Българи-пазете се от Виваком - Форум Инвестор.БГ
Сряда, 25 Май 2016
България Свят Имоти Коментари Борса Forex Технологии Видео Style Автомобили Клуб Investor
 
Контролен панел Съобщения Потребители Блогове Търси
nacheff nacheff не е онлайн
Аватара на nacheff
Мнения: 1,992
20.05.2016, 13:29
Местоположение: София

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от Nathan Разгледай мнение
Имал съм ,,подобен опит", но с МТЕЛ.След като клиентът получи такъв смс, трябва да се обади на дружеството, което го е изпратило и да заяви, че не иска да получава подобни смс-и. В случай, че не го направи всеки ден в 13 часа дружеството ауторизира по 3 лв без ддс на ден.
Изпращат анонимен смс, който без изискване за форма и съгласие на титуляра се материализират във вземания срещу титуляра. Такива дружества се регистрират от самите оператори, но се управляват от подставени лица.
Аз умишлено не сложих име на компания, а ти гледам, че не се смущаваш.
Е, говорим за едно и също нещо, извършено от една и съща компания.

Не могат под никаква форма да ме задължат да реагирам на такива съобщения, не съм длъжен дори да си държа телефона включен, не съм дори длъжен да имам апарат.

В първия момент в центъра служителката също опита да вкара спекула, че ставало дума за действия на фирми, различни от страната по договора ми. Веднага попитах, а откъде-накъде тогава те на мен ми събират пари. Очевидно играят заедно със "злосторниците".
Взе да мънка, после насрано млъкна, но и едновремено гледаше нагло, оттренирано, с едва забележима усмивчица.

Затова говоря за гадно, отвратително и отчаяно поведение.
Избират си номера без трафик. Мръснишка работа.
Отговори с цитат
Nathan Nathan не е онлайн
Аватара на Nathan
Мнения: 5
20.05.2016, 12:31

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от nacheff Разгледай мнение
Отивам днес за проверка и ми обясняват, че защото не съм си прочел входящите смс-си и не съм предприел тяхното блокиране с някакви там действия, те са ми били фактурирани!?!
Изригвам в ярост, но отсреща ме гледат нагло и тренирано.
Нали разбрахте, фактурират входящи смс., а аз съм виновният за това.
Имал съм ,,подобен опит", но с МТЕЛ.След като клиентът получи такъв смс, трябва да се обади на дружеството, което го е изпратило и да заяви, че не иска да получава подобни смс-и. В случай, че не го направи всеки ден в 13 часа дружеството ауторизира по 3 лв без ддс на ден.
Изпращат анонимен смс, който без изискване за форма и съгласие на титуляра се материализират във вземания срещу титуляра. Такива дружества се регистрират от самите оператори, но се управляват от подставени лица.
Отговори с цитат
nacheff nacheff не е онлайн
Аватара на nacheff
Мнения: 1,992
20.05.2016, 11:08
Местоположение: София

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение
Начефф,
Амин, Грую!
Отговори с цитат
Грую Груев Грую Груев е онлайн в момента
Аватара на Грую Груев
Заслужил
инвеститор
Мнения: 7,999
20.05.2016, 10:52

Начално
Начефф, индианецда ти го е казал точно и ясно, аз също ти го казах -и трите не стават за чеп за зеле, и в трите има едни и същи практики. Ще ти го кажа иначе, колкото и да я мразя тази фраза - и едните, и другите са маскари!!!
Ако имаш някое местно локално нетче или телевизия - директно позлвай него, В телефонията - все тая, на един хал са и трите, а и цените им са еднкави, може би точно на виваком са с най-изгодните ценови оферти, Ако очакваш отношение - смени държавата. Препоръка е, какзвам го с болка на сърцето.
__________________
Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
Отговори с цитат
nacheff nacheff не е онлайн
Аватара на nacheff
Мнения: 1,992
20.05.2016, 10:26
Местоположение: София

Начално
Червенокожи,
и аз пиша за да бъда полезен на колегите, да предупредя за отвратителни
практики.
Писане тук не ми помага по никакъв начин да реша проблема с това отвратитително деяние на уж най-големия и именит оператор.

