Българи-пазете се от Виваком - Форум Инвестор.БГ
Събота, 13 Февруари 2016
България Свят Имоти Коментари Борса Forex Технологии Обучение Видео Style Автомобили Клуб Investor
 
Контролен панел Съобщения Потребители Блогове Търси
Dobo12345 Dobo12345 не е онлайн
Аватара на Dobo12345
Мнения: 3
09.02.2016, 16:26

Начално Последната ни сметка е висока .
Откакто съм с план "Смарт ",последната ни сметка беше малко висока -47 лева,което не е много нормално .Сега са написали и някаква надвнесена сума .
Отговори с цитат
Dobo12345 Dobo12345 не е онлайн
Аватара на Dobo12345
Мнения: 3
09.02.2016, 16:21

Wink И аз съм на "Виваком ".
Здравейте !2 години бях абонат на "Мтел ",ползвах план "Трансфер ",сега съм на "Виваком "с план "Смарт ".Дано да са прилични сметките .
Отговори с цитат
Грую Груев Грую Груев е онлайн в момента
Аватара на Грую Груев
Заслужил
инвеститор
Мнения: 7,741
09.02.2016, 13:33

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
ала това е друга тема Сега пак ще им пусна жалба [/QUOTE]

Сега им искай бебешка количка за близначки....
Имам вече, подарък от сестра ми, друго ще си търся, че пак са загазили здраво, но този път няма да се огранича с подарък телевизор
__________________
Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
Отговори с цитат
4i40 4i40 не е онлайн
Аватара на 4i40
Заслужил
инвеститор
Мнения: 11,189
09.02.2016, 12:52

Начално
[QUOTE=Грую Груев;1059945600].........................
А забравих, с Ментелци можеш най-добре да се сбориш за някоя отстъпка, ако са сгафили - аз лично получих цял телевизор от тях, но пък не им пуснах жалба и им спестих поне половин милион, ала това е друга тема Сега пак ще им пусна жалба [/QUOTE]

Сега им искай бебешка количка за близначки....
Отговори с цитат
satron satron не е онлайн
Аватара на satron
Мнения: 24
09.02.2016, 12:46

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от индианеца Разгледай мнение
Аз пък по-големи тарикати от Ментел не съм виждал. В офиса ми няма продължава да няма добро покритие в центъра на София. Наскоро набутаха план с данни на мои познати възрастни хора с нокиа с фенерче. Пред очите ми служителка увещаше една баба, която си броеше стотинките, да се сключи 2г договор за цифрова ип телевизия и Интернет, понеже щело да и бъде по-изгодно, и т.н ...

И какво от това ?
И аз това казвам, че като хора не стават. Може би, заради монопола преди години.... Но като цени и качество на услугите, аз съм сравнително доволен.

А иначе и другите злоупотребяват с доверието на възрастни хора. И това трябва да се наказва строго от регулаторите.
Отговори с цитат
Грую Груев Грую Груев е онлайн в момента
Аватара на Грую Груев
Заслужил
инвеститор
Мнения: 7,741
09.02.2016, 12:31

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от andy2000 Разгледай мнение
Абе, да ти кажа аз съм абонат на Ментел от 15-на години и досега съм доволен от услугата като цяло на фона на милата ни родна картинка. Единственото, което ме дразни, но то е при всички, че номерата 0700 ги броят за извънземни и ти ги таксуват.
то и аз съм им абонат от над 17 години, но не е там въпроса - един дол дренки са. Единствено нет-а им, дето беше на Мегалан, става и то точно защото беше на Мегалан и ако трябва да го сравнявам с преди 5 години - по-зле е. Телефонията на всички е еднаква, ползвал съм и трите мобилни, на късмет е къде ще хванеш някоя забила клетка, а телевията (ползвам тази на виваком) също е ок, определено е по-добре от тази на Булшитком. Та така.
А забравих, с Ментелци можеш най-добре да се сбориш за някоя отстъпка, ако са сгафили - аз лично получих цял телевизор от тях, но пък не им пуснах жалба и им спестих поне половин милион, ала това е друга тема Сега пак ще им пусна жалба
__________________
Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
Отговори с цитат
индианеца индианеца не е онлайн
Аватара на индианеца
Мнения: 2,276
09.02.2016, 12:28
Местоположение: %$@%^$

