Българи-пазете се от Виваком - Форум Инвестор.БГ
Понеделник, 31 Август 2015
България Свят Имоти Коментари Борса Forex Технологии Обучение Видео Style Автомобили Клуб Investor
 
Контролен панел Съобщения Потребители Блогове Търси
bezsapruga bezsapruga не е онлайн
Аватара на bezsapruga
Мнения: 100
25.08.2015, 07:36

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от sterai57 Разгледай мнение

СЛУЖИТЕЛИТЕ НА ВИВАКОМ МОЖЕ БИ СА НАЙ ТЪПИТЕ СЪЩЕСТВА КОИТО ИМА НА ТОЗИ СВЯТ.И СОБСТВЕНИЦИТЕ НА ВИВАКОМ НЕ МИСЛЯТ ЛИ ЧЕ ПО ТОЗИ НАЧИН ОТКАЗВАТ МНОГО ОТ НАС ОТ ТЕХНИТЕ УСЛУГИ.СЕГА С МЕНЕ СЕ ПОДИГРАВАТ НО УТРЕ ЩЕ СЕ ПОДИГРАЯТ И С ВАС.ВМЕСТО ПО ВСЯКАКЪВ НАЧИН ДА НИ ПРИВЛИЧАТ ТЕ ПО ВСЯКАКЪВ НАЧИН НИ ОТБЛЪСКВАТ.НО ЗДРАВЕ ДА Е НЕ СА САМО ТЕ НА ТОЗИ СВЯТ.ИМА И ДРУГИ

Тенденциозно манипулирате форума с погрешните си твърдения че "СЛУЖИТЕЛИТЕ НА ВИВАКОМ МОЖЕ БИ СА НАЙ ТЪПИТЕ СЪЩЕСТВА КОИТО ИМА НА ТОЗИ СВЯТ"
определено СЛУЖИТЕЛИТЕ НА МТЕЛ СА НАЙ ТЪПИТЕ СЪЩЕСТВА КОИТО ИМА НА ТОЗИ СВЯТ. Също не съм съгласен с определението че са полу-човеци.Нормално полу-човеците имат някава ЕСТЕСТВЕННА или придобита обремененост.
Тези от виваком и мтел са фирмени-получовеци тоест съзнателни изроди приели и спазващи определени фирмени правила.
__________________
Обединени хумусно-минерални права.Платена! данъчна амнистия
http://minerals.ga
Отговори с цитат
toto toto не е онлайн
Аватара на toto
Мнения: 2,037
24.08.2015, 16:02
Местоположение: София

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от g@rga Разгледай мнение
Обаче не е точно така. Точно Виваком, които разправят колко клиентски ориентирани са и как искат само 3 такси при прекратяване се възползват най-много. Когато решиш да прекратиш датовор с тях ще ти начислят 3 пълни месечни такси след което ще си пресметнат и начислят ползите които те са пропуснали, а ти си се възползвал и накрая ще получиш сметка по висока от това да си платиш всичките вноски до края.
Лошото е ,че освен за 3 те вноски, останалите неща как се смятат и каква е сумата никой не ти казва, накрая получаваш сметката и виждаш колко си прецакан. За пренасянето на номера докато си с договор също не е толкова лесно, защото като си прекъснеш договора те ти закриват номера, а ако искаш да го пренесеш докато не е прекъснат няма да се съгласят да те пуснат. Пак си прецакан!
За пренасяне на номера не си прав - отиваш направо в другия оператор, купуваш си техен план и номера е пренесен на другия ден. От вивата само могат да те търсят за неустойки, но ако не си взел телефонче на промоция си е точно три такси. Изпробвано!
Идеш ли пак при тях ще те омайват до припадък....
Отговори с цитат
Etihad Etihad е онлайн в момента
Аватара на Etihad
Мнения: 314
22.08.2015, 23:23
Местоположение: Близкия Изток

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от dbs28 Разгледай мнение
По-долни мръсници от тези няма!
Цял ден интернета ми върви бавно, даже една проста снимчица не мога да сваля...

