Петък, 18 Април 2014
България Свят Имоти Коментари Борса Forex Технологии Обучение Видео Style Автомобили Клуб Investor
 
Контролен панел Съобщения Потребители Блогове Търси
LANDLORD 31 LANDLORD 31 не е онлайн
Аватара на LANDLORD 31
Заслужил
инвеститор
Мнения: 5,167
14.04.2014, 22:16
Местоположение: с. Сривльово, общ. Влогарово

Начално мошениците виваком
http://www.blitz.bg/news/article/261829
Абе и аз днес не можах да се свържа с друг номер и помислих, че са ми спряли телефона за неплатена сметка Оказа се, че пак са неадекватни боклуци
__________________
Служить России!

"Buy land, they don't make it anymore" - Mark Twain.
Отговори с цитат
toto 2 toto 2 не е онлайн
Аватара на toto 2
Мнения: 808
07.04.2014, 14:47

Начално
Как кой Мустачето
Цитат:
Първоначално изпратено от avto11 Разгледай мнение
Къде е държавата.Правят си какво искат и трите оператора.Кой знае колко плащат на депутатите да не приемат адекватни закони.Някой депутати вземали по 20 000 лв да не вземат адекватни законодателни решения.И като видим кой стой зад единия телеком нещата се навързват.СТАВА ВЪПРОС ЗА КОРУПЦИЯ
Отговори с цитат
toto 2 toto 2 не е онлайн
Аватара на toto 2
Мнения: 808
07.04.2014, 14:44

Начално
След това минаваш на безсрочен ,в договорите със сигурност го пише .Прочети си първо договора след това мисли писмено

Нямам от доста години взаимоотношения с тази фирма

Цитат:
Първоначално изпратено от fefo Разгледай мнение
Винаги съм се чудел:
Аз подписвам договор за конкретен срок, който изтича примерно на 20.03.2014г.
Дори да е упоменато, че след това тарифата ми става друга, какво ме задължава да плащам за услуги след 21.03, след като вече нямам отношения с тях (имал съм до 20.03)?
Или - как се изпълняват механизми от конкретен договор, за събития, възникнали след неговото прекратяване?

Знам, че логиката ми е елементарна и ще ми е любопитно някой компетентен (юрист или подобно) да ми обясни защо не съм прав


Преди няколко години бях абонат на доставчик на мобилен интернет (флашките) с месечна такса 20лв. Договора ми изтече, интернет имах още 1 месец след което спря и получих мейл, че за да ми продължат услугата трябва да платя 40лв?! Естествено не го платих и след месец ми звъннаха. По телефона им казах "Аз тея пари няма да ги платя, договора приключи". Мацката ми каза "Добре, но трябва да върнете устройството" /тука са прави/, но така и забравих да го върна и до ден днешен не са ме търсили отново

P.S. Май ключовата дума е първоначалния срок.

Това не означава ли тогава, че лъжат за срока на договора? Рекламират ми го като фиксиран във времето договор, а то излиза, че е безсрочен (или с по-голям тайм-фрейм от посоченото)
Отговори с цитат
Vivacom-tapaci Vivacom-tapaci не е онлайн
Аватара на Vivacom-tapaci
Мнения: 1
06.04.2014, 18:53

Начално
Виваком са едни тапанари една седмица има интернет друга-та седмица няма интернет 3-та та седмица има интернет но е много слаб и качествтото на шибаната телевизия е ужасно ето теста ми в www.speedtest.net
Не скючвайте договор с тези мангали
Отговори с цитат
magi208 magi208 не е онлайн
Аватара на magi208
Мнения: 168
20.03.2014, 13:30

