Българи-пазете се от Виваком - Форум Инвестор.БГ
Неделя, 02 Август 2015
България Свят Имоти Коментари Борса Forex Технологии Обучение Видео Style Автомобили Клуб Investor
 
Контролен панел Съобщения Потребители Блогове Търси
1q1q1q1q 1q1q1q1q не е онлайн
Аватара на 1q1q1q1q
Мнения: 2
16.07.2015, 17:15

Exclamation
Сервиза на VIVACOM e OMNITEL ,това ще рече студенти работищи за 350 лв,НЕСЕ ДОВЕРЯВАЍТЕ НА VIVACOM И НА ОМНИТЕЛ „ АЗ ПОСТРАДАХ НЕ ПОСТРАДВАЍТЕ И ВИЕ !!!
Отговори с цитат
1q1q1q1q 1q1q1q1q не е онлайн
Аватара на 1q1q1q1q
Мнения: 2
16.07.2015, 16:11

Unhappy Здравеѝте приятели
Така ще разкажа моята изтория,преди година и два месеца закупих телефон марка АЛКАТЕЛ от ВИВАКОМ за 230 лв с 2 години договор развали се и го дадох за ремонт след като чаках един месец да ми го върнат ми го пратиха с постановление ,че бил корозирал след като никога не е бил мокрен незнам от къде е тази корозия можеби защото съм от Бургас и е по влажен въздуха,но ми отпадна гаранцията,и искам да кажа аз го закупих да изкара двете години и да си купиа друг по нов модел марка все тая,една такава уважаваща се фирма не триабва да допускат да има недоволни клиенти,бяхме дъгорочни партнѝори,но мисля да преклуча отношение с тях,вмомента чакам отговор от комисия на потребителите,но за жалост живеем в България не съм оптимист,НЕ СИ КУПУВАЍТЕ ТЕЛЕФОНИ ОТ ВИВАКОМ НЕ ЗАЧИТАТ ГАРАНЦИЍТЕ !!!
Отговори с цитат
pufi69 pufi69 не е онлайн
Аватара на pufi69
Мнения: 1
12.07.2015, 12:23

Начално pazete se
Здравейте приятели, искам да ви разкажа за
корекността на мобилният оператор виваком,
обаждат ти се любезни служители правят ти
предложения за новата си интерактивна телевизия
обясняват ти колко е хубава и с какво качество
правят ти отстъпка 50% за една година на договора
казват ти цени и такси и как няма да има особенна промяна
от досегашните ви плащания , но пък ще гледате
по-добра телевизия и по качествен интернет ,
размотават те десетина дни, губят ти времето, днес не могли да дойдат
много желаещи , утре не могли, така докато накрая успеят
ти сед радваш, че си с качествени услуги и като ти излезе
новата фактура разбираш, че трябва да платиш неустойка
за стария си договор, който сам си прекратил по
свое желание заради премминаването към новара телевизия,
което никой не ти е обяснил и ти взимат сумичка пари
в зависимост колко ти е останало от стария договор,
така че внимавайте ако искате да имата новата телевизия
вижте колко ви остава от договора че не се знае
колко пари ще ви одерат за неустойка, която те изобщо не са
обяснили, че трябва да платите за да си прецените сами
дали искате в тоя момент да се прехвърлите или ще изчакате
да приключи стария ви договор , така че внимавайте
извинете ме за правописа но съм бясна....
Отговори с цитат
Dorom Dorom не е онлайн
Аватара на Dorom
Мнения: 4
12.07.2015, 10:04

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от derk Разгледай мнение
В бизнеса трябва да има ред и организация. Що за корпоративен клиент си като не можеш да си оправиш комуникациите в "корпорацията". Единия ден подписваш договор, на другия го разваляш. Ако така постъпваш и с контрагентите си е много "добре". Има една народна поговорка - три пъти мери, един път режи.
След подписване на договора получих известие, че след няколко месеца ще съм извън БГ за неопределено време - това е причината да поискам прекратяването му. Не мисля, че имаше нужда да се обяснявам, но забележката беше груба.
Отговори с цитат
derk derk не е онлайн
Аватара на derk
Мнения: 254
12.07.2015, 09:52