Преди да направим договор казаха, че трябвало да се заплатят 20 лв, а то какво излезе... 38 лв !

Другата година ще ме хванат за средния, повече няма да им стъпя във магазините.
http://burgasplus.com/view_news/1437...и-БТК.html

Търсете си правата, както е направил Андрей. С мрънкане по форумите няма да се промени нищо.
Отговори с цитат
dbs28 dbs28 не е онлайн
Аватара на dbs28
Мнения: 1
22.08.2015, 22:15

Начално
По-долни мръсници от тези няма!
Цял ден интернета ми върви бавно, даже една проста снимчица не мога да сваля...

Преди да направим договор казаха, че трябвало да се заплатят 20 лв, а то какво излезе... 38 лв !

Другата година ще ме хванат за средния, повече няма да им стъпя във магазините.

За последно променено от dbs28 : 22.08.2015 в 22:19
Отговори с цитат
g@rga g@rga не е онлайн
Аватара на g@rga
Мнения: 6
15.08.2015, 09:22

Начално
Телевизията и интернета наистина са добри. IP tv приемниците са калпави и се случва да умират просто така или някакви други проблеми да имат. БГ нета е ОК, но международният не е толкова приличен. Обаче незамисимо от доброто им качество и тук както и в другите услуги има най-различни клопки и условия за които обикновено разбираш впоследствие. По отношение за ТВ и интернета докато ги има ОК, но в момента в който се сблъскаш с техниците им също може да полудееш и ако оправят едно от двете, да ти развалят другото.
Отговори с цитат
Don Archon Don Archon не е онлайн
Аватара на Don Archon
Мнения: 208
14.08.2015, 20:55

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от marto76 Разгледай мнение
Какво мислите за телевизия от доставчик като Виваком?
Доволен съм много. И оптичния им интернет е повече от перфектен
Отговори с цитат
marto76 marto76 не е онлайн
Аватара на marto76
Мнения: 579
14.08.2015, 20:37

Начално
Какво мислите за телевизия от доставчик като Виваком?
Отговори с цитат
g@rga g@rga не е онлайн
Аватара на g@rga
Мнения: 6
13.08.2015, 06:49

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от toto Разгледай мнение
За всеки който му е писнало от мобилен оператор да знае че максималната неустойка по закон е 3 месечни такси, а не както беше преди - всички оставащи такси до края на договора! Така че ако много сте набрали - 3 такси се прежалват
Най- лесния начин е миграция в друг оператор и не се разправяте с полу-човеци.... всичко става автоматично.
Обаче не е точно така. Точно Виваком, които разправят колко клиентски ориентирани са и как искат само 3 такси при прекратяване се възползват най-много. Когато решиш да прекратиш датовор с тях ще ти начислят 3 пълни месечни такси след което ще си пресметнат и начислят ползите които те са пропуснали, а ти си се възползвал и накрая ще получиш сметка по висока от това да си платиш всичките вноски до края.
Лошото е ,че освен за 3 те вноски, останалите неща как се смятат и каква е сумата никой не ти казва, накрая получаваш сметката и виждаш колко си прецакан. За пренасянето на номера докато си с договор също не е толкова лесно, защото като си прекъснеш договора те ти закриват номера, а ако искаш да го пренесеш докато не е прекъснат няма да се съгласят да те пуснат. Пак си прецакан!
Отговори с цитат
toto toto не е онлайн
Аватара на toto
Мнения: 2,037
12.08.2015, 15:13
Местоположение: София

Начално
За всеки който му е писнало от мобилен оператор да знае че максималната неустойка по закон е 3 месечни такси, а не както беше преди - всички оставащи такси до края на договора! Така че ако много сте набрали - 3 такси се прежалват
Най- лесния начин е миграция в друг оператор и не се разправяте с полу-човеци.... всичко става автоматично.
Отговори с цитат
g@rga g@rga не е онлайн
Аватара на g@rga
Мнения: 6
12.08.2015, 11:44