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от бивш клиент Разгледай мнение
Никога не сключвайте договор с Виваком. Това е изключително некоректна компания, която безсрамно и безнаказано ЛЪЖЕ клиентите и служителите си. Телевизията им е скапана, при превключване на каналите чакаш по 2-3 секунди и качеството е по зле от това на други фирми. Интернета им е смотан. Веднъж спря за няколко дни, казаха че ще ме компенсират с 1 седмица безплатен , но това никога не се случи.Така и не разбрах как така договорът ми за TV+INTERNET от 22лв. стана 40лв. на месец. Бях в чужбина за година и половина и през това време са ме абонирали за допълнителни услуги, които не съм поръчвал.Принуждават продавачите си да лъжат хората, това е всеизвестно. ПРЕПОРЪЧВАМ НА ВСИЧКИТЕ СИ ПРИЯТЕЛИ ДА СТОЯТ НАДАЛЕЧЕ ОТ ВИВАКОМ.
Ти май май си агент на М-тел а?
Отговори с цитат
orakula orakula не е онлайн
Аватара на orakula
Мнения: 1,269
20.03.2014, 00:59

Thumbs up
то и от глобул трябва да се пази човек,че там мобилният интернет,който не си искал- клати месечната фактура със страшна сила!!!!
Отговори с цитат
fefo fefo не е онлайн
Аватара на fefo
Мнения: 128
19.03.2014, 23:08

Начално
Винаги съм се чудел:
Аз подписвам договор за конкретен срок, който изтича примерно на 20.03.2014г.
Дори да е упоменато, че след това тарифата ми става друга, какво ме задължава да плащам за услуги след 21.03, след като вече нямам отношения с тях (имал съм до 20.03)?
Или - как се изпълняват механизми от конкретен договор, за събития, възникнали след неговото прекратяване?

Знам, че логиката ми е елементарна и ще ми е любопитно някой компетентен (юрист или подобно) да ми обясни защо не съм прав


Преди няколко години бях абонат на доставчик на мобилен интернет (флашките) с месечна такса 20лв. Договора ми изтече, интернет имах още 1 месец след което спря и получих мейл, че за да ми продължат услугата трябва да платя 40лв?! Естествено не го платих и след месец ми звъннаха. По телефона им казах "Аз тея пари няма да ги платя, договора приключи". Мацката ми каза "Добре, но трябва да върнете устройството" /тука са прави/, но така и забравих да го върна и до ден днешен не са ме търсили отново

P.S. Май ключовата дума е първоначалния срок.
Цитат:
След изтичане на първоначалния срок на договор се прилагат стандартни цени и условия на тарифите.
Това не означава ли тогава, че лъжат за срока на договора? Рекламират ми го като фиксиран във времето договор, а то излиза, че е безсрочен (или с по-голям тайм-фрейм от посоченото)
__________________
"Там, където глупостта е образец, разумът е безумие."
Отговори с цитат
gigow gigow не е онлайн
Аватара на gigow
Заслужил
инвеститор
Мнения: 10,722
19.03.2014, 22:09
Местоположение: Шумен

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от бивш клиент Разгледай мнение
Никога не сключвайте договор с Виваком. Това е изключително некоректна компания, която безсрамно и безнаказано ЛЪЖЕ клиентите и служителите си. Телевизията им е скапана, при превключване на каналите чакаш по 2-3 секунди и качеството е по зле от това на други фирми. Интернета им е смотан. Веднъж спря за няколко дни, казаха че ще ме компенсират с 1 седмица безплатен , но това никога не се случи.Така и не разбрах как така договорът ми за TV+INTERNET от 22лв. стана 40лв. на месец. Бях в чужбина за година и половина и през това време са ме абонирали за допълнителни услуги, които не съм поръчвал.Принуждават продавачите си да лъжат хората, това е всеизвестно. ПРЕПОРЪЧВАМ НА ВСИЧКИТЕ СИ ПРИЯТЕЛИ ДА СТОЯТ НАДАЛЕЧЕ ОТ ВИВАКОМ.
Аз съм на кабел на "Нетуъркс". "NetWorx"
25 лв телевизия цифрова и аналогова плюс интернет. Качеството му е като на другите кабелни оператори, например "Близу".
Дават ти два цифрови тунера и има почти всички канали за които можеш да се сетиш, плюс още толкова, за които не си и подозирал. Много програми хай дефинишън. Включително БНТ1, БТВ, Евроспортовете двата, като Евроспорт2 има два варианта, които често са различни. Всички научно-популярни канали вкл. с хай дефинишън.
И за 25 лв на месец.

