Българи-пазете се от Виваком - Форум Инвестор.БГ
Неделя, 23 Ноември 2014
България Свят Имоти Коментари Борса Forex Технологии Обучение Видео Style Автомобили Клуб Investor
 
Контролен панел Съобщения Потребители Блогове Търси
petko.o petko.o не е онлайн
Аватара на petko.o
Мнения: 16
19.11.2014, 10:58

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от moviestar4 Разгледай мнение
Аз ще бягам от Глобул, мисля да се прехвърлям на Виваком, ама като чета тук.. вече се замислям. Но то не ми останаха много опции.
Бягайте крачета да бягаме... И аз съм така, друже.
Отговори с цитат
грифин грифин не е онлайн
Аватара на грифин
Мнения: 19
13.11.2014, 22:18

Начално
БОБ са пичове!
ако не говориш много, са твоите хора.

хванах промоцийка и прехвърлих жена ми там.
за 3 (три лв.) месечно получаваш:
100 минути към ВСИЧКИ БГфиксирани
100 минути към ВСИЧКИ БГ мобилни

никакви планове, срокове и предплати.
никакви ядове. поне за сега!

едит:
п.п.
като ги свършиш, по 10стотинки на минута ти таксуват.
къде другаде??!!

За последно променено от грифин : 13.11.2014 в 22:21 Причина: допълване
Отговори с цитат
toto 2 toto 2 е онлайн в момента
Аватара на toto 2
Мнения: 1,077
13.11.2014, 21:51

Начално
Може би при Булсатком ,от две години пускат мобилна телефония
Цитат:
Първоначално изпратено от ivasilev1 Разгледай мнение
Бегай възможно по-бързо от тез ТелеМор-ци, докато не са те напълно у-Морили. Няма много възможности, факт, но пък тез са най-малко подходащите - много оплаквания от клиенти, никакви интересни промоции, дървени тарифни планове и прочие
Отговори с цитат
ivasilev1 ivasilev1 не е онлайн
Аватара на ivasilev1
Мнения: 5
13.11.2014, 17:53

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от moviestar4 Разгледай мнение
Аз ще бягам от Глобул, мисля да се прехвърлям на Виваком, ама като чета тук.. вече се замислям. Но то не ми останаха много опции.
Бегай възможно по-бързо от тез ТелеМор-ци, докато не са те напълно у-Морили. Няма много възможности, факт, но пък тез са най-малко подходащите - много оплаквания от клиенти, никакви интересни промоции, дървени тарифни планове и прочие
Отговори с цитат
Delhi Delhi не е онлайн
Аватара на Delhi
Мнения: 103
13.11.2014, 17:50

Начално
Споделяйте политиката им, за да може да се опазим всички и сигнализираме в Комисията за защита на потребителя.
Отговори с цитат
Jawly Jawly не е онлайн
Аватара на Jawly
Мнения: 48
13.11.2014, 12:14

Начално
Ми, то с тия договори човек всичките са няма с такова обвързване ... обаче опитват така и с пенсионерите, където горките хора не знаят какво подписват.
Отговори с цитат
moviestar4 moviestar4 не е онлайн
Аватара на moviestar4
Мнения: 7
13.11.2014, 11:06

Начално
Аз ще бягам от Глобул, мисля да се прехвърлям на Виваком, ама като чета тук.. вече се замислям. Но то не ми останаха много опции.
Отговори с цитат
elenanacheva elenanacheva не е онлайн
Аватара на elenanacheva
Мнения: 8
11.11.2014, 11:21

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от reknali Разгледай мнение
Преди година, след дълги дебати и уговорки по телефона, се съгласих да си подменя плана. Когато документите пристигнаха при мен за подпис, вътре пишеше съвсем различни казуси и неща. Прочетох, не подписах, обадих се по телефона и след няколко дена всичко беше коригирано. Затова... четете внимателно това, което подписвате, за да няма после ама така и онака.
И на мен ми се случи същото. Явно е някакъв вид практика, ако мине, мине.....
Отговори с цитат
hristivel hristivel не е онлайн
Аватара на hristivel
Мнения: 12
06.11.2014, 12:40