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от sterai57 Разгледай мнение
Аз съм един от първите абонати на цифровата телевизия на Виваком.Преди две години когато ми истичаше договора от търговския отдел на Виваком ми се обадиха и ми предложиха да подновя договора при определени условия.Аз исках освен първия приемник да взема още два допълнителни приемника.казаха ми че всичко ще стане точно така както го искам,но при подписването на договора видях че има само един допълнителен приемник.Казах, че искам два допълнителни приемника и отговора беше,че в договора пише един но след един месец да се обадя да сложат и третия приемник.Познайте какво стана после.След един месец като отидох за втория допълнителен приемник отговора беше:Няма никакъв проблем да се сложи допълнителния приемник,но трябва да подпиша нов договор,а този който бях подписал преди един месец с промоциалните цени отпада.Сега при слагането на третия приемник трябва да подпиша нов договор който нямаше нищо общо с първия.Цените бяха завишени и искаха по завишените цени да подпиша новия договор.Отказах и така две години гледам само с един допълнителен приемник.На всяка моя молба за другия приемник,ми казваха да подпиша нов договор.
Но интересното става сега.Преди един месец също ми се обадиха и ми казаха,тъй като съм лоялен клиент ми предлагат нов промоциален договор за две години.Казах им че съм съгласен ако ми сложат и втори допълнителен приемник.Казаха че няма проблем и ще ми испратят договора да го подпиша.Изненадата ми Беше пълна когато ми донесоха новия договор и в него имаше само един допълнителен приемник записан.Казах на куриера че сме се разбрали за два допълнителни приемника,но той каза да се подпиша и да обясня защо не подписвам договора.Писах че е заради това че сме договорили два допълнителни приемника а те пишат един в договора.Куриера ми каза че въз основа на отказването до два дни ще ми се обадят да видят за какво отказвам договора.Минаха десетина дни никой не се обаждаше и днес реших да се обадя на 123 да видя какво стана.Казаха ми че щом като не съм искал да подпиша договора той отпада.Обясних и че съм отказал заради другия приемник и тя ми отговори,че е трябвало да подпиша договора,но след един месец да се обадя да ми сложат другия приемник.Дъртих им една майна.Нещата се повтаряха както беше предишния път ПРЕДИ ДВЕ ГОДИНИ.
Едвам чакам да истече договора с тези мошеници и да се прехвърля при друг сателитен оператор.
СЛУЖИТЕЛИТЕ НА ВИВАКОМ МОЖЕ БИ СА НАЙ ТЪПИТЕ СЪЩЕСТВА КОИТО ИМА НА ТОЗИ СВЯТ.И СОБСТВЕНИЦИТЕ НА ВИВАКОМ НЕ МИСЛЯТ ЛИ ЧЕ ПО ТОЗИ НАЧИН ОТКАЗВАТ МНОГО ОТ НАС ОТ ТЕХНИТЕ УСЛУГИ.СЕГА С МЕНЕ СЕ ПОДИГРАВАТ НО УТРЕ ЩЕ СЕ ПОДИГРАЯТ И С ВАС.ВМЕСТО ПО ВСЯКАКЪВ НАЧИН ДА НИ ПРИВЛИЧАТ ТЕ ПО ВСЯКАКЪВ НАЧИН НИ ОТБЛЪСКВАТ.НО ЗДРАВЕ ДА Е НЕ СА САМО ТЕ НА ТОЗИ СВЯТ.ИМА И ДРУГИ
Просто класика, но тези неща са нормални в тази компания. За служителите им...... едва ли може да се опише тази безгранична простота
Отговори с цитат
sterai57 sterai57 не е онлайн
Аватара на sterai57
Мнения: 1
11.08.2015, 19:30