Продължение. Следя и рекламните съобщение продължават да се сипят, особено отвратителен и настоятелен е кратък номер 881. В смс-а Няма опция за блокиране на съобщенията.
Звъня на обслужване. Чуруликат ми подкупващо. Говоря с равен тон и моля да записват защото и аз записвам, тъй като съм решен да се справя с това отвратително действие. Чуруликането моментално преминава в хладен и отблъскващ тон. Излагам много сбито причината за отвращението си от тези отвратителни неща. Още преди да съобщя причината за обаждане и конкретното ми искане ми казват, че ще ме прехвърлят в друг отдел, принудено и отвратително ми затварят телефона. Само че аз записвам и искам да имам документ за отвратителните им действия и съм търпелив. Чета си форума и чакам. След 14 минути слушане на музика разбират, че няма да се откажа и ми вдига друг служител, комуто обяснявам, че съм отвратен от отвратителното деяние. Естествено, вие разбирате, че в нито един момент не използвам думичката отвратително, държа се като един деликатно отвратен човек, а формалното ми звучене е дори дипломатично.
Най-накрая ми разрешават да кажа, че Искам безалтернативно блокиране на всякакви входящи смс от кратки номера, дори техни.

Бдете, бе хора!
И на всяко действие трябва да има отговор. Самоблокиращото успокоение, че всички са маскари, не върши работа.

Дори с риск да бъда упрекнат, че не съм истински православен християнин, поемам риска да не ме споходи благодатта, която е определена само за смирените и за тези, които си подават другата буза.
Не, отказвам!

Моля споделете, норвежците стават ли за нещо, или само се смени омазаната и оплюта от мухите табела на дюкяна?
Отговори с цитат
индианеца индианеца не е онлайн
Аватара на индианеца
Мнения: 2,315
20.05.2016, 09:28
Местоположение: %$@%^$

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от g@rga Разгледай мнение
Грую Груев и ти преди време си бил с един коментар, това че имаш повече значи си още по голям трол отколкото повечето тук, според логиката ти!
Като ти харесват Виваком ползвай ги, аз имам впечатленията на клиент откакто я има компанията и съм им се нагледал на всичките простотии.
Със сигурност след няколко месеца ще прекратя и последните си абонаменти към тях и ще посъветвам всеки да стои далече от тази компания и да чете внимателно измамните им промоции.
Гаргов,

в офисите на операторите работят или откровени наивници или мошеници, с поставена задача да набутат колкото може повече 2годишни услуги на колкото може повече балъци. Имай го предвид всеки път, когато прекрачваш прага на организация, предлагаща срочна услуга на договор.
Отговори с цитат
g@rga g@rga не е онлайн
Аватара на g@rga
Мнения: 49
20.05.2016, 08:04

Начално
Грую Груев и ти преди време си бил с един коментар, това че имаш повече значи си още по голям трол отколкото повечето тук, според логиката ти!
Като ти харесват Виваком ползвай ги, аз имам впечатленията на клиент откакто я има компанията и съм им се нагледал на всичките простотии.
Със сигурност след няколко месеца ще прекратя и последните си абонаменти към тях и ще посъветвам всеки да стои далече от тази компания и да чете внимателно измамните им промоции.
__________________
''Нещата не са такива, каквито изглеждат, нито пък е обратното.''
Отговори с цитат
land_lord31 land_lord31 не е онлайн
Аватара на land_lord31
Мнения: 127
19.05.2016, 21:20

Angry
Цитат:
Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение
Пичове, честно, то бива тролене в тази тема, ама чак пък толкова Абонат съм основно на Мтел - имам телевизия, интернет, телефони, общо вззето всичко и нещата, които описвате за Виваком ги има 1:1 и там, но няма тема "Мтел - изманици" или "Теленор - крадци".

особено показтелно е, че 90% от темата са "автори" с по 1 коментар, които решили точно заради това да се регистрират в Инвестора - хайде не на мен тези, а? то не мирише, направо си смърди, пък аз съм чистоплътен

Да отговороря и на Начев - абсолютно същия случай имах с Мтел - подписах нов договор, а имаше още 1 година от стария. Не ми е проблем, просто ми стана смешно, тъй като не искаха да ми вземат парите за предплащане (не ми се ходи всеки месец до тъпия им офис), ако не съм си предподпишел А най-смешното от всичко е, че накрая пак получих фактора, че дължа сума (припомням, че имам оставени пари по сметка на мтел, точно за да не получавам фактури със задължения, а нулеви). Е, не стана както го исках - вдигнах скандал и чак след него се разбра, че да, имало ги парите, ама те не знаели, че съм ги бил внесъл при тях, за да си плащам задълженията Странно, не знаех, че са банка