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от satron Разгледай мнение
Услугите на Мтел са със сигурност най-добрите в района, в който живея - и мобилни и фиксирани. А това е много чудно, понеже там работят най-загубените "специалисти". Сменил съм всички мобилни оператори и пак се върнах на Мтел. А интернетът им не ми е правил проблем последните 3 години (за разлика от този на БТК преди това)...
Аз пък по-големи тарикати от Ментел не съм виждал. В офиса ми няма продължава да няма добро покритие в центъра на София. Наскоро набутаха план с данни на мои познати възрастни хора с нокиа с фенерче. Пред очите ми служителка увещаше една баба, която си броеше стотинките, да се сключи 2г договор за цифрова ип телевизия и Интернет, понеже щело да и бъде по-изгодно, и т.н ...

И какво от това ?
Отговори с цитат
satron satron не е онлайн
Аватара на satron
Мнения: 24
09.02.2016, 12:20

Начално
Услугите на Мтел са със сигурност най-добрите в района, в който живея - и мобилни и фиксирани. А това е много чудно, понеже там работят най-загубените "специалисти". Сменил съм всички мобилни оператори и пак се върнах на Мтел. А интернетът им не ми е правил проблем последните 3 години (за разлика от този на БТК преди това)...
Отговори с цитат
andy2000 andy2000 не е онлайн
Аватара на andy2000
Мнения: 3,934
09.02.2016, 12:13

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение
Па мини на Ментел и "тогава ще стане такъв живот, че само си викам Дано. Дано, дано, дано...."
Къде и да се обърнеш, все е хОй, надяваш се поне да е с вазелин и почваш да свикваш - мила родна картинка
Абе, да ти кажа аз съм абонат на Ментел от 15-на години и досега съм доволен от услугата като цяло на фона на милата ни родна картинка. Единственото, което ме дразни, но то е при всички, че номерата 0700 ги броят за извънземни и ти ги таксуват.
Отговори с цитат
Грую Груев Грую Груев е онлайн в момента
Аватара на Грую Груев
Заслужил
инвеститор
Мнения: 7,741
09.02.2016, 12:07

Начално
Па мини на Ментел и "тогава ще стане такъв живот, че само си викам Дано. Дано, дано, дано...."
Къде и да се обърнеш, все е хОй, надяваш се поне да е с вазелин и почваш да свикваш - мила родна картинка
Цитат:
Първоначално изпратено от andy2000 Разгледай мнение
История от познат, която доказва колко некоректни са Виваком.

Купил си човека ваучер. И започнали всякакви мамуни да му звънят и да го питат дали предлага момичта срещу пари.Ходил до магазин на Виваком, там гу пренасочили към 123, а от там му казали, че "това е положението" и няма какво да направят + съвет да търси сайта за компаньонки и да им звъни на тях.
За мен това е супер некоректно от тяхна страна - или сменят номера, или връщат парите.

И аз съм патил от Виваком , по-точно от Интернета им, поддръжка ужасна, реакция след 4-5 дни без Интернет и т.н.

Мислех, че повечето мнения в темата са на тролове, но напоследък се убеждавам, че не е така.

Затова никога повече Виваком!
__________________
Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
Отговори с цитат
andy2000 andy2000 не е онлайн
Аватара на andy2000
Мнения: 3,934
09.02.2016, 11:54

Начално
История от познат, която доказва колко некоректни са Виваком.

Купил си човека ваучер. И започнали всякакви мамуни да му звънят и да го питат дали предлага момичта срещу пари.Ходил до магазин на Виваком, там гу пренасочили към 123, а от там му казали, че "това е положението" и няма какво да направят + съвет да търси сайта за компаньонки и да им звъни на тях.
За мен това е супер некоректно от тяхна страна - или сменят номера, или връщат парите.

И аз съм патил от Виваком , по-точно от Интернета им, поддръжка ужасна, реакция след 4-5 дни без Интернет и т.н.

Мислех, че повечето мнения в темата са на тролове, но напоследък се убеждавам, че не е така.

