Аватара на c.r.e.a.m
Мнения: 305
13.09.2014, 19:33

Начално мамка им
И на трите оператора съм им сърбал попарата. И с трите съм имал проблеми, с които повечето абонати са се сблъсквали. И в трите компании съм подавал писмени жалби, възражения, безкрайни разговори с оператори и спорове с роботите им, дето бачкат по офисите. Хора, при всички тези случаи все едно съм се удрял в стена. Зад лицемерното им, вежливо и уж услужливо обслужване се крие един гигантски бюрократичен механизъм, обслужван от джуджета (май Балзак го беше казал ). Ясно е, че ни помпат яко - бил съм абонат и на трите оператора - и при трите съм получавал сметки с мегабайти, разговори в чужбина и есемеси, които НЕ съм потребявал, изговарял и изпращал. Това се е случвало поне 6 месечни пъти (с договор съм от 7 години). Въпроса не ми е за петте лева или за 50-те или стоте, с които общо съм бил надписан - просто ми е кофти, че ме правят на балък - балък, който трябва да мине през деветте кръга на ада, за да ги осъди за стотинки. Представете си от 4 милиона абонати с тук там надписани сметки по 3-5-10 лева колко прави - НА МЕСЕЦ. Присира ми се от тъпите им позитивни реклами и слоуганчета с усмихнати пички, ама кво да правя - нося си двата телефона в мене и като нямам нет и сигнал изпадам в мрачно настроение, а преди като се сетя колко по щастливо и безгрижно си живях без тия шитове - само със стационарката и булфон картата . Това е цената на прогреса - ние ще платим. Медиите нали много го играят в полза на обществото - дават ми разследвания за бат Жеко - пишман майстора, дето завлякъл 2-ма с по 1000 лева, ама за мобилните оператори - тема табу, само реклами, нали са клиенти. Няма независими медии, всичко зависи от парите, а тия пари, които ние даваме за надписани сметки и преподписани договори после си ги гледаме в рекламите по телевизията с усмихнатите пички, които скачат и пеят, че живота е чудесен. (особено като си абонат на XL пакета).
Отговори с цитат
NYSERookie NYSERookie не е онлайн
Аватара на NYSERookie
Заслужил
инвеститор
Мнения: 7,081
13.09.2014, 18:51

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от buba4ko Разгледай мнение
Ей, тая история ме развесели
То си е за плач направо, но ние в БГ сме си свикнали май да се смеем дори когато плачем
бтв, аз мислех че темата тук е по повод лъжите на виваком че отстъпката от 50% в момента важи за всички абонати, а реално тя е само за нови абонати, но като се зачетох, тук има къде къде по сериозни проблеми
Естествено , че само за нови абонати. Нас вече са ни вързали. Що да ни правят отстъпки?
__________________
Тъпкано ще му я върна на РЕДА малката биричка с две големи!!!!!!!!!!!! Някога !!!!!!!
Отговори с цитат
buba4ko buba4ko не е онлайн
Аватара на buba4ko
Мнения: 318
13.09.2014, 17:35

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от Roko2 Разгледай мнение
Хаха гадове са. Моят приятел отива да се отказва от ADSL интернет и му казват "господине срината ни е комп. системата и не можем да ви обработим молбата" , отива следващата седмица и - честито - договорът се е преподписал защото сте изпуснали срока на предизвестието. Реакцията му е "вашта мамка" мацката зад гишето се стресира и натиска паник бутона. Идват ченгетата - арест - в съда по бързата процедура и три денонощия арест за дребно хулиганство! След няколко месеца жена му отива да подаде заявка за отказ от стационарен телефон в срок и ПОЗНАЙТЕ - отговорът на мацката е следният:"Не можем да ви приемем молбата защото по този телефон доставяме ADSL на съпруга ви" . Още плащат. Не можах да повярвам като ми казаха но все пак това е запазена марка на БГ компаниите работещи с договори. Така че умната и четете договорите!
Ей, тая история ме развесели
То си е за плач направо, но ние в БГ сме си свикнали май да се смеем дори когато плачем
бтв, аз мислех че темата тук е по повод лъжите на виваком че отстъпката от 50% в момента важи за всички абонати, а реално тя е само за нови абонати, но като се зачетох, тук има къде къде по сериозни проблеми
Отговори с цитат
venkova venkova не е онлайн
Аватара на venkova
Мнения: 1
13.09.2014, 16:43

Начално
Здравейте! Не съм чела всички коментари във форума. И ние имаме проблеми с Виваком. Няма откачане....за пореден път след като сме платили всички задължения, изведнъж се оказва, че имаме да плащаме още. По-интересното е, че не могат да дадат конкретна разбираема информация от къде са задълженията. Всичко това е след едномесечно предизвестие и след прекратяване на договора с тях - още края на 2011 г. Няма централен офис, няма мениджър, персоналът в центровете за клиенти не може да даде информация, а от централата в София всеки път казват различни неща....да не кажа абсурди....Не ми стана ясно към кой мога да се обърна, за да получа писмена информация по кой договор, какво точно и защо дължа. Някой знае ли, колко време те съхраняват догоеорите на клиентите си и всички допълнителни споразумения към тях и как клиента може да ги види? Ако някой може да даде съвет, или ако има някой, доказал правата си по някакъв начин, моля да пише!
Отговори с цитат
magi208 magi208 не е онлайн
Аватара на magi208
Мнения: 285
21.08.2014, 05:38