Апропо, проблеми до момента Виваком не съм имал - ползвам само сателитна телевизия и мобилен нет от тях. Телевизията им е по-добра от Булсата, на които бях преди, а мобилният им нет е по-добър от мтелския - лично мнение, особено извън София. А и като им внеса сума, си теглят от нея, а не си я държат депозит, защото така им е кеф.
Да ти кажа, Виваком ми се виждат като най-коректната фирма в сравнение с Близу. Тия боклуци от Близу още с подписването на договора преди повече от година, някаква великденска промоция ми пратиха техници с договор без отстъпката за първата година. След това съм ги викал поне 5 пъти в мой втори имот където ползвам телевизия и интернет за да ми оправят различни проблеми по устройствата им. След това като се включи интернета, ако не съм платил навреме /а аз умишлено ги забавям с плащанията защото хем не ми е зор за услугата им във втория ми имот, хем ме дрязнят с непрекъснатите им технически проблеми/, когато си платя, очаквам нета да ми се включи след 20 минути както казват, но въпреки това на последните сайтове които съм отварял пак излиза дори дни наред, че услугата била недостъпна . Налага се да рестартирам по няколко пъти да енебвам сто пъти за да отпадне абсурния надпис.
__________________
http://m.investor.bg/forum/member.php?u=20139
Отговори с цитат
nacheff nacheff не е онлайн
Аватара на nacheff
Мнения: 1,992
19.05.2016, 21:13
Местоположение: София

Начално
Грую, разбрах!
Всички тези са се усетили, че при спецификата на бизнеса им реално няма необходимост да си дават зор за конкуренция, а уважаването на клиента е просто разхитителен и излишен лукс.

Някъде по пътя са се светнали, че е напълно достатъчно просто да са еднакво отвратителни и непоносими в отношението към абонатите си, а последните просто няма къде да идат.

И така си менкат и стрижат тъпи овце.
Отговори с цитат
Грую Груев Грую Груев е онлайн в момента
Аватара на Грую Груев
Заслужил
инвеститор
Мнения: 7,999
19.05.2016, 16:45

Начално
Пичове, честно, то бива тролене в тази тема, ама чак пък толкова Абонат съм основно на Мтел - имам телевизия, интернет, телефони, общо вззето всичко и нещата, които описвате за Виваком ги има 1:1 и там, но няма тема "Мтел - изманици" или "Теленор - крадци".

особено показтелно е, че 90% от темата са "автори" с по 1 коментар, които решили точно заради това да се регистрират в Инвестора - хайде не на мен тези, а? то не мирише, направо си смърди, пък аз съм чистоплътен

Да отговороря и на Начев - абсолютно същия случай имах с Мтел - подписах нов договор, а имаше още 1 година от стария. Не ми е проблем, просто ми стана смешно, тъй като не искаха да ми вземат парите за предплащане (не ми се ходи всеки месец до тъпия им офис), ако не съм си предподпишел А най-смешното от всичко е, че накрая пак получих фактора, че дължа сума (припомням, че имам оставени пари по сметка на мтел, точно за да не получавам фактури със задължения, а нулеви). Е, не стана както го исках - вдигнах скандал и чак след него се разбра, че да, имало ги парите, ама те не знаели, че съм ги бил внесъл при тях, за да си плащам задълженията Странно, не знаех, че са банка

Апропо, проблеми до момента Виваком не съм имал - ползвам само сателитна телевизия и мобилен нет от тях. Телевизията им е по-добра от Булсата, на които бях преди, а мобилният им нет е по-добър от мтелския - лично мнение, особено извън София. А и като им внеса сума, си теглят от нея, а не си я държат депозит, защото така им е кеф.
__________________
Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
Отговори с цитат
nacheff nacheff не е онлайн
Аватара на nacheff
Мнения: 1,992
19.05.2016, 16:25
Местоположение: София

Начално
Може и да съм споделял, не помня вече. Преди около 2 г. с наличен договор за още 6 м. за услуга интернет АДСЛ, плащам месечни, но попадам в бизнесцентър на едно лекокрило славейче, което чуруликайки ме МОЛИ да преоформим договора, поради причина че прекратяват тази услуга. Дяволът беше наоколо и ме накара да проявя човещина и се съгласих, като три пъти изрично попитах, че срокът на стария договор се запазва (тоест имам още 6 месеца до изтичане), а скоростта дори е по-висока. За жалост не носех очила и не прочетох финалните вписвания на ръка на славейчето. Оказах се с нов договор за две години. След това се държаха арогантно и и почти ми казаха: Кьорав карти не играе! Е, използваха почти думата кьорав.
Естествено, като ответна мярка веднага прекратих договорите за 2 телефона. Сукаха се като глисти за да ми откажат и увещават, но ги заплаших и стана работата веднага.
Вече договорът ми за нета изтича, пускам предизвестие и не искам да чуя повече за тази компания, дори и да ми подаряват нет.