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от Dorom Разгледай мнение
Желанието ми за прекратяване на договора беше заявено по телефон 3 дни след подписването, 2 пъти. Оплакването ми е със същата дата. Ясно е, че 7 дневния срок вече е минал. По закон обаче имам 14 дневен такъв, споменаха ми го няколко пъти по телефона, но като физическо лице. Аз, като корпоративен клиент, нямам право да се възползвам от него....
В бизнеса трябва да има ред и организация. Що за корпоративен клиент си като не можеш да си оправиш комуникациите в "корпорацията". Единия ден подписваш договор, на другия го разваляш. Ако така постъпваш и с контрагентите си е много "добре". Има една народна поговорка - три пъти мери, един път режи.
Отговори с цитат
Dorom Dorom не е онлайн
Аватара на Dorom
Мнения: 4
12.07.2015, 07:34

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от 4i4o mitko Разгледай мнение
Предвид изтеклия срок...отговора е напълно верен и не мисля, че КЗП ще помогне с подобно писмено изказване. Ясно споменават, че не може да се откажете от услугите, а при предсрочно прекратяване дължите (естествено) неустойка. Само някакъв писмен документ подаден в 7-дневния срок би свършил някаква работа според мен. Дали е заявление, че искате прекратяване на услугата или е отговор от тях все едно. Нещо, което да покаже желание да прекратите в срок и невъзможност заради оператора.
Желанието ми за прекратяване на договора беше заявено по телефон 3 дни след подписването, 2 пъти. Оплакването ми е със същата дата. Ясно е, че 7 дневния срок вече е минал. По закон обаче имам 14 дневен такъв, споменаха ми го няколко пъти по телефона, но като физическо лице. Аз, като корпоративен клиент, нямам право да се възползвам от него....
Отговори с цитат
NYSERookie NYSERookie не е онлайн
Аватара на NYSERookie
Заслужил
инвеститор
Мнения: 7,103
11.07.2015, 21:29

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от Dorom Разгледай мнение
На 29.06.2015г приех оферта по телефона, на 02.07.2015г подписах договор (куриерът не искаше да си тръгне без да подпиша). Днес искам да се откажа от една от услугите по лични причини - отговорът " Като корпоративен клиент нямате право да се откажете". Няма нищо упоменато в Общите им условия за корпоративни клиенти! В договора имам клауза, срещу която трябваше да се подпиша, за 7 дневен срок за активиране или отказване от услугата. Питам - каква е разликата между частно лице и фирма при подписване на договор?!? Нямам много време, а държа да прекратя този договор - как мога да процедирам?
Да го беше оставил да чака тоя. Не щял да си тръгва....
И при мен дойде един такъв със същия договор. Така и не разбрах що са решили, че искам да сключвам договор за данни с тях. Въртя сука половин час и като не подписах си тръгна.
__________________
Тъпкано ще му я върна на РЕДА малката биричка с две големи!!!!!!!!!!!! Някога !!!!!!!
Отговори с цитат
4i4o mitko 4i4o mitko не е онлайн
Аватара на 4i4o mitko
Мнения: 38
11.07.2015, 14:55