Начално
Аз съм един от първите абонати на цифровата телевизия на Виваком.Преди две години когато ми истичаше договора от търговския отдел на Виваком ми се обадиха и ми предложиха да подновя договора при определени условия.Аз исках освен първия приемник да взема още два допълнителни приемника.казаха ми че всичко ще стане точно така както го искам,но при подписването на договора видях че има само един допълнителен приемник.Казах, че искам два допълнителни приемника и отговора беше,че в договора пише един но след един месец да се обадя да сложат и третия приемник.Познайте какво стана после.След един месец като отидох за втория допълнителен приемник отговора беше:Няма никакъв проблем да се сложи допълнителния приемник,но трябва да подпиша нов договор,а този който бях подписал преди един месец с промоциалните цени отпада.Сега при слагането на третия приемник трябва да подпиша нов договор който нямаше нищо общо с първия.Цените бяха завишени и искаха по завишените цени да подпиша новия договор.Отказах и така две години гледам само с един допълнителен приемник.На всяка моя молба за другия приемник,ми казваха да подпиша нов договор.
Но интересното става сега.Преди един месец също ми се обадиха и ми казаха,тъй като съм лоялен клиент ми предлагат нов промоциален договор за две години.Казах им че съм съгласен ако ми сложат и втори допълнителен приемник.Казаха че няма проблем и ще ми испратят договора да го подпиша.Изненадата ми Беше пълна когато ми донесоха новия договор и в него имаше само един допълнителен приемник записан.Казах на куриера че сме се разбрали за два допълнителни приемника,но той каза да се подпиша и да обясня защо не подписвам договора.Писах че е заради това че сме договорили два допълнителни приемника а те пишат един в договора.Куриера ми каза че въз основа на отказването до два дни ще ми се обадят да видят за какво отказвам договора.Минаха десетина дни никой не се обаждаше и днес реших да се обадя на 123 да видя какво стана.Казаха ми че щом като не съм искал да подпиша договора той отпада.Обясних и че съм отказал заради другия приемник и тя ми отговори,че е трябвало да подпиша договора,но след един месец да се обадя да ми сложат другия приемник.Дъртих им една майна.Нещата се повтаряха както беше предишния път ПРЕДИ ДВЕ ГОДИНИ.
Едвам чакам да истече договора с тези мошеници и да се прехвърля при друг сателитен оператор.
СЛУЖИТЕЛИТЕ НА ВИВАКОМ МОЖЕ БИ СА НАЙ ТЪПИТЕ СЪЩЕСТВА КОИТО ИМА НА ТОЗИ СВЯТ.И СОБСТВЕНИЦИТЕ НА ВИВАКОМ НЕ МИСЛЯТ ЛИ ЧЕ ПО ТОЗИ НАЧИН ОТКАЗВАТ МНОГО ОТ НАС ОТ ТЕХНИТЕ УСЛУГИ.СЕГА С МЕНЕ СЕ ПОДИГРАВАТ НО УТРЕ ЩЕ СЕ ПОДИГРАЯТ И С ВАС.ВМЕСТО ПО ВСЯКАКЪВ НАЧИН ДА НИ ПРИВЛИЧАТ ТЕ ПО ВСЯКАКЪВ НАЧИН НИ ОТБЛЪСКВАТ.НО ЗДРАВЕ ДА Е НЕ СА САМО ТЕ НА ТОЗИ СВЯТ.ИМА И ДРУГИ
Отговори с цитат
g@rga g@rga не е онлайн
Аватара на g@rga
Мнения: 6
11.08.2015, 12:44

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от John Gotti Разгледай мнение
Докато избираме "по-малкото зло", никога няма да се оправим.
Точно!