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от Дебнем на замаушка Разгледай мнение
Доста яка тема - пазарът и цифрите говорят сами за това кой, кой е сред българските телекоми. Като чета темата се чудя толкова ли са го закъсали Мтел, та са го докарали до писане по форумите . То ясно, че след последните няколко отчета им е тежко, но все пак, да запазят благоприличие.
Малии яка закъсвация Целия нет са запалили
Отговори с цитат
I-G I-G не е онлайн
Аватара на I-G
Мнения: 2
20.08.2014, 18:59

Начално Осъден виваком
Току що прочетох една радостна новина:
БТК” АД (Vivacom) е начислявала неустойки за предсрочно прекратяване на несъществуващи договори, "сключени" по телефона.

Това съобщиха от Комисията за защита на потребителите, като цитират решение на Върховния административен съд. С него съдът потвъждава заповедта на КЗП за забрана на практиката на мобилни оператори да бъдат сключвани договори от разстояние.
....
Нека който може да си даде малко зор и да ги съди, защото и аз имам това намерение, но нямам време. Ако някой има решения, с които са осъждани виваком за каквото и да е, моля да запише номер на дело и в кой съд е- така мисля, да се даде кураж и на още хора да съдят тези противни .....
Отговори с цитат
emos emos не е онлайн
Аватара на emos
Мнения: 1,283
14.08.2014, 11:58
Местоположение: sofia- Вече селянин около София

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от magi208 Разгледай мнение
Не бе няма проблем вярвам ти. Както писах по- долу всички оператори се пробват да измъкнат още парички с някакъв не-съвсем лоялен или замаскиран казус.
Моето становище по въпроса е , че Вивател не че не правят мушенгии с дребния шрифт а че при трите оператора има градация:

1 - М-тел. - тук не ти се обяснява защо ти се взимат парите-просто ги дължиш - няма проблем с договора и не можеш да ги осъдиш за отчитане , което те си правят без твой кинтрол.
2 - Глобул - от някъде изникват сметки за интернет ако не внимаваш -по договор.
3 - Вивател всичко е по договор с много клаузи и се иска много четене .
Подкрепям напълно.Не,че вивата е връхчето на сладоледа но на фона на другите два са супер
__________________
За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него
Отговори с цитат
magi208 magi208 не е онлайн
Аватара на magi208
Мнения: 285
14.08.2014, 11:53

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от bokos Разгледай мнение
На magi208 мога да изпратя копие от решението на съда, за да отпаднат съмненията, че играя за някого.
Не бе няма проблем вярвам ти. Както писах по- долу всички оператори се пробват да измъкнат още парички с някакъв не-съвсем лоялен или замаскиран казус.
Моето становище по въпроса е , че Вивател не че не правят мушенгии с дребния шрифт а че при трите оператора има градация:

1 - М-тел. - тук не ти се обяснява защо ти се взимат парите-просто ги дължиш - няма проблем с договора и не можеш да ги осъдиш за отчитане , което те си правят без твой кинтрол.
2 - Глобул - от някъде изникват сметки за интернет ако не внимаваш -по договор.
3 - Вивател всичко е по договор с много клаузи и се иска много четене .

За последно променено от magi208 : 14.08.2014 в 11:56
Отговори с цитат
bokos bokos не е онлайн
Аватара на bokos
Мнения: 3
14.08.2014, 09:05

Начално
На magi208 мога да изпратя копие от решението на съда, за да отпаднат съмненията, че играя за някого.
Отговори с цитат
bokos bokos не е онлайн
Аватара на bokos
Мнения: 3
14.08.2014, 08:59

Начално
Понеже моята сага продължи повече от година, е ставало на въпрос тук таме за това и разбрах колко много хора са прецакани по един или друг начин.Ако направим партия , може да съберем процент да влезнем в парламента
Отговори с цитат
Pyramid Pyramid е онлайн в момента
Аватара на Pyramid
Заслужил
инвеститор
Мнения: 5,329
13.08.2014, 18:47
Местоположение: Българска фондова лудница