Начално
То само Виваком да бяха....За Mtel просто нямам думи, Всички са си на едно ниво -нулево, както всичко друго в тази държава : (
Отговори с цитат
reknali reknali не е онлайн
Аватара на reknali
Мнения: 4
05.11.2014, 14:34

Начално
Преди година, след дълги дебати и уговорки по телефона, се съгласих да си подменя плана. Когато документите пристигнаха при мен за подпис, вътре пишеше съвсем различни казуси и неща. Прочетох, не подписах, обадих се по телефона и след няколко дена всичко беше коригирано. Затова... четете внимателно това, което подписвате, за да няма после ама така и онака.
Отговори с цитат
marto76 marto76 не е онлайн
Аватара на marto76
Мнения: 261
30.10.2014, 22:02

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от kikimaria Разгледай мнение
След продължителни обаждания от страна на виваком да ме зарибят с нов договор ,аз на края приех ,като поисках да добавят към офертата любим номер.Служителката каза ,че ще се обади повторно ,явно за да получи разрешение за моето искане.И наистина след около 2дни тя потвърди ,че към договора който ми предлага,ще бъде включено и моето искане(продиктувах и номера).Изминаха повече от 2седмици и аз вече почти се бях отказала.Но когато дойде куриера с договора в него нямаше такава кауза за любим номер.Най вероятно са мислели ,че съм забравила или ще подпиша без да го прочета.
Кофти!
Отговори с цитат
kikimaria kikimaria не е онлайн
Аватара на kikimaria
Мнения: 1
27.10.2014, 21:28

Wink виваком лъжци
След продължителни обаждания от страна на виваком да ме зарибят с нов договор ,аз на края приех ,като поисках да добавят към офертата любим номер.Служителката каза ,че ще се обади повторно ,явно за да получи разрешение за моето искане.И наистина след около 2дни тя потвърди ,че към договора който ми предлага,ще бъде включено и моето искане(продиктувах и номера).Изминаха повече от 2седмици и аз вече почти се бях отказала.Но когато дойде куриера с договора в него нямаше такава кауза за любим номер.Най вероятно са мислели ,че съм забравила или ще подпиша без да го прочета.
Отговори с цитат
onufri onufri не е онлайн
Аватара на onufri
Мнения: 1,080
02.10.2014, 22:09

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от chami Разгледай мнение
на 15.09.2014 подписах договор за мобилна услуга без интернет.платех 30лв депозит.на 01.10. ми пращат съобщение,че лимита ми свършва.оказа се ,че без да използвам интернет телефона се закачва към близък рутер.интересното е ,че в къщи нямам достъп до рутера.в крайна сметка си взеха парите предвидени за юбилейната отстъпка
Ако си закачен за рутер,близък или далечен,няма да имаш абсолютно никакъв трафик на мобилен интернет,респективно няма да имаш и абсолютно никаква сметка за интернет.
По вероятно е да ти е включен мобилния интернет на телефона и постоянно да си точи нещо.По-добре го провери,защото ще продължава да ти трупа сметка.
Не желая да ги защитавам,защото всичките оператори са един дол дренки,но настройките на телефона в крайна сметка са проблем на потребителя,а не на оператора.
__________________
Всяка краткосрочна спекулация е потенциална дългосрочна инвестиция.
Отговори с цитат
Pacho Pacho е онлайн в момента
Аватара на Pacho
Мнения: 402
02.10.2014, 22:07

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от chami Разгледай мнение
на 15.09.2014 подписах договор за мобилна услуга без интернет.платех 30лв депозит.на 01.10. ми пращат съобщение,че лимита ми свършва.оказа се ,че без да използвам интернет телефона се закачва към близък рутер.интересното е ,че в къщи нямам достъп до рутера.в крайна сметка си взеха парите предвидени за юбилейната отстъпка
Я пак .... ти наясно ли си с някои основни понятия????
Отговори с цитат
chami chami не е онлайн
Аватара на chami
Мнения: 1
02.10.2014, 22:00