Начално hm...
Цитат:
Първоначално изпратено от Dorom Разгледай мнение
Благодаря за съветите! Получих отговор от Виваком - продължавам да нямам право:
"Във връзка с Вашето оплакване, можем да потвърдим, че имате подписан договор за услуга 0876ххххххх на тарифен план Traffic Unlimited M+ с крайна дата 29.06.17г.
Бихме искали да Ви уведомим, че не се предоставя възможност за отказ от услугите, за които има сключен договор.
Моля имайте предвид, че при предсрочно прекратяване на договор ще бъде начислена неустойка.
Благодаря Ви, че използвахте онлайн канала на VIVACOM!"
Предвид изтеклия 7дневен срок за отказ има ли смисъл да подавам жалба до КЗП?
Трябва ли да сканирам договора?
Предвид изтеклия срок...отговора е напълно верен и не мисля, че КЗП ще помогне с подобно писмено изказване. Ясно споменават, че не може да се откажете от услугите, а при предсрочно прекратяване дължите (естествено) неустойка. Само някакъв писмен документ подаден в 7-дневния срок би свършил някаква работа според мен. Дали е заявление, че искате прекратяване на услугата или е отговор от тях все едно. Нещо, което да покаже желание да прекратите в срок и невъзможност заради оператора.
Отговори с цитат
Dorom Dorom не е онлайн
Аватара на Dorom
Мнения: 4
11.07.2015, 09:00

Начално
Благодаря за съветите! Получих отговор от Виваком - продължавам да нямам право:
"Във връзка с Вашето оплакване, можем да потвърдим, че имате подписан договор за услуга 0876ххххххх на тарифен план Traffic Unlimited M+ с крайна дата 29.06.17г.
Бихме искали да Ви уведомим, че не се предоставя възможност за отказ от услугите, за които има сключен договор.
Моля имайте предвид, че при предсрочно прекратяване на договор ще бъде начислена неустойка.
Благодаря Ви, че използвахте онлайн канала на VIVACOM!"
Предвид изтеклия 7дневен срок за отказ има ли смисъл да подавам жалба до КЗП?
Трябва ли да сканирам договора?
Отговори с цитат
investornot investornot не е онлайн
Аватара на investornot
Мнения: 21
07.07.2015, 06:50

Начално
С новия закон можеш да се откажеш когато искаш.Според мен просто не искат да ти свършат работа затова пишеш жалба и си взимаш входящ номер и след това с този номер в комисията за защита на потребителите (ако откажат да ти спрат услугата). Разликата е никаква просто в единия случай си обикновен човек (частно лице) или в другия представляваш фирмата (юридическо лице).
Отговори с цитат
toto 2 toto 2 не е онлайн
Аватара на toto 2
Мнения: 1,195
06.07.2015, 11:25

Начално
Според мен искай отговорът им в писмен вид /входящ номер ,дата и т.н /, и след това КЗП
Цитат:
Първоначално изпратено от Dorom Разгледай мнение
На 29.06.2015г приех оферта по телефона, на 02.07.2015г подписах договор (куриерът не искаше да си тръгне без да подпиша). Днес искам да се откажа от една от услугите по лични причини - отговорът " Като корпоративен клиент нямате право да се откажете". Няма нищо упоменато в Общите им условия за корпоративни клиенти! В договора имам клауза, срещу която трябваше да се подпиша, за 7 дневен срок за активиране или отказване от услугата. Питам - каква е разликата между частно лице и фирма при подписване на договор?!? Нямам много време, а държа да прекратя този договор - как мога да процедирам?
Отговори с цитат
Dorom Dorom не е онлайн
Аватара на Dorom
Мнения: 4
05.07.2015, 13:22

Angry Виваком
На 29.06.2015г приех оферта по телефона, на 02.07.2015г подписах договор (куриерът не искаше да си тръгне без да подпиша). Днес искам да се откажа от една от услугите по лични причини - отговорът " Като корпоративен клиент нямате право да се откажете". Няма нищо упоменато в Общите им условия за корпоративни клиенти! В договора имам клауза, срещу която трябваше да се подпиша, за 7 дневен срок за активиране или отказване от услугата. Питам - каква е разликата между частно лице и фирма при подписване на договор?!? Нямам много време, а държа да прекратя този договор - как мога да процедирам?
Отговори с цитат
Mammita Mammita не е онлайн
Аватара на Mammita
Мнения: 566
04.07.2015, 13:30