И какво още?
3D телевизия. Синът ми си купи някакви специални очила.
Отговори с цитат
MILOM MILOM не е онлайн
Аватара на MILOM
Заслужил
инвеститор
Мнения: 5,148
19.03.2014, 21:49

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от бивш клиент Разгледай мнение
Никога не сключвайте договор с Виваком. Това е изключително некоректна компания, която безсрамно и безнаказано ЛЪЖЕ клиентите и служителите си. Телевизията им е скапана, при превключване на каналите чакаш по 2-3 секунди и качеството е по зле от това на други фирми. Интернета им е смотан. Веднъж спря за няколко дни, казаха че ще ме компенсират с 1 седмица безплатен , но това никога не се случи.Така и не разбрах как така договорът ми за TV+INTERNET от 22лв. стана 40лв. на месец. Бях в чужбина за година и половина и през това време са ме абонирали за допълнителни услуги, които не съм поръчвал.Принуждават продавачите си да лъжат хората, това е всеизвестно. ПРЕПОРЪЧВАМ НА ВСИЧКИТЕ СИ ПРИЯТЕЛИ ДА СТОЯТ НАДАЛЕЧЕ ОТ ВИВАКОМ.
за интернета и тв не съм съгласен -аз съм доволен от качеството им -през оптичен кабел съм
но за другото съм съгласен-подписваш се,
но ако не прочетеш всички допълнителни клаузи
си вътре с двата крака
договаряш едно по тлф идват да ти монтират устройствата и ти пъхат
договора в последната минута с протокол
и ако не устоиш на потропващите монтьори
да си тръгнат без забавяне си прецакан на 100%
сега чакам какво ще ме компенсират
за един договор от разстояние
и ако се направят на ударени
мисля да им стъжня живота
с агитация против тях-а аз я имам възможността
още повече че всичко което ще кажа е истина
__________________
http://milom.blog.bg/
Отговори с цитат
бивш клиент бивш клиент не е онлайн
Аватара на бивш клиент
Мнения: 1
19.03.2014, 21:28

Thumbs down
Никога не сключвайте договор с Виваком. Това е изключително некоректна компания, която безсрамно и безнаказано ЛЪЖЕ клиентите и служителите си. Телевизията им е скапана, при превключване на каналите чакаш по 2-3 секунди и качеството е по зле от това на други фирми. Интернета им е смотан. Веднъж спря за няколко дни, казаха че ще ме компенсират с 1 седмица безплатен , но това никога не се случи.Така и не разбрах как така договорът ми за TV+INTERNET от 22лв. стана 40лв. на месец. Бях в чужбина за година и половина и през това време са ме абонирали за допълнителни услуги, които не съм поръчвал.Принуждават продавачите си да лъжат хората, това е всеизвестно. ПРЕПОРЪЧВАМ НА ВСИЧКИТЕ СИ ПРИЯТЕЛИ ДА СТОЯТ НАДАЛЕЧЕ ОТ ВИВАКОМ.
Отговори с цитат
Стари 13.03.2014, 17:23
TheACE
Това съобщение беше изтрито от Amsterdamm. Причина: моля, спазвайте добрия тон!
Стари 25.02.2014, 09:25
darkside
Това съобщение беше изтрито от darkside.
avto11 avto11 не е онлайн
Аватара на avto11
Мнения: 5
25.02.2014, 08:04

Thumbs down
Къде е държавата.Правят си какво искат и трите оператора.Кой знае колко плащат на депутатите да не приемат адекватни закони.Някой депутати вземали по 20 000 лв да не вземат адекватни законодателни решения.И като видим кой стой зад единия телеком нещата се навързват.СТАВА ВЪПРОС ЗА КОРУПЦИЯ
__________________
http://avtokurs.alle.bg/
Отговори с цитат
DeepBreath DeepBreath не е онлайн
Аватара на DeepBreath
Мнения: 1
25.02.2014, 00:45

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от sviat Разгледай мнение
Пазете се!
От 01.04. 2013 Виваком предлага комбинирана услуга (домашен, интернет или GSM или TV)и това дава право да се ползва отстъпка от месечен абонамент за срока на договора

Но........Според
ОФИЦИАЛНИ ПРАВИЛА НА ОФЕРТА ЗА КОМБИНИРАНЕ НА УСЛУГИ

4.2. След изтичане на първоначалния срок на договор се прилагат стандартни цени и условия на тарифите.