Виваком успява да създаде впечатлението, че са такива и да заблуди доста хора. Опитвал съм как ли не да се преборя, дори когато нещата са били черно на бяло, не става. Веднъж от КРС и КЗК ми отговориха, че Виваком казали, че няма такова нещо!? Обяснение за издаден от тях документ. Както казах и преди за мен това са тумори оставени от държавата свободно да се развиват.
Отговори с цитат
John Gotti John Gotti не е онлайн
Аватара на John Gotti
Мнения: 56
11.08.2015, 09:53

Начално
Докато избираме "по-малкото зло", никога няма да се оправим.
Отговори с цитат
Usercho Usercho не е онлайн
Аватара на Usercho
Мнения: 54
11.08.2015, 09:42

Начално
Не са ли всички такива червиви. Май въпросът е да избереш по-малкото зло.
Отговори с цитат
g@rga g@rga не е онлайн
Аватара на g@rga
Мнения: 6
10.08.2015, 19:47

Начално
Нямам намерение да убеждавам никой да им става или не абонат, но който им стане сам ще разбере за какво иде реч. Компанията е един тумор, наложи ли ти се да потърсиш съдействие потъваш в едно море от процедури, срокове и тн. Подава ти се лъжлива или подвеждаща информация и заблуждаващи оферти. Служителите в магазините им гонят някакви цели и за да продадат нещо са способни да изприказват един куп глупости. Да не говорим че са достатъчно некомпетентни.
Задължително ще има множество случаи да получиш една информация по телефона а в магазина да се окаже че не е така. дори скоро си направих опит докато бях в магазина да набера 123 и да говорим за едно и също нещо. Познайте какъв беше резултата, естествено, информация която няма нищо общо и е напълно различна, и една продавачка чието глупаво изражение чак стана и сърдито.
Отговори с цитат
Грую Груев Грую Груев не е онлайн
Аватара на Грую Груев
Заслужил
инвеститор
Мнения: 7,337
10.08.2015, 08:21

Начално
+1
аз им станах абонат на сателитната телевизия (преди това бях почти 10 години с пълния пакет на булшитком) този месец. Причините са 2 и то доста прозаични - булшита тотално си осраха програмите, дори ми спряха ХБО-то, вдигнаха си цените и дори не се пробваха да ми се обадят да ме попитат защо си тръгвам. А втората - за същите пари получавам по-добро качество и повече програми от виваком (а съм само с тази им услуга, телефонията и интернета ми са на ментел). Е, има го и момента, че станаха спонсори и на Левски, но то не е водещо, преди да премина при тях проучих и условията на ментелите - тотална скръб, а и на тях им плащам над 120-130 кинта всеки месец за различни услуги. Не съм адвокат на пеевскиком, но мисля, че ще си преместя всички услуги към тях - просто конкуренцията им е по-отвратителна и от тях самите
Цитат:
Първоначално изпратено от emos Разгледай мнение
Абонат съм на Виваком от години и единствената причина за това е супер нелоялното отношение на тяхната конкуренция.Защо ли ми се струва,че не съм единствения след като 99% от оплюващите тук са с пресни,пресни регистрации а това ме навежда на мисълта,че правилно съм прекъснал всякакви взаимоотношения с работодателите на плюващите тук.Не твърдя ,че Виваком са идеални но никога не са се опитвал да искат от мен пари за нещо което не съм получил и искал.Това е разликата
__________________
Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
Отговори с цитат
emos emos не е онлайн
Аватара на emos
Мнения: 1,486
10.08.2015, 08:02
Местоположение: sofia- Вече селянин около София

Начално
Абонат съм на Виваком от години и единствената причина за това е супер нелоялното отношение на тяхната конкуренция.Защо ли ми се струва,че не съм единствения след като 99% от оплюващите тук са с пресни,пресни регистрации а това ме навежда на мисълта,че правилно съм прекъснал всякакви взаимоотношения с работодателите на плюващите тук.Не твърдя ,че Виваком са идеални но никога не са се опитвал да искат от мен пари за нещо което не съм получил и искал.Това е разликата
__________________
За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него
Отговори с цитат
g@rga g@rga не е онлайн
Аватара на g@rga
Мнения: 6
10.08.2015, 07:39