Затова никога повече Виваком!
Отговори с цитат
g@rga g@rga не е онлайн
Аватара на g@rga
Мнения: 40
23.01.2016, 19:35

Начално
Има доста текстове в договорите, особено на Виваком, защото съм все още техен клиент за съжаление, които могат да бъдат представени по различен начин и да заблудят доста хора. Да не говорим, че и продавачите помагат за това. Никой не ходи с адвокат да си купува телефон, това май само в БГ ще трябва да стане. В един стар договор който имам, някъде от началото на Виваком, даже има клауза че абоната е длъжен да си закупи сим карта ако я загуби или повреди, иначе дължи неустойка защото се смята като прекъсване на договора. Сега нещата са доста по различни, но и в договорите им има доста двусмислени текстове.
__________________
''Нещата не са такива, каквито изглеждат, нито пък е обратното.''
Отговори с цитат
polax polax е онлайн в момента
Аватара на polax
Мнения: 1,690
23.01.2016, 14:16

Начално
Бил съм клиент на Вива-та с една тяхна мобилна услуга, сега имам Тв и нет, а телефона е на Теленор. До момента не съм имал проблеми с никой от двата оператора. С Мтел-а не съм се сблъсквал.
Както казва Чичо по-долу, четете!
Отговори с цитат
4i40 4i40 не е онлайн
Аватара на 4i40
Заслужил
инвеститор
Мнения: 11,189
23.01.2016, 14:14

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от precakanoto Разгледай мнение
Българите трябва да се пазят от алкохола, а не толкова от виваком
+111
Отговори с цитат
4i40 4i40 не е онлайн
Аватара на 4i40
Заслужил
инвеститор
Мнения: 11,189
23.01.2016, 14:13

Начално
Не вземам отношение към никой от 4-те мобилни, 5-те телевизионни или 6 кабелни оператори.....
Четете и гледайте какво подписвате, за да няма после сълзи и сополи...( не визирам колегата)
Аз съм ги сменил всичките досега и пак ги повтарям....И нямам проблеми !

Теленорци даже ми дължат 7лв, но трябва да ги взема от някъде или да ги прехвърля на друг номер....Даже бях ги забравил, но сега се сетих, че ми казаха - ваши са си до 5г....май...
Отговори с цитат
precakanoto precakanoto не е онлайн
Аватара на precakanoto
Заслужил
инвеститор
Мнения: 5,755
23.01.2016, 14:12

Начално
Българите трябва да се пазят от алкохола, а не толкова от виваком
__________________
Не е препоръка... !!!
"Най-сигурната спирачка на дивия спекулативен бяс е загубата." - A. Kostolany
Отговори с цитат
g@rga g@rga не е онлайн
Аватара на g@rga
Мнения: 40
23.01.2016, 14:03

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от karachavdar Разгледай мнение
.
От няколко седмици ме безпокоят по телефона лица,които се представят от името на компанията ВИВАКОМ . Твърдят,че имам задължение,по което няма плащане. На въпроса ми за какво е това задължение ми отговориха,че е за мобилен интернет.
Заявявам,че не съм ползвал мобилен интернет и това надявам се може да се види в системата за отчет на ползван трафик.
Обстоятелствата са следните:
Имах нужда да ползвам мобилен интернет в с.Извор Бургаска Област. Имах такъв от МТел но работеше крайно неустойчиво при това със скорост която го правеше почти неизползваем.
Подведен от рекламата че мрежата на Виваком е с най-добро покритие, се консултирах със служителка в магазин на Виваком. Тя ми обясни, че ако сключа договор мога да пробвам три работни дни и ако не ме удовлетвори и върна "бисквитката", договорът ще бъде прекратен без никакви последици за мен. Служителката ме увери,че "бисквитката",която се използва е напълно безплатна. При подписването на договора тя ми показа само един текст в него, който уреждаше именно прекратяването в тридневния срок от подписване на договора, като ме увери,че такава клауза имало само и единствено в договорите на ВИВАКОМ.
Изобщо не стана и дума за плащане на "бисквитката", нито за нейната цена.
Оказа се, че на с.Извор мрежата на ВИВАКОМ няма никакво покритие.
Още на другия ден се явих в същия магазин за да върна "Бисквитката" .
Служителите вече бяха други. Дадоха ми да попълня заявление за прекратяване на договора, но поискаха да платя” бисквитката”.
Попълних два документа. Заявлението за прекратяване на договора и една жалба в която съм изложил горните обстоятелства.

До сега нямам никакъв отговор на жалбата.