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от vesi97 Разгледай мнение
Колкото и да се блещя не откривам къде съм написал,че тролстваш или,че Виваком са най-красивите.Просто обяснявам,че като бивш клиент на прехваления от теб ментел съм убеден,че с нищо не са по добри,напротив по зле са от Виваком.
Мтел са адски зле. За съжаление и Виваком и Теленор не са по-добри. Така и не се създаде свободен пазар тук. И трите телекома наляха много пари за подкупи, така че да не се дават нови лицензи и да се бетонират на пазара. За каква пазарна икономика тогава си говорим и избор?
Отговори с цитат
vesi97 vesi97 не е онлайн
Аватара на vesi97
Мнения: 137
01.07.2015, 10:11

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от mmitev Разгледай мнение
Както вече казах-всеки си има право на мнение. Интересно защо в тема със заглавие "Българи - пазете се от Виваком" има толкова яростни привърженици на тази "прекрасна" компания. Човек се замисля каква е дефиницията за тролство?, тролстване?, тролизиране?, тролене?. Аз съм първия дето ще признае, че няма една компания, която да удовлетворява всичките ми изисквания и затова ги сменям и пробвам нови. Само че опита с телевизията от Виваком е толкова лош, че дълго след като си прекратя договора с тях ще ми държи влага. В крайна сметка качеството на телевизията е толкова долнопробно, че човек се чуди как изобщо имат и един клиент.
Колкото и да се блещя не откривам къде съм написал,че тролстваш или,че Виваком са най-красивите.Просто обяснявам,че като бивш клиент на прехваления от теб ментел съм убеден,че с нищо не са по добри,напротив по зле са от Виваком.
Отговори с цитат
andy2000 andy2000 е онлайн в момента
Аватара на andy2000
Мнения: 3,427
01.07.2015, 09:25

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от gabarduk Разгледай мнение
с телевизията нямам проблем.Проблема е с нета.Предлагат договор примерно с 20мб скорост а по изградената им мрежа не могат да доставят повече от 11-13мб.Защо го предлагат като знаят , че е неизпълнимо остава загадка.Да не говорим че с използването на IPTV тази скорост пада на 8мб а както е известно никога не поддържат макс скорост. И в крайна сметка какво? реално до потребителя стигат едни 5-6мб , и ако реши да тегли нещо ...приключихме
Извинявай, би ли уточнил за МЕГАБАЙТИ ли говорим или за МЕГАБИТИ ?
Отговори с цитат
gabarduk gabarduk не е онлайн
Аватара на gabarduk
Мнения: 145
01.07.2015, 09:17

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от mmitev Разгледай мнение
Както вече казах-всеки си има право на мнение. Интересно защо в тема със заглавие "Българи - пазете се от Виваком" има толкова яростни привърженици на тази "прекрасна" компания. Човек се замисля каква е дефиницията за тролство?, тролстване?, тролизиране?, тролене?. Аз съм първия дето ще признае, че няма една компания, която да удовлетворява всичките ми изисквания и затова ги сменям и пробвам нови. Само че опита с телевизията от Виваком е толкова лош, че дълго след като си прекратя договора с тях ще ми държи влага. В крайна сметка качеството на телевизията е толкова долнопробно, че човек се чуди как изобщо имат и един клиент.
с телевизията нямам проблем.Проблема е с нета.Предлагат договор примерно с 20мб скорост а по изградената им мрежа не могат да доставят повече от 11-13мб.Защо го предлагат като знаят , че е неизпълнимо остава загадка.Да не говорим че с използването на IPTV тази скорост пада на 8мб а както е известно никога не поддържат макс скорост. И в крайна сметка какво? реално до потребителя стигат едни 5-6мб , и ако реши да тегли нещо ...приключихме
Отговори с цитат
yavori yavori не е онлайн
Аватара на yavori
Мнения: 1
01.07.2015, 08:52