Начално
Най-некоректната, примитивна, безумна и с най-лоши практики фирма са Виваком. Клиент съм им откакто ги има и вече търпението ми е изчерпано. За безумията и откровените измами с които съм се сблъсквал през това време мога да напиша книга. За хората които искат да станат техни криенти мога само да кажа много да внимават и добре да го обмислят.
Отговори с цитат
Nathan Nathan не е онлайн
Аватара на Nathan
Мнения: 3
06.08.2015, 23:39

Начално Компанията е БТК
Много честа грешка, видна и от потребителските жалби, жалбоподателите грешат името на компанията, а тя е БТК, ,,Виваком" е търговска марка, собственост на БТК.
Може би това е най- лошият от трите оператора. Най- честите проблеми, от които потребителите на тази ,,компания" се жалват са : надписани сметки, липса на покритие, липса на адекватни партньори при роуминг; мога да потвърдя, че тази компания има най-примитивния роуминг сред трите.... Интеренетът е също на примитивно ниво.
По отношение на възможността да се прекрати договор след сключването му. Като цяло при типовите договори с общи условия възможността за предоговаряне на условията по планове или по услугите са невъзможни.Като съдържание: договорите на българските оператори съдържат множество неравноправни клаузи и клаузи в противоречие с европейското потребителско право о в този смисъл, ако Комиситя за защота на потребителите и институцията на Омбудсмана съществуваха, не само институционално и на хартия, биха могли да бъдат прекратявани такива договори.
Разбира се, договор може да бъде прекратен и унищожен и чрез исков процес , по искане на индивидуален жалбоподател,по реда на ГПК.
Ще се опитам да очертая и най- важните пречки , с които се сблъскват потребителите на тази компания при гореописаните проблеми.
1. При надписването на сметките вещото и техническо лице , което ще извършва експертиза с цел установяване на измамата много трудно може да установи нейната действителност по отношение на размера, тъй като операторите осъществяват едностранни отчитания и практически липсва друг източник за достворерността на информацията от фактурите, издадени от оператора.Всички декларации в подкрепа на противното от страна на жалбоподателя , примерно че никога не е провеждал разговори с тези или онези номера те го игнорират с аргумента, че жалбоподателят не може да докаже, че телефонът му не е използван от друг, примерно без неговото знание и съгласие. Видно е че при такъв процес на едностранно отчитане и без да съществува независим източник на данните, примерно на реализираните телефонни разговори или изразходваният интернет трафик е почти невъзможно да се докаже, че сметките са надписани.
2. При проблеми с покритието, особено валидно за БТК (Виваком). В исковия процес жалбоподателят трябва да докаже, че на определена територия, примерно територията, на която живее , операторът няма покритие/обхват, т.е не може да доставя услугата обект на договор в състояние, което да позволява безпроблемното и използване. Доказателствата трябва да доказват, че такава липса на покритие действително съществува и че тя възпрепятства нормалното ползване на услугата.Последното може да се реализира чрез техническа експертиза, която би била скъпа и трудна за реализиране процедура, особено от физическо лице.
От друга страна, включването на потребителя в мрежата и предоставянето му на сим карти е твърде незначителен разход, които да налага в случай на предсрочно прекратяване операторът да притежава право на вземане за една , две или повече години. Справедливо и логично би било при пресрочно прекратяване потребителят да дължи само направените от оператора за разходи за включването в мрежата и за издаването на сим карти, т.е действителните разходи направени от оператора при включването на потребителя.Примерно при предсрочно прекратен договор с едностранно известие от страна на потребителя операторът не продължава да прави разходи за въпросния потребител и поради рова не би било логично да придобива материални облаги.
Отговори с цитат
г-жа Фирдевс г-жа Фирдевс не е онлайн
Аватара на г-жа Фирдевс
Мнения: 357
06.08.2015, 22:04