От началото на януари започнаха да ми се обаждат по телефона, а вчера получих и СМС на мобилния ми телефон от номер: 1900 с текст" липсва плащане по задължението към Виваком ( написанио на латиница):
………
- 136,79 lv.tel.024463108
Dudova GRBG

Моля да бъда разбран правилно!
.Не са проблем въпросните 140 лева. Проблемът е в чувството , че се извършва целенасочена и безсрамна измама. Веднъж по отношение твърдението,че Виваком е с най доброто покритие, втори път по отношение условието за прекратяване на договора в тридневния срок без неустойка, трето - по отношение неясното формулиране на абзаца за възстановяване стойността на предоставените безплатно“ устройства“.
Най накрая средствата за оказване на натиск и заплаха, както и липсата на всякакви възможности за диалог и законоустановени възможности за оспорване
Въпросната „бисквитка“ която се предоставя безплатно е устройство което обслужва само и единствено ползването на услугата мобилен интернет , предмет на договора. Логично е, че при прекратяването на договора и връщане на бисквитката, за нея да не се изисква плащане на стойността и, още повече, че при подписване на договора и в самия него, няма конкретна цена на конкретното устройство. Текстът в договора по скоро урежда практиката за предоставяне на устройства – мобилни телефони или таблети, които могат да се ползват впоследствие свободно или с други опертатори и безспорно е логично да бъдат заплатени.

Ще ме посъветва ли някой как да постъпя. ?

Надявам се тази информация да бъде полезна.
Виваком нямат най-доброто, като качество покритие, може би като територия, но и това е една от игрите им с думи с цел да заблудят хората. Докато подпишеш договора ще ти наговорят какви ли не лъжи и обещания, а след това само ще свиват рамене и ще ти разправят какъв е реда и тн. Страшни мошеници. Това е като да се разправяш с Топлофикация, оправия няма. Все пак хубаво е да имаш някакъв документ че си подал документа в срок от 3 дни, ако наистина има такова нещо, и входящ номер. След това КЗП, Омбудсман, и съд, за което ти желая успех.
__________________
''Нещата не са такива, каквито изглеждат, нито пък е обратното.''
Отговори с цитат
Adasst Adasst не е онлайн
Аватара на Adasst
Мнения: 2
23.01.2016, 00:55

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от emos Разгледай мнение
A ти беше ли там когато не ти подписаха договора?Хайде най после изплюите това камъче за правилния оератор
Да, бях там но защо ли въобще съм се излъгал да отида точно там където не е трябвало.
Преди 10 дена подписах споразумение с Виваком за преместване на нов адрес за услуги интернет и Тв, заявиха че на следващия ден ще ми звъннат за да уточним датата за предоставяне на услугата в новия адрес, така и стана обадиха ми се и се уговорихме за след 6 дена да ме посетят техници, понеже нямаха възможност за по ранна дата. Настъпи датата за посрещане на въпростните инженери, но познайте какво стана, бяха ни казали че от 8:00 до 12:00 да очакваме посещение но никой не се яви при положение че си взех почивен ден заради уговорката. Обадих се по късно към 13:00 за да разбера какъв е проблема, операторката ми заяви че нямам насрочена дата за посещение а точно за това
Се е налагало да се разберем за друга дата, аз обясних какво се бяхме разбрали с друга операторка нейна колежка, казаха ми че нищо немогат да направят и че ще се обадят до края на деня да уточним друга дата. Часът показа 17:00 никои не юи се обади и аз реших че работното им време приключва и никой няма да ми звънне, точно тохава аз им се обадих отново. Операторката след като юе излуша отново в същото време възмутена че никой не ме е потърсил ми обясни че неможе да ми обещае дата за посещение и пак повтори да чакам обаждане но не е гаранция че ще е скоро. И до там, пак никой не ми се обади следващият ден и Аз реших да посетя най близкия офис на Виваком и да потърся решение. Там им обясних за всичко, ъе се обадиха на техни колеги и служителят ми заяви че дата вече е била насрочена след 4 дена при положение че не получих обаждане от техни служители, как така насрочват дата на която аз не съм уведомен и не знаят дали ще съм у дома, това е недопустимо, добре че съм отишъл да питам отново и отново какво става с моя проблем. Та въпроса ми е : Кой трябва да плати за услугата която не съм ползвал без моя вина в продължение на близо 10 дена заради некомпетентноста на някои от техните служители?
Отговори с цитат
karachavdar karachavdar не е онлайн
Аватара на karachavdar
Мнения: 1
22.01.2016, 21:23