Exclamation ВИВАКОМ тормози свой лоялен клиент
УВАЖАЕМИ СЛУЖИТЕЛИ НА ВИВАКОМ,
НЯКОЙ ОТ ВАС /НЕИЗВЕСТНО МОЖЕ БИ И НА ВАС САМИТЕ КОЙ/ НАЧИСЛИ ЕДНА НЕРЕАЛИСТИЧНА СМЕТКА НА СВОЙ ЧЕСТЕН И ПОЧТЕН КЛИЕНТ С КЛИЕНТСКИ НОМЕР: 3922403. СМЕТКАТА Е 142,46 лв. ДО МОМЕНТА И ТО ЗА НЕЩО, ЗА КОЕТО КЛИЕНТЪТ НЯМА И ПРЕДСТАВА, НИТО ВИНА КАК Е СТАНАЛО!!!
МОЛЯ ОБЪРНЕТЕ ВНИМАНИЕ НА ТЕЗИ ВАШИ СЛУЖИТЕЛИ, КОИТО НЕ ВНИМАВАТ ПРИ ВНАСЯНЕ НА ДАННИ, НЕ СА КОРЕКТНИ, ДА НЕ КАЖА БЕЗОТГОВОРНИ. ПО СЛУЧАЯ ИМА ЕДНА ЖАЛБА И ЕДНО ВЪЗРАЖЕНИЕ.
МОЛЯ, НЕ ТРАВМИРАЙТЕ СВОИТЕ КЛИЕНТИ!!! БЪДЕТЕ И ВИЕ ЧЕСТНИ СПРЯМО ТЯХ! УМОЛЯВАМ ВИ!
Яв. НИКОЛОВА
01.07.2015 г.
__________________
Ян. Николова

За последно променено от yavori : 01.07.2015 в 08:54
Отговори с цитат
mmitev mmitev не е онлайн
Аватара на mmitev
Мнения: 4
13.06.2015, 14:10

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от vesi97 Разгледай мнение
Нееее,не тролстваш.Както казаха колегите просто случайно ни обясняваш колко красиви са ментел.Вземи сподели и колкоо процента от абонатите на другите два са избягали пациенти на красавците.Предполагам,че наглото надписване на сметки(не само по време на смяната на софтуера)също спада към подобряване на качеството
Както вече казах-всеки си има право на мнение. Интересно защо в тема със заглавие "Българи - пазете се от Виваком" има толкова яростни привърженици на тази "прекрасна" компания. Човек се замисля каква е дефиницията за тролство?, тролстване?, тролизиране?, тролене?. Аз съм първия дето ще признае, че няма една компания, която да удовлетворява всичките ми изисквания и затова ги сменям и пробвам нови. Само че опита с телевизията от Виваком е толкова лош, че дълго след като си прекратя договора с тях ще ми държи влага. В крайна сметка качеството на телевизията е толкова долнопробно, че човек се чуди как изобщо имат и един клиент.
Отговори с цитат
vesi97 vesi97 не е онлайн
Аватара на vesi97
Мнения: 137
12.06.2015, 16:14