Т.е (стационарен 13.80 лв, интернет 20 лв. и т.н)
Къде точно сте излъган, след като 3 месеца по-рано представител на оператора ви позвънява за да ви предупреди по телефона? В случай ,че не желаете да продължите да използвате услугите на мобилния оператор може в срок да прекратите договора си или да го преподпишете с актуална оферта.
Отговори с цитат
orakula orakula не е онлайн
Аватара на orakula
Мнения: 1,269
17.02.2014, 07:39

Exclamation
те са толкова дезориентирани в тези телекоми че половината от персонала не знаят какво правят там(сигурно им е временна работа)
Прост пример:мен ме мотаха за един мобилен интернет близо месец,защото нямало как да се активира преди 15-то число на което ми засичат месеца(трябвало съм да подам молба точно на 14 за да ми го активират-от централа пък ми казаха че няма такова нещо)
Отговори с цитат
magi208 magi208 не е онлайн
Аватара на magi208
Мнения: 168
17.02.2014, 06:24

Начално
Не искам да прозвучи като реклама , но за мен това е положението :
Във виваком са най-неинформирани. Ако минете през 3 офиса ще получите 3 различни отговора какви условия има, какви промоции и т.н Да не говорим ,че ако звъннете на центъра ще получите четвърти вариант.

Но как лъжат във М-тел Направо не е истина Сега си спомням онези 10 години към тях и ми е смешно но тогава ми се ревеше от безсилие защото ако си сменя номера ми умира и бизнеса.

Сега имам карти и към Вивател и към Глобул и макар че тук-там ги хващам в издънка,
техните опитити да послъжат са толкова детинско невинни на фона на безочливите М-телски измами че дори им ги прощавам понякога . Интересното е ,че ако се заядеш със тях има случаи да ти върнат парите. Опитайте това със М-тел

ПП вече 6 години от както нямам нищо общо с М-тел и миналия месец ми пристигна писмо от съдия-изпълнител за задължение по бивша моя карта прехвърлена на мой приятел преди 6 години , който сега е спрял да си плаща.

Забележете "прехвърлена"!!! Тоест правата и задълженията по нея са вече към друг собственик , акт извършен в офис на М-тел и влязъл в сила преди 6 години.

Не съм от тези на които им минава и завеждам дело , което смятам да спечеля .

Просто съвет- тези много огладняха и започват да си правят гаргара със законите.

Пазете се от тях . Докато Вивател и Глобул пишат неща със малък шрифт и ако четеш си защитен то в М-тел направо погазват законите .

За последно променено от magi208 : 17.02.2014 в 06:28
Отговори с цитат
galkata galkata не е онлайн
Аватара на galkata
Мнения: 4
13.02.2014, 13:28

Начално
И аз щях да съм към тях,понеже имаха най0ниски пакети за интернет и телевизия,но нямаха покритие,сега се убеждавам ,че всяко зло е за добро.
Отговори с цитат
emos emos не е онлайн
Аватара на emos
Мнения: 1,187
11.02.2014, 08:46
Местоположение: sofia- Вече селянин около София

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от magi208 Разгледай мнение
Най-много са ме мамили от Мтел , след това от Глобул и най-малко в Виваком..

Към всички след 2-рата година почват измамите и е добре да ги въртите, но само в
Мтел съм имала 4 поредни еднакви фактури .
+1000000000000000000000000000000000000000000000000 0000000
__________________
За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него
Отговори с цитат
fortiss fortiss е онлайн в момента
Аватара на fortiss
Мнения: 1,951
11.02.2014, 07:41

Начално
и на мен Мтел най-много са ми надписвали сметките
ама яко
и само разправии
другите два оператора не съм забелязал, но може и там нещо да има
Отговори с цитат
magi208 magi208 не е онлайн
Аватара на magi208
Мнения: 168
11.02.2014, 06:42

Начално
Най-много са ме мамили от Мтел , след това от Глобул и най-малко в Виваком..