Мислех, че имам готов отговор с кой оператор продължавам. Най-големият мобилен. Нетът им е по-добър, ползвам го вече на друго място. Обаче, да видите днес номер и оттам. Тъп, примитивен и направо отчаян. Когато една много голяма за мащабите ни компания си позволя да върши нещо подобно, това говори само за озверяване, оскотяване и пълно отчаяние. Чудно, каква е причината за това.

За какво иде реч.
Ползвам няколко техни карти за мобилен телефон. Една от тях плащам, но има по-специфично предназначение, практически не се ползва, резерв. Очевидно това е прихванато и са приложили схема за изсмукване на пари. Започват да ти пращат безброй, идиотски, рекламни съобщения, които аз въобще не знам, че се получават, защото телефонът не е познат практически никому, дори много често е изключен. Забелязвам, че последните месеци се явяват някакви странни и необясними с мое потребление суми. Отначало са малки и не ми се занимава, Последният месец обаче набъбнала значително сметката. Отивам днес за проверка и ми обясняват, че защото не съм си прочел входящите смс-си и не съм предприел тяхното блокиране с някакви там действия, те са ми били фактурирани!?!
Изригвам в ярост, но отсреща ме гледат нагло и тренирано.
Нали разбрахте, фактурират входящи смс., а аз съм виновният за това.

И от тези ще се махам.
Това е наистина отчаяна е безгранична наглост.
Моят личен телефон е с ежедневно и сериозно движение, там очевидно нещата се държат под контрол и няма пукнато рекламно съобщение от непознат кратък номер.
Обаче в нечия алчна и увредена глава се е пръкнала болестотворната идея да изсмукват пари по този безогледен начин.

Норвежците стават ли като мобилен оператор?
Глобул ми беше ясен и на тях съм им сърбал попарата, ама отдавна.
Отговори с цитат
Nathan Nathan не е онлайн
Аватара на Nathan
Мнения: 5
19.05.2016, 15:22

Начално
Не мога да кажа абсолютно нищо добро за нито един от трите оператора-монополиста. Монополите, асболютно винаги и доказано вървят с произвола.
Отговори с цитат
newage2012 newage2012 не е онлайн
Аватара на newage2012
Мнения: 1
18.05.2016, 00:54

Angry изгорях с 2 годишен договор за неработещ интернет
Преди няколко месеца отивам в офиса на Виваком в Горна Оряховица и заявявам, че искам мобилен интернет. Предлагат ми новата услуга Мобикс, 3G рутер, който работел навсякъде, според думите на продавача. Взех го, като ясно казах, че ще го ползвам в района на Горна Оряховица и искам да го изпробвам за 3 дена. Казаха, че няма проблем, ако не ми харесва ще прекратим договора.

Взимам го, нета трагичен, прекъсва, през половин час трябва да се рестатрира рутера. Отивам да го върна, оттам казват, че можел да се прекъсне договора, само ако интернета не работи и съм се обаждал на 123 за това. А от поддръжката на 123 ми казват - при нас всичко е наред, при вас трябва да е проблема.

И какво разбирам след 100 разговора с поддръжката и потрошени нерви - услугата Mobix НЕ СЕ ПРЕДЛАГА в Горна Оряховица, за където я исках. И за да може да ми пробута 2 годишен договор и да си прибере комисионната, продавачът писал адрес на ползване "с. Пчелище", което аз дори не знам къде се намира. Значи, в договора пише местоживеене Горна Оряховица, но адрес на услугата в някакво забутано село.
Опитите да обясня, че ползвам услугата на съвсем друг адрес завършиха с - да сте гледали какво подписвате. Добре бе, казвам, защо ми продавате услуга, която не работи там където искам да я ползвам - в Горна Оряховица??? А те - идете в с. Пчелище, там ще работи
Казвам - добре, в село Пчелище съм, но се местя да живея в Горна Оряховица. Там услугата не се предлага. Така вие сте неизправна страна по договора - не можете да ми предложите услугата и той трябва да бъде прекратен.
Отговорът - щом се местите ще си платите всички такси