Начално
.
От няколко седмици ме безпокоят по телефона лица,които се представят от името на компанията ВИВАКОМ . Твърдят,че имам задължение,по което няма плащане. На въпроса ми за какво е това задължение ми отговориха,че е за мобилен интернет.
Заявявам,че не съм ползвал мобилен интернет и това надявам се може да се види в системата за отчет на ползван трафик.
Обстоятелствата са следните:
Имах нужда да ползвам мобилен интернет в с.Извор Бургаска Област. Имах такъв от МТел но работеше крайно неустойчиво при това със скорост която го правеше почти неизползваем.
Подведен от рекламата че мрежата на Виваком е с най-добро покритие, се консултирах със служителка в магазин на Виваком. Тя ми обясни, че ако сключа договор мога да пробвам три работни дни и ако не ме удовлетвори и върна "бисквитката", договорът ще бъде прекратен без никакви последици за мен. Служителката ме увери,че "бисквитката",която се използва е напълно безплатна. При подписването на договора тя ми показа само един текст в него, който уреждаше именно прекратяването в тридневния срок от подписване на договора, като ме увери,че такава клауза имало само и единствено в договорите на ВИВАКОМ.
Изобщо не стана и дума за плащане на "бисквитката", нито за нейната цена.
Оказа се, че на с.Извор мрежата на ВИВАКОМ няма никакво покритие.
Още на другия ден се явих в същия магазин за да върна "Бисквитката" .
Служителите вече бяха други. Дадоха ми да попълня заявление за прекратяване на договора, но поискаха да платя” бисквитката”.
Попълних два документа. Заявлението за прекратяване на договора и една жалба в която съм изложил горните обстоятелства.

До сега нямам никакъв отговор на жалбата.

От началото на януари започнаха да ми се обаждат по телефона, а вчера получих и СМС на мобилния ми телефон от номер: 1900 с текст" липсва плащане по задължението към Виваком ( написанио на латиница):
………
- 136,79 lv.tel.024463108
Dudova GRBG

Моля да бъда разбран правилно!
.Не са проблем въпросните 140 лева. Проблемът е в чувството , че се извършва целенасочена и безсрамна измама. Веднъж по отношение твърдението,че Виваком е с най доброто покритие, втори път по отношение условието за прекратяване на договора в тридневния срок без неустойка, трето - по отношение неясното формулиране на абзаца за възстановяване стойността на предоставените безплатно“ устройства“.
Най накрая средствата за оказване на натиск и заплаха, както и липсата на всякакви възможности за диалог и законоустановени възможности за оспорване
Въпросната „бисквитка“ която се предоставя безплатно е устройство което обслужва само и единствено ползването на услугата мобилен интернет , предмет на договора. Логично е, че при прекратяването на договора и връщане на бисквитката, за нея да не се изисква плащане на стойността и, още повече, че при подписване на договора и в самия него, няма конкретна цена на конкретното устройство. Текстът в договора по скоро урежда практиката за предоставяне на устройства – мобилни телефони или таблети, които могат да се ползват впоследствие свободно или с други опертатори и безспорно е логично да бъдат заплатени.

Ще ме посъветва ли някой как да постъпя. ?

Надявам се тази информация да бъде полезна.
Отговори с цитат
Мустафа Мустафа не е онлайн
Аватара на Мустафа
Мнения: 1
15.01.2016, 10:12

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от emos Разгледай мнение
A ти беше ли там когато не ти подписаха договора?Хайде най после изплюите това камъче за правилния оератор
Баце, НЯМА правилен оператор! Всички са педераси, като след кратко проучване стигам до следната класация за педерастия:
1. мтел
2. теленор
3. виваком
4. боб
Т.е. както всичко в България не избираме най-доброто, а най-малкото зло!
Отговори с цитат
emos emos е онлайн в момента
Аватара на emos
Мнения: 1,634
06.01.2016, 16:41
Местоположение: sofia- Вече селянин около София

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от Adasst Разгледай мнение
Скоро подписах договор за мобилна услуга към Виваком, след като си прехвърлих номера от Глобул. При подписването на договора, служителят явно много бързаше, защото не ме информира че при подписване на нов договор имам право на отстъпка от цената на някои модели телефони които предлагат, това ми стана ясно след като се прибрах и погледнах в интернет страницата по подробно за услугата която съм получил (защото не ми беше предоставена почти никаква информация във връзка с мобилната услуга която съм подписал). Друго, от което съм възмутен при подписването на договора служителят не ми подписа или подпечата моят екземпляр от договора, с две думи имам само хвърчащи листове.
A ти беше ли там когато не ти подписаха договора?Хайде най после изплюите това камъче за правилния оератор
__________________
За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него
Отговори с цитат
toto toto не е онлайн
Аватара на toto
Мнения: 2,093
06.01.2016, 16:36
Местоположение: София