Към всички след 2-рата година почват измамите и е добре да ги въртите, но само в
Мтел съм имала 4 поредни еднакви фактури .
Отговори с цитат
sviat sviat не е онлайн
Аватара на sviat
Мнения: 1
07.02.2014, 22:19

Начално Пазете се от Виваком
Пазете се!
От 01.04. 2013 Виваком предлага комбинирана услуга (домашен, интернет или GSM или TV)и това дава право да се ползва отстъпка от месечен абонамент за срока на договора

Но........Според
ОФИЦИАЛНИ ПРАВИЛА НА ОФЕРТА ЗА КОМБИНИРАНЕ НА УСЛУГИ

4.2. След изтичане на първоначалния срок на договор се прилагат стандартни цени и условия на тарифите.

Т.е (стационарен 13.80 лв, интернет 20 лв. и т.н)
Отговори с цитат
reality reality не е онлайн
Аватара на reality
Мнения: 1
01.01.2014, 18:29

Post Телефон и интернет???
Ползвам компанията VIVACOM от времето на БТК...Надявам се някой от хората вземащи решения да прочете това и въведе някакви положителни промени!
1. Включил съм интернет при възрастните си родители в село видинско за да могат да комуникират през скайп с внуците си които са в чужбина. Връзката е кабелна и толкова често създава проблеми, че на месец поне по веднъж трябва да заявявам повреда. Същото се получава и с домашния им телефон който е със СИМ карта и батерията всеки 6 месеца подлежи на смяна(дори когато зарядното е постоянно вкл.)
2. В Сф на 31.12. констатирах че домашния ми телефон не работи. Оператоката след проверка ми заяви, че първата свободна дата за посещение била 06.01.2014
КАКТО ЗА ПЪРВОТО ТАКА И ЗА ВТОРОТО обстоятелства многократно случващи се отлаганията във времето за отстраняване на повредите е изключително бавно и неудобно, уйкендите там няма дежурни екипи които да могат да реагират адекватно!?
3. Отново в провинцията - извършвани ми бяха СМР свързани с минаване на бетоновоз. На улицата между стълбовете минаваше провиснал много ниско кабел на виваком за който се обадих 3 пъти на оператор от мой мобилен телефон. нямаше реакция на нито едно обаждане и естествено кабела беше скъсан и съседите останаха без телефон за повече от 3 месеца....Период за който те получиха сметките си за телефон...След пусната жалба - заявление, беше опростена таксата за само един месец....Разочароват ме постоянно и няколкократно съм на "прага" да не преподписвам договора си с тях...което ще бъде последвано от още минимум 3 абоната зависими от мен. Имам мнение за "другите", не бих искал да се разделяме и се надявам "НЯКОЙ' отговорен фактор да чете това..,което е молбата ми всеки път към операторите - разговорите ни да биват предоставяни по команден ред(chain of command) !!! До момента промени НЯМА и така се влачи повече от 2 години!

За последно променено от reality : 01.01.2014 в 18:32
Отговори с цитат
Бате Пешо Бате Пешо не е онлайн
Аватара на Бате Пешо
Заслужил
инвеститор
Мнения: 8,189
08.11.2013, 22:33
Местоположение: на село

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнение
Най ми е кеф да си говоря с Виваком.
Тормозят по цял ден домочадието, ама аз съм титуляр и все мен търсят.
Разговорът протича така.
- Дъра дъра и разтоворът се записва....
-ОК, ясно... Записвате ли?
- Да записваме
- Запишете си добре!!!
- Да разговорът се записва.
- Спрете да безспокоите мен и семейството ми с тъпите си планове! Не ми пука чрез кой телефонен оператор ще си търся сутрин мобилния телефон, така че ако не искате да ви сменя - спрете да тормозите.
- Ама господитне....
- Записвайте си!!! Това което правите в момента е тормоз и не искам по никакъв начин да продължава! В противен случай ще се оплача на КЗК, КЗП, КПСС, БКП и т.н