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от mmitev Разгледай мнение
Аз пак ще взема да потролствам, щото всеки път като се вгледам в качеството на картината ми иде да се ритна отзад- след като знаех чия е компанията, що отидох да им дам парите си? Тия сигурно пестят от всичко - техническо оборудване, обучение на персонала, управленски кадри, за да има кинти за закуски на Пеевски. То и обслужването, ала женския пазар, трябваше да ми подскаже ама на... Близу имаше същото качество преди осем години, когато си купих първия елсиди телевизор- фигурата минава през екрана , а около нея се носи облак едър пикселаж като на 8 битов компютър. Оттогава качеството им постоянно и стабилно се подобряваше. А тия маймуни във Виваком май даже не са чували, че освен гаражи за сглобка на ментета, понастоящем в Китай има заводи, чиито иновации са на световно равнище. И за да не ме обвинят, че освен в полза на Близу и на Мтел, тролствам и в полза на Китай, ще кажа, че от десет години ползвам китайски телефони с два сима и видях МТК (производител на чипове) да се превръща от боклук във водещ производител. А да - картите, дето ползвам са на Мтел и боб- като абонат на Мтел (най-евтиния план) ползвам отстъпки в стационарната телефония и интернета, а от боб правя най-евтините разговори на пазара в момента. Преди боб имах глобул, но сега нямам нищо от тях. Не смея да включа мобилен интернет, щото с ръка на сърцето признавам, че зная че всички са маскари и ще пробват да ме изклатят с голям трафик.
Нееее,не тролстваш.Както казаха колегите просто случайно ни обясняваш колко красиви са ментел.Вземи сподели и колкоо процента от абонатите на другите два са избягали пациенти на красавците.Предполагам,че наглото надписване на сметки(не само по време на смяната на софтуера)също спада към подобряване на качеството
Отговори с цитат
mmitev mmitev не е онлайн
Аватара на mmitev
Мнения: 4
12.06.2015, 12:48

Начално
Аз пак ще взема да потролствам, щото всеки път като се вгледам в качеството на картината ми иде да се ритна отзад- след като знаех чия е компанията, що отидох да им дам парите си? Тия сигурно пестят от всичко - техническо оборудване, обучение на персонала, управленски кадри, за да има кинти за закуски на Пеевски. То и обслужването, ала женския пазар, трябваше да ми подскаже ама на... Близу имаше същото качество преди осем години, когато си купих първия елсиди телевизор- фигурата минава през екрана , а около нея се носи облак едър пикселаж като на 8 битов компютър. Оттогава качеството им постоянно и стабилно се подобряваше. А тия маймуни във Виваком май даже не са чували, че освен гаражи за сглобка на ментета, понастоящем в Китай има заводи, чиито иновации са на световно равнище. И за да не ме обвинят, че освен в полза на Близу и на Мтел, тролствам и в полза на Китай, ще кажа, че от десет години ползвам китайски телефони с два сима и видях МТК (производител на чипове) да се превръща от боклук във водещ производител. А да - картите, дето ползвам са на Мтел и боб- като абонат на Мтел (най-евтиния план) ползвам отстъпки в стационарната телефония и интернета, а от боб правя най-евтините разговори на пазара в момента. Преди боб имах глобул, но сега нямам нищо от тях. Не смея да включа мобилен интернет, щото с ръка на сърцето признавам, че зная че всички са маскари и ще пробват да ме изклатят с голям трафик.
Отговори с цитат
2012 2012 не е онлайн
Аватара на 2012
Мнения: 3,508
11.06.2015, 23:26
Местоположение: _1912_

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от marto76 Разгледай мнение
Едно време БТК беше стратегическа компания за държавата! Дори след продажбата й, държавата си запази една златна акция за да не могат престъпници като Василев да правят с БТК каквото си поискат, но дойде Царчето и държавата тихомълком се отказа без пари от златната си акция... оттогава компанията попадна в лоши ръце и започнаха далаверите. Така че вземете се оплачете на Царят Ви Симеончо!


някои все още помним, че именно Царчето продаде БТК за без пари, а от златна акция се отказа кабинета на олигарски преди 2 години
__________________
мноо си тъп, коле...
вари я, печи я, СЛИВАТА СИ ОСТАВА КЮСТЕНДИЛСКА СЕЛСКА СЛИВА - мъдрост
Отговори с цитат
psihiatura psihiatura не е онлайн
Аватара на psihiatura
Мнения: 120
11.06.2015, 19:23