Начално виваком са некоректни
на 15.09.2014 подписах договор за мобилна услуга без интернет.платех 30лв депозит.на 01.10. ми пращат съобщение,че лимита ми свършва.оказа се ,че без да използвам интернет телефона се закачва към близък рутер.интересното е ,че в къщи нямам достъп до рутера.в крайна сметка си взеха парите предвидени за юбилейната отстъпка
Отговори с цитат
vankataxxx vankataxxx не е онлайн
Аватара на vankataxxx
Мнения: 2
28.09.2014, 16:23

Angry
Цитат:
Първоначално изпратено от derk Разгледай мнение
Ресурсите на Земята са ограничени.Нормално е когато пуснат смартфон на водещ производител на цена от 80-90 лева да има опашки и записвания. Просто е трябвало преди да започнеш да преподписваш договори да попиташ за конкретния модел дали го имат. Иначе другия модел А 680 (също сертифициран за ЕС), го има в Мтел на цена около 100 лева.
Ако си лоялен клиент на Виваком след като си подал клиентско оплакване има шанс да ти намерят телефон, зависи какво си писал в оплакването. При мен поради грешка на техен служител са ми позволявали да сключа договор 10 дни след изтичане на промоцията, която исках да ползвам.

Ще видим какво ще стане надявам се да излязат хора и да ме компенсират по някакъв начин.Това очевидно си беше грешка на техен служител( умишлена или не ) .Телефона беше изложен на витрината им с промоции след като казах че ще го взема продавачката нищо не каза че модела е вече продаден а изчака да си подпиша първия договор и тогава ме сюрпризира.Точно това писах в оплакването каквото се случи. Така че вината си е 100 % тяхна , моята е че съм толкова наивен, бях забравил как се бяха да подлъжат майка ми преди време на село идвайки. Каквото и да ми дадат не искам нищо повече от тях нито им ща телефоните нито промоциите да си ги заврат някъде. Аз дори не ходя до магазините им да си плащам, сметката а само онлайн го правя . Направо са ми толкова противни вече всичките им марионетки жалко за тия хора, че са си продали душата така евтино.

За последно променено от vankataxxx : 28.09.2014 в 16:30
Отговори с цитат
derk derk не е онлайн
Аватара на derk
Мнения: 231
28.09.2014, 08:35

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от vankataxxx Разгледай мнение
Вчера ходих да един от магазин на Виваком в София намиращ се на ул."Граф Игнатиев" 47А. На входа на врата ме посреща усмихната продавач консултантка .Бях видял един телефон на промоция Lenovo A536 реших да се възползвам от промоцията и да си го купя този телефон с преподписване.Имам 2 номера на към Виваком и реших да ги преподпиша и 2 та и да ползвам отстъпката за "Комбинирай и спести". До тук добре преподписах първия договор за 2 години на малко по висока такса и дойде ред преподписвам втория номер с който трябваше да взема телефона на промоция и мацката абе има малък проблем телефона ,който гледаш тук не се води в нашият магазин ела утре ще преподпишем 2 ри я договор и ще ти дадем телефона.Отивам ма другия ден радостен че ще имам нов телефон и хоп изненада . Ами то този телефон е изчерпан вече няма го никъде и вчера изложения беше вече продаден.Не можем нищо да направим може да си избереш друг телефон на промоция.И аз викам не искам.И ми дадоха една бланка за клиентско оплакване. Подадох клиентското оплакване и си тръгнах с преподписан на единия номер на с по висока тарифа от съществуващата му и не подписан на другия и без телефон. Сега като чета из форумите има и по тежки случаи от моя явно това са безскрупулни хора а тези в магазините са обучени за измамници или са подбирани по кастинг за измами.И аз ще кажа ПАЗЕТЕ СЕ ОТ ТИЯ ИЗМАМНИЦИ !