За съжаление след две седмици пак се почва
Това е щото си ги заплашил с КПСС и БКП.Те вече не се страхуват от мъртавци
Отговори с цитат
Наивник Наивник не е онлайн
Аватара на Наивник
Заслужил
инвеститор
Мнения: 7,985
08.11.2013, 16:42

Начално
Най ми е кеф да си говоря с Виваком.
Тормозят по цял ден домочадието, ама аз съм титуляр и все мен търсят.
Разговорът протича така.
- Дъра дъра и разтоворът се записва....
-ОК, ясно... Записвате ли?
- Да записваме
- Запишете си добре!!!
- Да разговорът се записва.
- Спрете да безспокоите мен и семейството ми с тъпите си планове! Не ми пука чрез кой телефонен оператор ще си търся сутрин мобилния телефон, така че ако не искате да ви сменя - спрете да тормозите.
- Ама господитне....
- Записвайте си!!! Това което правите в момента е тормоз и не искам по никакъв начин да продължава! В противен случай ще се оплача на КЗК, КЗП, КПСС, БКП и т.н

За съжаление след две седмици пак се почва
Отговори с цитат
LANDLORD 31 LANDLORD 31 не е онлайн
Аватара на LANDLORD 31
Заслужил
инвеститор
Мнения: 5,167
08.11.2013, 16:09
Местоположение: с. Сривльово, общ. Влогарово

Начално
Нова измамна схема на "Виваком"!
Реших да прехвърля един номер от Мтел към Виваком. Понеже имат един план с 300 минути към всички за 17,8лв. ми се стори изгоден за мен.
Когато подадох заявлението за прехвърляне, ме увериха, че ще имам 4 месеца по 100 допълнителни минути наградни заради прехвърлянето от друг оператор.
Вместо около 18лв. сметка, на третия месец ми идва 30. Питах същата кифла дето ми направи договора, а тя ми каза да попитам на 123. Питам аз по телефона, а отсреща ми обясняват, че допълнителната услуга била за 2 месеца, а след това трябва изрично да заявя, че не ми трябва иначе ми слагат отделна допълнителна такса от 13лв. за използваните допълнителни минути. Направо откачих, ако тази беше пред мен щях да я нарежа с мачете!
Най-мошеническата фирма е ВИВАКОМ! Като ми изтече договора ще прекратя отношенията си завинаги с тях. ПРЕДИ ме бяха измамили с договор от разстояние и затова си преместих домашния телефон към Глобул. Сега плащам 3,5лв. за 60 минути.
__________________
Служить России!

"Buy land, they don't make it anymore" - Mark Twain.
Отговори с цитат
analog analog не е онлайн
Аватара на analog
Мнения: 261
20.10.2013, 16:09

Начално Това сигурно се случва постоянно, но съм тук отскоро и ми е за сефте :)
В офиса на Мтел пак ме помислиха за селския идиот

През октомври 2013г влязох в офис на Мегалан и подписах 12-месечен договор за интернет. Свързването беше насрочено за седмия ден след подписването на договора.

В уречения час пристигнаха двама техници, които след доста продължително изследване заключиха, че покритие до блока ми няма и тепърва ще трябва да се гради такова. Намекнаха, че това е сериозна работа, която ще отнеме време.

Мисълта, че ще чакам неопределено дълго за изграждане на покритие и вероятно ще си навлека и омразата на съседите – изобщо не е ясно откъде и как ще минават кабелите и какво точно ще се разбива, ме накараха доста бързо да отида отново до офиса на Мегалан за да прекратя договора.

Милата блондинка, при която бях подписал обаче отсъстваше. Заместваше я нахъсан симпатичен младеж. След като обясних за какво става дума той звънна на по-висша инстанция и след няколко минути победоносно ми съобщи, че не може да потвърди информацията, която му давам. Системата показвала, че на адреса в момента работят техници, а освен това Мегалан имали и други клиенти на същия адрес. Попитах плахо дали не смята, че аз лъжа, но той многозначително замълча и се вглъби в компютъра. Стана ясно, че реална информация от техниците ще има едва след обяд.