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от Protokol Разгледай мнение

Искам да ви кажа само, че Виваком е мнооо яка фирма и бие безусловно по финансови дрън дрън ярини...
Намери поп да ти ръси кратуната със светена вода за здраве и със захар против уроки. Ама много си изостанал и няма илач за тебе май.
__________________
Българио, за тебе Той получи бан, една бе ти достойна зарад Него, и той за теб достоен беше майко
Отговори с цитат
Protokol Protokol не е онлайн
Аватара на Protokol
Мнения: 2,423
06.08.2015, 20:58
Местоположение: София

Начално
Здравейте приятели - вие последните трима !
Докъде ме докара тая мъка на БФБ ... да се сприятелявам с тролове
Искам да ви кажа само, че Виваком е мнооо яка фирма и бие безусловно по финансови резултати конкурентите си от Мтел и Теленор (независимо, че зад тях стоят мощни чужди собственици) - което няма как да стане ако клиентите са недоволни
__________________
"Много пари съм дал за пиене, леки жени и хазарт, но съм дал и много пари за глупости." Вини Джоунс
Отговори с цитат
Мопс бг Мопс бг не е онлайн
Аватара на Мопс бг
Мнения: 1
06.08.2015, 20:48

Начално Виваком е същата схема като в КТБ
Предложихме и закупихме нов кабел за наша сметка и предложихме да сменим този кабел без никакви финансови претенции към Виваком но няма човек който да ни разреши да извършим тази дейност. За благодарност ни казаха, че Виваком еднострано прекратява договора и мотива е че централата е била много далече 7 км - .Но нали 4 години същата централа от 2011г. е на същото разстояние не е на колелета и да се мести и защо тогава преподписахме нов 24 месечен договор. От 2011 година до последната авария на 09.07.2015г. имахме безупречен интернет без прекъсване и телефония ни пост беше изправен и от последната кабелна авария - НИКОЙ НЕ ПОСЕТИ ОБЕКТА ИЛИ ТРАСЕТО ЗА КОЕТО ИМАМЕ СВИДЕТЕЛИ И ДА РАЗБЕРЕ ТОЧНО КЪДЕ Е ПРОБЛЕМА. Ние знаем къде е проблема и е заснет от независима фирма ...... Ще използваме доказателството където трябва.
Точно до нас имаме приятел който ползва същото разстояние от 7 км. и няма проблеми с интернета. Просто вашите техници от гр.Перник и в частност единия техник който се казва Владимир по-прякор Пухи съботира Виваком и ви дава грешна информация. Проблема е в този кабел на снимката който е на повече от 25 години и наставян повече от 12 кръпки. Нито един път уж техника Владимир не е направил опит да провери този кабел дали е изправен или не а е посещавал 5-6 пъти обекта без да влезне до крайното ви устройство на Виваком - Как ще установи дали има повреда или не - може причината да е в розетката например?
Искаме не искаме трябва да се срещнем в съда защото ние сме инвестирали сериозни средства във отделечено видеонаблюдение както и в стационарния телефон 07731 30 34 на който от години тече реклама в нашия фирмен сайт www.mops.bg както и в много други платени вестници и сайтове ........ Търпим огромни всекидневни финансови загуби и ще предявим сериозен финансов иск към Виваком а вие си потърсете финансовите загуби от външната фирма която отговаря за Пернишка област.
С уважение Цветко Стоянов управител на Мопс България ООД
Прикачени снимки
Кликнете върху картинката за по-голям размер

Име:	Снимка0393.jpg
Разглеждания:	84
Размер:	82.6 КБ
Номер:	6001   Кликнете върху картинката за по-голям размер