Thumbs down
С Бибасом имах няколко договора. На 26-ти май т.г. подадох заявление, че прекратявам всичко. До края на Юни не бяха прекратили, щото съм бил забавил плащането - платих първите дни на Юли. "Ама сега не можем, телефонът ви е изключен, трябва да подадем заявление, да го активират и тогава да закрием услугите"
-Добре, казвам им, фактурата е в ръцете ми, че съм ви платил всичко. АКО не ми прекратите договора незабавно, не само няма да ви дам нито стотинка повече, ами ще се постарая да ви направя поредната доза антиреклама. Ще ви отбия нови 5 клиента, пък вие чакайте банан да падне.
Заради момъка, дето досега ми движеше документите в компанията, реших: Няма да се заяждам, АКО ми прекратят договора окончателно И не ми искат повече пари.
Момъкът ми се обажда около 20-ти Юли, казва, "Всичко е приключило, договорът Ви е прекратен".
-Чудесно, викам си, мир да има...
Ала на 4-ти ми пристига хартийка, пише нещо за 9,36 лв. и аз изкипях.
И тук писах, недоволен.
Налага се, обаче, да призная: Днес / редакцията е от 14.08.2014/ МИ ВЪРНАХА 9,36 лв. задето имало период, за който съм платил, а договорът бил вече прекратен. Трябва да призная, бях приятно изненадан.
Та, последното указва на това, че силно зависят нещата и от онези, дето са в офисите им. Има ли желание, оказва се, всичко може. Заравям томахавката.
__________________
Доверие ПРЕДИ избори? Предадено неведнъж. http://solar.sts.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=2750

За последно променено от Pyramid : 14.08.2014 в 10:34
Отговори с цитат
bokos bokos не е онлайн
Аватара на bokos
Мнения: 3
13.08.2014, 09:03

Начално Осъдих Вива ком
Аз осъдих Вива ком,защото ми фалшифицираха договора,моят беше от три страници,точно както го бях заявил,а техният от пет страници,с включена допълнителна услуга.Е,ставаше дума са 5 лв. на месец,но не обичам да ме цакат с топла бира. Използваха подписа ми,дето го слагам в някакво черно прозорче с електронна писалка.Три месеца ходих по офиси и магазини,безкрайни разовори с оператор,кореспонденция по имейл,казвам им че е станала грешка,но на всякъде едно и също. На края ми писна и им заведох дело .Спечелих го на 28.април,съдът обяви техния договор с допълнителната услуга за нищожен,но наглеците продължиха да ми вземат парите,докато не изтече едногодишния срок според тях в началото на юли.Вярно,съдът присъди смешна сума,едва си покрих разходите,но те на това разчитат.Все едно слон да усети ухапване от комар.Макар,че са длъжни да ми върнат надвзетата сума с лихвите за една година ,още не са го сторили.Ще им спрена ново дело,този път за неизпълнение на съдебно решение и пак ще пиша.Един клиент да им откажа,ще съм доволен.Лично аз днес отивам да избера друг оператор,да ги видя що за стока са те. Лек ден на всички!
Отговори с цитат
magi208 magi208 не е онлайн
Аватара на magi208
Мнения: 285
03.07.2014, 06:18

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от Дебнем на замаушка Разгледай мнение
Доста яка тема - пазарът и цифрите говорят сами за това кой, кой е сред българските телекоми. Като чета темата се чудя толкова ли са го закъсали Мтел, та са го докарали до писане по форумите . То ясно, че след последните няколко отчета им е тежко, но все пак, да запазят благоприличие.
Да умират гадовете от Ментел ! За тях няма закони и граница на безочието !!!
След тях минах през Глобул и ви гарантирам ,че са 2 пъти по-коректни.

От както съм на Виваком се родих втори път и съм сигурна , че в тази държава няма по-коректен оператор .
Отговори с цитат
ibbsood ibbsood не е онлайн
Аватара на ibbsood
Мнения: 10
02.07.2014, 13:43

Начално
Виваком, ако не знаете е собственност на КТБ, както ТВ 7, Лафка и др. и имат много агресивна политика с цел монополизиране на пазара, премахване на големите играчи и затова и Виваком се опитва, чрез изгодни предложения да станат първи и след това те да определят правилата. Моето скромно мнение е, че не успяват, тъй като бизнеса особедно в София и другите големи градове си останаха в МТел, а и покритието им не е на тяхното ниво.
Отговори с цитат
Бате Пешо Бате Пешо не е онлайн
Аватара на Бате Пешо
Заслужил
инвеститор
Мнения: 10,413
29.06.2014, 15:23
Местоположение: на село

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от NYSERookie Разгледай мнение
по телефона, без да ходиш в офис. звъниш на 123 и се свързваш с техен представител.
тогава при промяна на плана датата на приключвне на договора не се променя. при мен си остана 24.02 2014.
Благодаря
Отговори с цитат
 
Нов отговор

Принадлежности на темата Търси в тази тема
Търси в тази тема:

Подробно търсене

Прескачане на форум

  Последно мнение  Тема Брой мнения  
01.11.2014 11:53 Полицаите ни 3 пъти повече като % от населението от Румъния 454
01.11.2014 10:50 Кирил Домусчиев 62
01.11.2014 09:26 Ползите от пушенето 65
01.11.2014 09:01 Предизвестения край на "инвестицията" влогЪ 1528
01.11.2014 08:15 Какво става в тази държава ?Къде живеем? 1490

Всички времена са по ГМТ +2.Времето сега е 15:44.