Ресурсите на Земята са ограничени.Нормално е когато пуснат смартфон на водещ производител на цена от 80-90 лева да има опашки и записвания. Просто е трябвало преди да започнеш да преподписваш договори да попиташ за конкретния модел дали го имат. Иначе другия модел А 680 (също сертифициран за ЕС), го има в Мтел на цена около 100 лева.
Ако си лоялен клиент на Виваком след като си подал клиентско оплакване има шанс да ти намерят телефон, зависи какво си писал в оплакването. При мен поради грешка на техен служител са ми позволявали да сключа договор 10 дни след изтичане на промоцията, която исках да ползвам.
Отговори с цитат
vankataxxx vankataxxx не е онлайн
Аватара на vankataxxx
Мнения: 2
28.09.2014, 00:53

Начално Ето и моята сага с мушениците от Виваком
Вчера ходих да един от магазин на Виваком в София намиращ се на ул."Граф Игнатиев" 47А. На входа на врата ме посреща усмихната продавач консултантка .Бях видял един телефон на промоция Lenovo A536 реших да се възползвам от промоцията и да си го купя този телефон с преподписване.Имам 2 номера на към Виваком и реших да ги преподпиша и 2 та и да ползвам отстъпката за "Комбинирай и спести". До тук добре преподписах първия договор за 2 години на малко по висока такса и дойде ред преподписвам втория номер с който трябваше да взема телефона на промоция и мацката абе има малък проблем телефона ,който гледаш тук не се води в нашият магазин ела утре ще преподпишем 2 ри я договор и ще ти дадем телефона.Отивам ма другия ден радостен че ще имам нов телефон и хоп изненада . Ами то този телефон е изчерпан вече няма го никъде и вчера изложения беше вече продаден.Не можем нищо да направим може да си избереш друг телефон на промоция.И аз викам не искам.И ми дадоха една бланка за клиентско оплакване. Подадох клиентското оплакване и си тръгнах с преподписан на единия номер на с по висока тарифа от съществуващата му и не подписан на другия и без телефон. Сега като чета из форумите има и по тежки случаи от моя явно това са безскрупулни хора а тези в магазините са обучени за измамници или са подбирани по кастинг за измами.И аз ще кажа ПАЗЕТЕ СЕ ОТ ТИЯ ИЗМАМНИЦИ !
Отговори с цитат
toto 2 toto 2 е онлайн в момента
Аватара на toto 2
Мнения: 1,077
13.09.2014, 19:55

Начално
Пич как го написа толкова дълго ,при толкова адреналин лъхащ навсякъде в писмото ти ,явно от писането на жалби си добил тренинг .Не се бъзикам ,възхищавам ти се ..Аз не бих могъл ....До сега съм бил и в момента съм потребител само на" Глобул " и много отдавна на БТК /фиксиран телефон/
Не съм имал фрапантни нередности ,с изключение на СМС-те които ми набиваха по 4,80 за някакви ъпдейти на някакви игри на ново закупен апарат , и смс -и за вицове на детето ...
В момента сме на свободни договори със жената ...
На моменти се изкушавам да премина на Виваком ,но се разколебавам като зная колко са "компетентни" търговците им/имал съм служебен техен/ и отзвука който съм чувал за тях като оператор...
За М-тел никога не съм имал и колебание ,достатъчно е да отвориш сайта им -всичко е толкова омотано ...