Писах 3 жалби, до БТК, до КЗП и отговорът беше, че вината за всичко е моя. И сега си имам 2 годишен договор за абсолютно безполезна услуга...
Мисля, че единствената ми вина е, че въобще прекрачих магазина на Виваком. Другия път с БОБ, че поне там няма договор...
Отговори с цитат
g@rga g@rga не е онлайн
Аватара на g@rga
Мнения: 49
20.04.2016, 22:18

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от Mammita Разгледай мнение
Пода жалба в Комисията за защита на потребителите. Те са длъжно да ти разгледат случая и да направят проверка. Обикновено като почнат подобни проверки и фирмите автоматично решават, че вместо да се занимават с тях и да рискуват някоя глоба е по-добре да удовлетворят исканията на потребителя. Всичко е ако мине номера.
КЗП нямат правомощия освен да им наложат глоба. Досега само с една жалба съм имал успех, възстановиха ми сума и прекратиха услуга и тя беше разглеждана от друга комисия - за фин.надзор. В КЗП, колкото пъти ми се е случвало да подавам жалби за нарушения, които имам черно на бяло как са ми били неправилно начислявани различни суми, удължаване на договор, и нежелание да ми прекратят някаква услуга, толкова пъти са ми казвали че Виваком си плащат глобите и не ги интересува. В това отношение другите два оператора са доста по-добре и разглеждат случаи. Виваком даже нямат нормално функционираща система за оплаквания, приемна и разглеждане на оплакванията. Дали ще пишеш в онлайн формата или на адреса на компанията отговора е един и същ "при нас проблем няма".
Истината е че ги направиха монополист и имат подкрепа и протекция от определени хора и въобще не им дреме за това че на някой са му праснали няколко такси в повече за нещо. Знаят че няма как да ги осъдиш, а ако почнеш да си търсиш правата най-много да платят глоба. Но колко хора стигат до оплаквания от всичките които са излъгани по някъкав начин? Разчитат хорта просто да се откажат.
__________________
''Нещата не са такива, каквито изглеждат, нито пък е обратното.''
Отговори с цитат
Mammita Mammita не е онлайн
Аватара на Mammita
Мнения: 989
20.04.2016, 19:41

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от g@rga Разгледай мнение
Не става въпрос за договора, те просто не искат да прекъснат някаква услуга и продължават да ти я начисляват. Също така и договорите, ще ти удължат срока с 1-2 седмици, ще минеш в нов месец ще ти начислят нещо, после ще излезе че си имал интернет, още нещо, друга молба, още бумащина и тн. Всичко за да те мотаят, и да те накарат да се откажеш от това да прекъснеш договора. И не на последна място да ти вземат някой и друг лев. За да не се сблъскваш с тая машина за измами просто стой далеч от БТК-Виваком!
Пода жалба в Комисията за защита на потребителите. Те са длъжно да ти разгледат случая и да направят проверка. Обикновено като почнат подобни проверки и фирмите автоматично решават, че вместо да се занимават с тях и да рискуват някоя глоба е по-добре да удовлетворят исканията на потребителя. Всичко е ако мине номера.
Отговори с цитат
g@rga g@rga не е онлайн
Аватара на g@rga
Мнения: 49
20.04.2016, 07:53

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от sinbad Разгледай мнение
Големи хора сте,мислещи,можещи и.т.н.ГЛЕДКАЙТЕ преди да се подпишете!!!
Никой не може насила да ви накара да се обвържете,да ГО Е........
Не става въпрос за договора, те просто не искат да прекъснат някаква услуга и продължават да ти я начисляват. Също така и договорите, ще ти удължат срока с 1-2 седмици, ще минеш в нов месец ще ти начислят нещо, после ще излезе че си имал интернет, още нещо, друга молба, още бумащина и тн. Всичко за да те мотаят, и да те накарат да се откажеш от това да прекъснеш договора. И не на последна място да ти вземат някой и друг лев. За да не се сблъскваш с тая машина за измами просто стой далеч от БТК-Виваком!
__________________
''Нещата не са такива, каквито изглеждат, нито пък е обратното.''
Отговори с цитат
sinbad sinbad не е онлайн
Аватара на sinbad
Мнения: 189
19.04.2016, 19:56