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от Бедният landlord Разгледай мнение
Виваком са пълни помияри!
Преди две седмици ми се обади някаква за поредни договор от разстояние. Каза ми, че предлагат телевизия екстра пакет за цена 6,80лв. за редовни клиенти.
На уречената дата никой не ми се обади и не дойде на адреса който бях посочил.
Два - три дни след това отивам в техен офис, където никой от служителите им не е чувал за подобна оферта, а и казаха, че нямат връзка с тези дето предлагат оферти по телефона:eek :
Седмица след това ми се обажда друга канафка да ме зарибява с оферта за интернет за 15 , 80лв. на месец, като ми предлага и някакъв таблет. Таблетът изобщо не ме интересуваше, но и напомних да се обади на колежките и да ми кажат какво става с телевизията.
След 15м. ми се обажда поредната кифла, която ми казва, че предлагат телевизия на 9,90лв. месечно. Аз и казах, че са ми предложили друга оферта, на което тя ми каза я чакайте да видим имаме на 8,90лв. КАТО НА ЖЕНСКИЯ ПАЗАР!!!!!!!!!!! Отрязах ги рязко и ако ми се обадят пак, само "хранене"
Тия ще да са били от някоя разузнавателна агеция за наеми,решили са тихомъком да вдигат цената
Отговори с цитат
Бедният landlord Бедният landlord не е онлайн
Аватара на Бедният landlord
Мнения: 1,287
11.06.2015, 18:44

Начално
Виваком са пълни помияри!
Преди две седмици ми се обади някаква за поредни договор от разстояние. Каза ми, че предлагат телевизия екстра пакет за цена 6,80лв. за редовни клиенти.
На уречената дата никой не ми се обади и не дойде на адреса който бях посочил.
Два - три дни след това отивам в техен офис, където никой от служителите им не е чувал за подобна оферта, а и казаха, че нямат връзка с тези дето предлагат оферти по телефона:eek :
Седмица след това ми се обажда друга канафка да ме зарибява с оферта за интернет за 15 , 80лв. на месец, като ми предлага и някакъв таблет. Таблетът изобщо не ме интересуваше, но и напомних да се обади на колежките и да ми кажат какво става с телевизията.
След 15м. ми се обажда поредната кифла, която ми казва, че предлагат телевизия на 9,90лв. месечно. Аз и казах, че са ми предложили друга оферта, на което тя ми каза я чакайте да видим имаме на 8,90лв. КАТО НА ЖЕНСКИЯ ПАЗАР!!!!!!!!!!! Отрязах ги рязко и ако ми се обадят пак, само "хранене"
__________________
“BUY LAND, THEY'RE NOT MAKING IT ANYMORE.”
Отговори с цитат
mmitev mmitev не е онлайн
Аватара на mmitev
Мнения: 4
11.06.2015, 17:18

Начално
То нали затова е плурализъм - да се обвиняваме в тролстване. Истината обаче е на екрана на телевизора- от това няма отърване.
Отговори с цитат
Protokol Protokol не е онлайн
Аватара на Protokol
Мнения: 2,382
11.06.2015, 16:15
Местоположение: София

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от emos Разгледай мнение
За всичко ти вярваме, ама за тия със супер офертите,кажи на шефовете,че пак си разкрит
Много си лош колега, уби на трола всичките мечти
Първо да направи 1К коментара а после да се нахъсва по същество
__________________
"Много пари съм дал за пиене, леки жени и хазарт, но съм дал и много пари за глупости." Вини Джоунс
Отговори с цитат
 
Нов отговор

Принадлежности на темата Търси в тази тема
Търси в тази тема:

Подробно търсене

Прескачане на форум

  Последно мнение  Тема Брой мнения  
02.08.2015 12:34 Докога ще търпим беззаконията??? - 2 1247
01.08.2015 23:55 Мнения за започване на онлайн магазин 70
01.08.2015 22:15 Лошо изложение ли е северозапад за апартамент? 30
01.08.2015 22:02 Тотото мами с числа фантоми 63
31.07.2015 22:46 Демографията е Фактор 334

Всички времена са по ГМТ +2.Времето сега е 12:17.