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от Adasst Разгледай мнение
Скоро подписах договор за мобилна услуга към Виваком, след като си прехвърлих номера от Глобул. При подписването на договора, служителят явно много бързаше, защото не ме информира че при подписване на нов договор имам право на отстъпка от цената на някои модели телефони които предлагат, това ми стана ясно след като се прибрах и погледнах в интернет страницата по подробно за услугата която съм получил (защото не ми беше предоставена почти никаква информация във връзка с мобилната услуга която съм подписал). Друго, от което съм възмутен при подписването на договора служителят не ми подписа или подпечата моят екземпляр от договора, с две думи имам само хвърчащи листове.
До колкото знам все още можеш да вземеш телефон с отстъпка. Ако не попаднеш на служител ходи в друг магазин.
Отговори с цитат
Adasst Adasst не е онлайн
Аватара на Adasst
Мнения: 2
03.01.2016, 21:58

Начално Още един недоволен!
Скоро подписах договор за мобилна услуга към Виваком, след като си прехвърлих номера от Глобул. При подписването на договора, служителят явно много бързаше, защото не ме информира че при подписване на нов договор имам право на отстъпка от цената на някои модели телефони които предлагат, това ми стана ясно след като се прибрах и погледнах в интернет страницата по подробно за услугата която съм получил (защото не ми беше предоставена почти никаква информация във връзка с мобилната услуга която съм подписал). Друго, от което съм възмутен при подписването на договора служителят не ми подписа или подпечата моят екземпляр от договора, с две думи имам само хвърчащи листове.
Отговори с цитат
g@rga g@rga не е онлайн
Аватара на g@rga
Мнения: 40
17.12.2015, 08:29

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от marto76 Разгледай мнение
Аз да ти кажа съм оптимист! Очаквам скоро Водафон отново да имат интерес към Виваком, а купят ли го - нема лабаво!
Ще въведат нужната организация за да оптимизират процесите в компанията!
Дано все пак да се случи един ден и да стане по-бързо!
Имаш голяма доза оптимизъм граничеща с фантазията.
Ако Виваком казват че ще "оптимизират процесите", това е евфемизъм на "нови практики за измама".
Мерси, най-добре стой далече от Виваком!
__________________
''Нещата не са такива, каквито изглеждат, нито пък е обратното.''
Отговори с цитат
marto76 marto76 не е онлайн
Аватара на marto76
Мнения: 738
16.12.2015, 22:26

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от g@rga Разгледай мнение
Точно те имаха такава възможност преди години, дори сега можеха, но това не е нормално функционираща компания. Това е някакво отроче на някоя от властите чрез което изпълняват собствени цели. Отделно простотата която се шири в компанията, целенасоченото заблуждаване на клиентите, и липсата на каквато и да е адекватна реакция ме кара да мисля, че едва ли ще се оправят в обозримо бъдеще. Като да очакваш от Топлофикация да се променят, еднакви са. Все ще искат да им плащаш нещо, все ще си длъжник, всички грешки са в полза на компанията и тн.
По-скоро в европейските практики ще бъдат въведени вивакомските
Аз да ти кажа съм оптимист! Очаквам скоро Водафон отново да имат интерес към Виваком, а купят ли го - нема лабаво!
Ще въведат нужната организация за да оптимизират процесите в компанията!
Дано все пак да се случи един ден и да стане по-бързо!
Отговори с цитат
 
Нов отговор

Принадлежности на темата Търси в тази тема
Търси в тази тема:

Подробно търсене

Прескачане на форум

  Последно мнение  Тема Брой мнения  
13.02.2016 19:34 Докога ще търпим беззаконията??? - 2 1938
13.02.2016 10:33 Да приемаме ли бежанци ? 4816
10.02.2016 21:02 Предизвестения край на "инвестицията" влогЪ 1704
09.02.2016 16:26 Българи-пазете се от Виваком 474
09.02.2016 11:00 Кой ще се справи с РОССИЯ? 18

Всички времена са по ГМТ +2.Времето сега е 21:17.