Цитат:
Първоначално изпратено от c.r.e.a.m Разгледай мнение
И на трите оператора съм им сърбал попарата. И с трите съм имал проблеми, с които повечето абонати са се сблъсквали. И в трите компании съм подавал писмени жалби, възражения, безкрайни разговори с оператори и спорове с роботите им, дето бачкат по офисите. Хора, при всички тези случаи все едно съм се удрял в стена. Зад лицемерното им, вежливо и уж услужливо обслужване се крие един гигантски бюрократичен механизъм, обслужван от джуджета (май Балзак го беше казал ). Ясно е, че ни помпат яко - бил съм абонат и на трите оператора - и при трите съм получавал сметки с мегабайти, разговори в чужбина и есемеси, които НЕ съм потребявал, изговарял и изпращал. Това се е случвало поне 6 месечни пъти (с договор съм от 7 години). Въпроса не ми е за петте лева или за 50-те или стоте, с които общо съм бил надписан - просто ми е кофти, че ме правят на балък - балък, който трябва да мине през деветте кръга на ада, за да ги осъди за стотинки. Представете си от 4 милиона абонати с тук там надписани сметки по 3-5-10 лева колко прави - НА МЕСЕЦ. Присира ми се от тъпите им позитивни реклами и слоуганчета с усмихнати пички, ама кво да правя - нося си двата телефона в мене и като нямам нет и сигнал изпадам в мрачно настроение, а преди като се сетя колко по щастливо и безгрижно си живях без тия шитове - само със стационарката и булфон картата . Това е цената на прогреса - ние ще платим. Медиите нали много го играят в полза на обществото - дават ми разследвания за бат Жеко - пишман майстора, дето завлякъл 2-ма с по 1000 лева, ама за мобилните оператори - тема табу, само реклами, нали са клиенти. Няма независими медии, всичко зависи от парите, а тия пари, които ние даваме за надписани сметки и преподписани договори после си ги гледаме в рекламите по телевизията с усмихнатите пички, които скачат и пеят, че живота е чудесен. (особено като си абонат на XL пакета).
Отговори с цитат
Avalaon Avalaon не е онлайн
Аватара на Avalaon
Мнения: 652
13.09.2014, 19:39

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от c.r.e.a.m Разгледай мнение
.............. а преди като се сетя колко по щастливо и безгрижно си живях без тия шитове - само със стационарката и булфон картата . ..........
Факт !!!

Превърнахме и себе си и децата си в роби на безсмислени играчки и стереотипи.

Сами се направихме обезличени потребители на абсолютно ненужни стоки и услуги .
__________________
www.kvalifikatsia.com
www.art-medica.eu
Отговори с цитат
c.r.e.a.m c.r.e.a.m не е онлайн
Аватара на c.r.e.a.m
Мнения: 305
13.09.2014, 19:33

Начално мамка им
И на трите оператора съм им сърбал попарата. И с трите съм имал проблеми, с които повечето абонати са се сблъсквали. И в трите компании съм подавал писмени жалби, възражения, безкрайни разговори с оператори и спорове с роботите им, дето бачкат по офисите. Хора, при всички тези случаи все едно съм се удрял в стена. Зад лицемерното им, вежливо и уж услужливо обслужване се крие един гигантски бюрократичен механизъм, обслужван от джуджета (май Балзак го беше казал ). Ясно е, че ни помпат яко - бил съм абонат и на трите оператора - и при трите съм получавал сметки с мегабайти, разговори в чужбина и есемеси, които НЕ съм потребявал, изговарял и изпращал. Това се е случвало поне 6 месечни пъти (с договор съм от 7 години). Въпроса не ми е за петте лева или за 50-те или стоте, с които общо съм бил надписан - просто ми е кофти, че ме правят на балък - балък, който трябва да мине през деветте кръга на ада, за да ги осъди за стотинки. Представете си от 4 милиона абонати с тук там надписани сметки по 3-5-10 лева колко прави - НА МЕСЕЦ. Присира ми се от тъпите им позитивни реклами и слоуганчета с усмихнати пички, ама кво да правя - нося си двата телефона в мене и като нямам нет и сигнал изпадам в мрачно настроение, а преди като се сетя колко по щастливо и безгрижно си живях без тия шитове - само със стационарката и булфон картата . Това е цената на прогреса - ние ще платим. Медиите нали много го играят в полза на обществото - дават ми разследвания за бат Жеко - пишман майстора, дето завлякъл 2-ма с по 1000 лева, ама за мобилните оператори - тема табу, само реклами, нали са клиенти. Няма независими медии, всичко зависи от парите, а тия пари, които ние даваме за надписани сметки и преподписани договори после си ги гледаме в рекламите по телевизията с усмихнатите пички, които скачат и пеят, че живота е чудесен. (особено като си абонат на XL пакета).
Отговори с цитат
NYSERookie NYSERookie е онлайн в момента
Аватара на NYSERookie
Заслужил
инвеститор
Мнения: 7,082
13.09.2014, 18:51