Име:	Снимка0384.jpg
Разглеждания:	72
Размер:	100.5 КБ
Номер:	6002  

За последно променено от Мопс бг : 07.08.2015 в 00:30
Отговори с цитат
1q1q1q1q 1q1q1q1q не е онлайн
Аватара на 1q1q1q1q
Мнения: 2
16.07.2015, 17:15

Exclamation
Сервиза на VIVACOM e OMNITEL ,това ще рече студенти работищи за 350 лв,НЕСЕ ДОВЕРЯВАЍТЕ НА VIVACOM И НА ОМНИТЕЛ „ АЗ ПОСТРАДАХ НЕ ПОСТРАДВАЍТЕ И ВИЕ !!!
Отговори с цитат
1q1q1q1q 1q1q1q1q не е онлайн
Аватара на 1q1q1q1q
Мнения: 2
16.07.2015, 16:11

Unhappy Здравеѝте приятели
Така ще разкажа моята изтория,преди година и два месеца закупих телефон марка АЛКАТЕЛ от ВИВАКОМ за 230 лв с 2 години договор развали се и го дадох за ремонт след като чаках един месец да ми го върнат ми го пратиха с постановление ,че бил корозирал след като никога не е бил мокрен незнам от къде е тази корозия можеби защото съм от Бургас и е по влажен въздуха,но ми отпадна гаранцията,и искам да кажа аз го закупих да изкара двете години и да си купиа друг по нов модел марка все тая,една такава уважаваща се фирма не триабва да допускат да има недоволни клиенти,бяхме дъгорочни партнѝори,но мисля да преклуча отношение с тях,вмомента чакам отговор от комисия на потребителите,но за жалост живеем в България не съм оптимист,НЕ СИ КУПУВАЍТЕ ТЕЛЕФОНИ ОТ ВИВАКОМ НЕ ЗАЧИТАТ ГАРАНЦИЍТЕ !!!
Отговори с цитат
pufi69 pufi69 не е онлайн
Аватара на pufi69
Мнения: 1
12.07.2015, 12:23

Начално pazete se
Здравейте приятели, искам да ви разкажа за
корекността на мобилният оператор виваком,
обаждат ти се любезни служители правят ти
предложения за новата си интерактивна телевизия
обясняват ти колко е хубава и с какво качество
правят ти отстъпка 50% за една година на договора
казват ти цени и такси и как няма да има особенна промяна
от досегашните ви плащания , но пък ще гледате
по-добра телевизия и по качествен интернет ,
размотават те десетина дни, губят ти времето, днес не могли да дойдат
много желаещи , утре не могли, така докато накрая успеят
ти сед радваш, че си с качествени услуги и като ти излезе
новата фактура разбираш, че трябва да платиш неустойка
за стария си договор, който сам си прекратил по
свое желание заради премминаването към новара телевизия,
което никой не ти е обяснил и ти взимат сумичка пари
в зависимост колко ти е останало от стария договор,
така че внимавайте ако искате да имата новата телевизия
вижте колко ви остава от договора че не се знае
колко пари ще ви одерат за неустойка, която те изобщо не са
обяснили, че трябва да платите за да си прецените сами
дали искате в тоя момент да се прехвърлите или ще изчакате
да приключи стария ви договор , така че внимавайте
извинете ме за правописа но съм бясна....
Отговори с цитат
 
Нов отговор

Принадлежности на темата Търси в тази тема
Търси в тази тема:

Подробно търсене

Прескачане на форум

  Последно мнение  Тема Брой мнения  
30.08.2015 22:48 Сanned goods и призрака на хиперинфлацията 78
30.08.2015 22:29 Геополитика 445
30.08.2015 14:33 Докога ще търпим беззаконията??? - 2 1424
30.08.2015 11:03 Да приемаме ли бежанци ? 793
28.08.2015 17:45 Премахване на изискването за целогодишното шофиране на фарове през деня 112

Всички времена са по ГМТ +2.Времето сега е 06:41.