Post
Цитат:
Първоначално изпратено от бай Стамен Тракториста Разгледай мнение
ПОЛЕЗЕН СЪВЕТ ЗА ВСИЧКИ АБОНАТИ НА БТК или така нареченото виваком

Преди 3 год. с голям зор успях да се откопча от тези нагли мушмороци и измамници, много пъти съм писал по темата и пак казвам - бягайте далече, ама много бързо и много далече от БТК, и другите два оператора не са супер, но номерата на тия селски тарикати от БТК надминават границите на въображението ми.

Ако някой си мисли, че като изтече договора му с БТК се е откопчал много, ама много се е заблудил, ще продължите да плащате поне още 2-3 месеца разни дребни сумички от рода на 5-7-9 лв. за нещо си, за нещо, за нещо си и прочие и така нататък. Ще доплащате за това, ще доплащате за онова, за трето, пето и така поне 2-3 месеца, аз плащах 4 месеца.

Затова

Пазете си ДО КРАЯ НА ЖИВОТА СИ всички касови бонове, фактури, договори и разписки и прочие , които малоумниците от БТК ви издадат.

Бай Стамен тракториста - бивш абонат в концлагерите на БТК и оцелял с божията милост


Големи хора сте,мислещи,можещи и.т.н.ГЛЕДКАЙТЕ преди да се подпишете!!!
Никой не може насила да ви накара да се обвържете,да ГО Е........
Отговори с цитат
бай Стамен Тракториста бай Стамен Тракториста не е онлайн
Аватара на бай Стамен Тракториста
Мнения: 182
19.04.2016, 18:58

Начално
ПОЛЕЗЕН СЪВЕТ ЗА ВСИЧКИ АБОНАТИ НА БТК или така нареченото виваком

Преди 3 год. с голям зор успях да се откопча от тези нагли мушмороци и измамници, много пъти съм писал по темата и пак казвам - бягайте далече, ама много бързо и много далече от БТК, и другите два оператора не са супер, но номерата на тия селски тарикати от БТК надминават границите на въображението ми.

Ако някой си мисли, че като изтече договора му с БТК се е откопчал много, ама много се е заблудил, ще продължите да плащате поне още 2-3 месеца разни дребни сумички от рода на 5-7-9 лв. за нещо си, за нещо, за нещо си и прочие и така нататък. Ще доплащате за това, ще доплащате за онова, за трето, пето и така поне 2-3 месеца, аз плащах 4 месеца.

Затова :

Пазете си ДО КРАЯ НА ЖИВОТА СИ всички касови бонове, фактури, договори и разписки и прочие , които малоумниците от БТК ви издадат.

Бай Стамен тракториста - бивш абонат в концлагерите на БТК и оцелял с божията милост
Отговори с цитат
Dali Dali не е онлайн
Аватара на Dali
Мнения: 131
12.04.2016, 09:02

Начално
Елементарна процедура се оказва мисията невъзможна за Виваком
http://big5.bg/skandal/elementarna-p...a-vivakom.html
Отговори с цитат
g@rga g@rga не е онлайн
Аватара на g@rga
Мнения: 49
28.03.2016, 07:32