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от buba4ko Разгледай мнение
Ей, тая история ме развесели
То си е за плач направо, но ние в БГ сме си свикнали май да се смеем дори когато плачем
бтв, аз мислех че темата тук е по повод лъжите на виваком че отстъпката от 50% в момента важи за всички абонати, а реално тя е само за нови абонати, но като се зачетох, тук има къде къде по сериозни проблеми
Естествено , че само за нови абонати. Нас вече са ни вързали. Що да ни правят отстъпки?
__________________
Тъпкано ще му я върна на РЕДА малката биричка с две големи!!!!!!!!!!!! Някога !!!!!!!
Отговори с цитат
buba4ko buba4ko не е онлайн
Аватара на buba4ko
Мнения: 318
13.09.2014, 17:35

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от Roko2 Разгледай мнение
Хаха гадове са. Моят приятел отива да се отказва от ADSL интернет и му казват "господине срината ни е комп. системата и не можем да ви обработим молбата" , отива следващата седмица и - честито - договорът се е преподписал защото сте изпуснали срока на предизвестието. Реакцията му е "вашта мамка" мацката зад гишето се стресира и натиска паник бутона. Идват ченгетата - арест - в съда по бързата процедура и три денонощия арест за дребно хулиганство! След няколко месеца жена му отива да подаде заявка за отказ от стационарен телефон в срок и ПОЗНАЙТЕ - отговорът на мацката е следният:"Не можем да ви приемем молбата защото по този телефон доставяме ADSL на съпруга ви" . Още плащат. Не можах да повярвам като ми казаха но все пак това е запазена марка на БГ компаниите работещи с договори. Така че умната и четете договорите!
Ей, тая история ме развесели
То си е за плач направо, но ние в БГ сме си свикнали май да се смеем дори когато плачем
бтв, аз мислех че темата тук е по повод лъжите на виваком че отстъпката от 50% в момента важи за всички абонати, а реално тя е само за нови абонати, но като се зачетох, тук има къде къде по сериозни проблеми
Отговори с цитат
venkova venkova не е онлайн
Аватара на venkova
Мнения: 1
13.09.2014, 16:43

Начално
Здравейте! Не съм чела всички коментари във форума. И ние имаме проблеми с Виваком. Няма откачане....за пореден път след като сме платили всички задължения, изведнъж се оказва, че имаме да плащаме още. По-интересното е, че не могат да дадат конкретна разбираема информация от къде са задълженията. Всичко това е след едномесечно предизвестие и след прекратяване на договора с тях - още края на 2011 г. Няма централен офис, няма мениджър, персоналът в центровете за клиенти не може да даде информация, а от централата в София всеки път казват различни неща....да не кажа абсурди....Не ми стана ясно към кой мога да се обърна, за да получа писмена информация по кой договор, какво точно и защо дължа. Някой знае ли, колко време те съхраняват догоеорите на клиентите си и всички допълнителни споразумения към тях и как клиента може да ги види? Ако някой може да даде съвет, или ако има някой, доказал правата си по някакъв начин, моля да пише!
Отговори с цитат
magi208 magi208 не е онлайн
Аватара на magi208
Мнения: 307
21.08.2014, 05:38

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от Дебнем на замаушка Разгледай мнение
Доста яка тема - пазарът и цифрите говорят сами за това кой, кой е сред българските телекоми. Като чета темата се чудя толкова ли са го закъсали Мтел, та са го докарали до писане по форумите . То ясно, че след последните няколко отчета им е тежко, но все пак, да запазят благоприличие.
Малии яка закъсвация Целия нет са запалили
Отговори с цитат
 
Нов отговор

Принадлежности на темата Търси в тази тема
Търси в тази тема:

Подробно търсене

Прескачане на форум

  Последно мнение  Тема Брой мнения  
23.11.2014 18:53 За Глобул - лошо или нищо ! 289
23.11.2014 15:03 Докога ще им търпим беззаконията 1927
23.11.2014 14:27 Предизвестения край на "инвестицията" влогЪ 1543
23.11.2014 13:13 Колеги помогнете за пристанище с въглищен терминал 11
23.11.2014 11:21 Кирил Домусчиев 76

Всички времена са по ГМТ +2.Времето сега е 21:39.