Имах куп неща за вършене, но също и лошото предчувствие, че мога да остана без интернет в продължение на месеци, така че няколко часа по-късно, след като чинно изчаках опашката бях отново пред подозиращия ме в лъжа младеж.

Телефонни разговори отново, отново цитиране на личните ми данни на висок глас пред всички останали клиенти. Младежът приключи разговора и с тон пълен с оптимизъм ми заяви, че в момента покритие наистина няма, но те все пак ще изградят мрежа до моя блок.

На този етап реших, че все пак е време за план Б и казах че просто предпочитам да анулирам договора. Всичкия оптимизъм на младежа изчезна. С леден тон ми заяви, че ако договора се анулира ще дължа всички такси до края на срока му. Ама нали още не е влязъл в сила – попитах. Оказа се че според него е влязъл в сила от датата на подписването.

А седем дневния срок??

На този етап младежът започна да ми говори с образователно-приятелски тон, вероятно специално култивиран за работа с трудни клиенти и ще си позволя да го цитирам вербатим:

„Аз съм говорил с колегите относно тази клауза в договора за седем дневния период и те ми казаха, че това е просто отложено включване“

Реших да не споря и поисках да попълня една от стандартните молби за прекратяване на договор. Отказа и ми подаде бял лист, на който да съм си напишел жалба.

Реших, че ще ми е по-лесно да я напиша на компютър и си тръгнах.
Един телефонен разговор по-късно и моят телефон звънна. Същият младеж с радужен глас ми съобщи, че шефът му е разрешил да анулира договора. При това няма да дължа нищо! Е, това се казва великодушен шеф.

Та на третото ми посещение за деня на офиса на Мегалан, аз най-после държах в ръцете си „Заявление за прекратяване на договор“, в което дори имаше опция
„да не влиза в сила след изтичане на първоначалния 7-дневен срок, предвиден в Договора“

Равносметка за деня:
- 60 минути, прекарани с техници. Те разбира се нямат никаква вина, че Мтел им е предоставил погрешна информация за покритие на адреса

- 60 минути прекарани в офиса на Мегалан

- 3 разходки до въпросния офис

- Леко повишаване на тон, което правя почти винаги когато се опитват да ме мамят.

Всъщност, не съм сигурен че трябва да се радвам – подал съм единствено заявление за прекратяване. Изобщо няма да се учудя, ако то се отхвърли, или след година-две ми пратят съдия изпълнител за таксите, които им дължа.

На следващия ден ми звънна и една извънредно учтива дама от Мтел. Каза ми че ще бъдат необходими два екипа от техници и сигурно ще отнеме доста време, но няма проблем – ще бъда свързан. Обясних, че всъщност този договор е вече анулиран, и изобщо не се интересувам, но дамата в изблик на оптимизъм ми успокои, че ако размисля договорът ще бъде подновен.

N.B. Ако някой случайно си помисли, че се опитвам да петня доброто има на Mтел/Мегалан и да ги показвам в светлина на долни изнудвачи, които обучават персонала си да действа в разрез със законите и да дезинформира клиентите, бързам да добавя, че имам аудио запис на описаните по-горе бисери на техния „консултант".
Отговори с цитат
emos emos не е онлайн
Аватара на emos
Мнения: 1,187
13.10.2013, 23:06
Местоположение: sofia- Вече селянин около София

Начално
Вече всички минаваме на Глобул. Това със сигурност не е реклама а аз съм негър
__________________
За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него
Отговори с цитат
 
Нов отговор

Принадлежности на темата Търси в тази тема
Търси в тази тема:

Подробно търсене

Прескачане на форум

  Последно мнение  Тема Брой мнения  
17.04.2014 22:30 Демографията е Фактор 283
17.04.2014 18:36 Забрана за БМВ и Мерцедес ! 369
17.04.2014 13:21 Пазаруване в интернет от чужди сайтове и доставка в БГ? 134
17.04.2014 12:57 Да приемаме ли бежанци ? 676
16.04.2014 15:40 Докога ще им търпим беззаконията 1263

Всички времена са по ГМТ +3.Времето сега е 08:31.