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от lavedette Разгледай мнение
Напълно подкрепям призива да не се ползват услугите на Виваком.Чакам с нетърпение да ми приключи договора за ползване на интернет и IPTV.От около месец и на мен ми прекъсва постоянно сигнала, съответно програмата и интернета,загубих много време и нерви в празни разговори на тел.123 с представители на техническа подръжка,идва екип и на адреса,резултата е нулев.Писах жалби до Виваком,на база на които искам да си прекратя предсрочно договора,без да ми начисляват неустойки,позовах се на Общите условия към договора,в текстове,посочващи задълженията им като търговец,които те очевидно не спазват. Плащам за некачествен продукт и заради мудността и безхаберието им търпя загуби. Понастоящем изчаквам писмените им отговори и ще уведомя и поискам съдействие и от КЗП. Наясно съм,че едва ли ще се случи това,което искам (да прекъсна всякакви взаимоотношения с тях без да заплащам неустойки),но поне ще пробвам.Ако не ,чинно ще си изчакам края на договора и ще влязат в черния ми списък.За съжаление всеки си прави,каквото си иска и никой не носи отговорност за действията си.Така че ,ако някой се двоуми дали да избере Виваком ,искрено го съветвам да НЕ го прави,Бягайте далече от Виваком!
КЗП едва ли ще ти помогнат с повече от това да ти кажат, че не им е в компетентноста прекратяването на договор. Могат да им наложат глоба, но нищо повече. По отношение на неустойките и как се смятат, точно във Виваком нещата са най-омазани и неясни, и накрая разбираш че дължиш някаква напълно нереална сума. Скоро имах същият и други проблеми с тия гадове и сега прекратявам всичко каквото имам към тях. Дори и за прекратяването, когато имаш предизвестие пак трябва да ги ръчкаш постоянно защото не ти закриват услугата и се опитват да те забавят колкото се може повече. Най-добре изобщо да не влизаш в магазин на Виваком! Никога!
__________________
''Нещата не са такива, каквито изглеждат, нито пък е обратното.''
Отговори с цитат
lavedette lavedette не е онлайн
Аватара на lavedette
Мнения: 1
27.03.2016, 12:13

Начално Бягайте далече от Виваком!
Напълно подкрепям призива да не се ползват услугите на Виваком.Чакам с нетърпение да ми приключи договора за ползване на интернет и IPTV.От около месец и на мен ми прекъсва постоянно сигнала, съответно програмата и интернета,загубих много време и нерви в празни разговори на тел.123 с представители на техническа подръжка,идва екип и на адреса,резултата е нулев.Писах жалби до Виваком,на база на които искам да си прекратя предсрочно договора,без да ми начисляват неустойки,позовах се на Общите условия към договора,в текстове,посочващи задълженията им като търговец,които те очевидно не спазват. Плащам за некачествен продукт и заради мудността и безхаберието им търпя загуби. Понастоящем изчаквам писмените им отговори и ще уведомя и поискам съдействие и от КЗП. Наясно съм,че едва ли ще се случи това,което искам (да прекъсна всякакви взаимоотношения с тях без да заплащам неустойки),но поне ще пробвам.Ако не ,чинно ще си изчакам края на договора и ще влязат в черния ми списък.За съжаление всеки си прави,каквото си иска и никой не носи отговорност за действията си.Така че ,ако някой се двоуми дали да избере Виваком ,искрено го съветвам да НЕ го прави,Бягайте далече от Виваком!

За последно променено от lavedette : 27.03.2016 в 15:14
Отговори с цитат
chimney chimney не е онлайн
Аватара на chimney
Мнения: 39
25.03.2016, 09:43

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от stone-bi Разгледай мнение
На мен често ми се случва това с мрежата, но след 2 месеца всичко ще се промени с промяна на договора
Няма какво да чакаш. Дори да си платиш глобата, бягай по-бързо
Отговори с цитат
stone-bi stone-bi не е онлайн
Аватара на stone-bi
Мнения: 30
24.03.2016, 13:19

Начално
На мен често ми се случва това с мрежата, но след 2 месеца всичко ще се промени с промяна на договора
Отговори с цитат
g@rga g@rga не е онлайн
Аватара на g@rga
Мнения: 49
24.03.2016, 07:33

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от Ve6ter Разгледай мнение
Не знам, но това продължава да се преповтаря...
докато не се разпадне договора с тия няма да се оправи
__________________
''Нещата не са такива, каквито изглеждат, нито пък е обратното.''
Отговори с цитат
Ve6ter Ve6ter не е онлайн
Аватара на Ve6ter
Мнения: 107
22.03.2016, 09:49

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от Belcho Разгледай мнение
Абе, някой знае ли какво стана с мрежата на Виваком вчера. Цели шест пъти се разпадна
Не знам, но това продължава да се преповтаря...
Отговори с цитат
 
Нов отговор

Принадлежности на темата Търси в тази тема
Търси в тази тема:

Подробно търсене

Прескачане на форум

  Последно мнение  Тема Брой мнения  
25.05.2016 10:04 Май само ние зачитаме Деня на славянската писменост 46
24.05.2016 01:30 Демографията е Фактор 520
23.05.2016 19:33 Да приемаме ли бежанци ? 5583
21.05.2016 13:46 Геополитика 151
20.05.2016 14:29 Българи-пазете се от Виваком 511

Всички времена са по ГМТ +2.Времето сега е 09:07.