Българи-пазете се от Виваком - Форум Инвестор.БГ
Неделя, 01 Март 2015
България Свят Имоти Коментари Борса Forex Технологии Обучение Видео Style Автомобили Клуб Investor
 
Контролен панел Съобщения Потребители Блогове Търси
динамо динамо не е онлайн
Аватара на динамо
Мнения: 26
24.02.2015, 14:19

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от Mr_crash Разгледай мнение
Не си сам.
На баща ми който е на 78 години му пробутаха две годишен договор за
оптичен интернет. Той не знае какво е интернет а го накарали да подпише договор!
Добре че го спрях на същия ден.
За съжаление това е масова практика на операторите.На кума ми баща му почина преди 10 дни на 87 год и той му откри договори за 6 /шест/ телефона и интернет. Последният е от ноември 14 г. Разбира се телефоните ги няма.Това е много сериозен проблем, защото знам от служители на операторите ,че началниците им съвсем съзнателно ги карат да лъжат клиентите си и ги заплашват при отказ. За това трябва КЗК да се самосезира. Като се има предвид чия собственост са трите оператора,представяте ли си какво би се случило в техните държави при един такъв подобен случай?! Защо им позволяваме да дерибействат тука НЕ ЗНАМ.
Отговори с цитат
valter1968 valter1968 не е онлайн
Аватара на valter1968
Мнения: 1
18.02.2015, 21:22

Начално Виваком-мошеници
Ей тия Виваком са големи лъжци и мошеници.75 дни ме мотаха със смяна на дисплей на НТС които имаше допълнителна застраховка.какво ли не ме лъгаха пращаха ми телефона в Румъния и още хиляди лъжи даже се опитаха да ме подготвят че може и да не ми сменят дисплея но удариха на дърво.Що разправии им хвърлих и псувни но тия говеда са безочливи.Накрая ми писна и подадох оплакване в КЗП и мноого бързо ми оправиха телефона.Безочливи лъжци и обирджий.До колегата от долния пост.Що псувни изядоха и колко добре ги храних и тех и техните майки чак с охрана ме гониха от техен офис абе долни боклуци....

За последно променено от valter1968 : 18.02.2015 в 21:25
Отговори с цитат
lenovo8787 lenovo8787 не е онлайн
Аватара на lenovo8787
Мнения: 2
15.01.2015, 14:15

Начално извинявам се за азбуката нов съм тук
ТА КАЗВАХ ЧЕ ПРОДАВАЧИТЕ НА ВИВАКОМ МЕ ВИКНАХА ДА МИ СЕ КАРАТ ЗА ТОВА ЧЕ СЪМ ПОДАЛ ОПЛАКВАНЕ СРЕЩО ТЯХ САМО КАДЕ НЕМЕ НАБИХА ... СЕГА ЧАКАМ ОТГОВОР ОТНОСНО ТОВА ОПЛАКВАНЕ ... И ЩЕ ОТИДА И ЩЕ ГИ ПСУВАМ В МАГАЗИНА
Отговори с цитат
Mr_crash Mr_crash не е онлайн
Аватара на Mr_crash
Мнения: 1,606
15.01.2015, 13:27
Местоположение: Burgas

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от polina Разгледай мнение
опитаха се да измамят дядо ми с така наречения договор от разстояние.не може да се възползват от един 80 годишен старец,който трудно разбира офертите.
Не си сам.
На баща ми който е на 78 години му пробутаха две годишен договор за
оптичен интернет. Той не знае какво е интернет а го накарали да подпише договор!
Добре че го спрях на същия ден.
Отговори с цитат
lenovo8787 lenovo8787 не е онлайн
Аватара на lenovo8787
Мнения: 2
15.01.2015, 12:39

Начално измамен от виваком
https://www.vivacom.bg/bg/residentia...awei-media-pad
Промоцията е от 01.11. 2014 до 31.01.2015 г. при нов или преподписване на срочен договор за Traffic Unlimited , M+, L+ или XL+. Удвоените МВ и 50% отстъпка са за 2 мес. при 1-год.и за 6 мес. при 2-год. договор, след което мес. такса и вкл. MB на максимална скорост са стандартни за тарифата. Цените са при равни 24 мес. вноски за лоялни клиенти, с договор от поне 9 мес., при нов 2-год. договор с Traffic Unlimited XL+. Лихвеният % е фиксиран, ГПР 8%. Huawei MediaPad 7 Youth 2, 24 мес. Х 1.90 лв.= 45.60 лв. Huawei MediaPad Т1, 24 мес. Х 6.90 лв.= 165.60 лв. Цена, без договор: Huawei MediaPad 7 Youth 2 – 399.90 лв., Huawei MediaPad Т1 – 439.90 лв. Подарък калъф - до изчерпване.
ОТНОСНО ПОБЛИКУВАНОТО ОТ МЕН .. НА 3.12.2014 СИ ЗАКУПИХ ЕДИН ОТ ВЪПРОСНИТЕ ТАБЛЕТИ НА 5.01.2015 ОТИВАМ ДА СИ ЗАПЛАТЯ СМЕТКАТА В МАГАЗИНА ОТ КОЙТО СЪМ ЗАКУПИЛ ТАБЛЕТА И РАЗБИРАМ ЧЕ ТОЙ Е В ПРОМОЦИЯ ... ПРИ ЗАПИТВАНЕ НА 123 РАЗБИРАМ ЧЕ ПРОМОЦИЯТА Е ОТ 1.11.2014... ПРИ ПИСМЕНО ЗАПИТВАНЕ МИ СЕ ОТГОВАРЯ ЧЕ ТОВА НЕ ВАЖИ ЗА ВСИЧКИ МАГАЗИНИ И НЕСА ДЛЪЖНИ ДА ПОДЪРЖАТ ПРОМОЦИЯТА НАВСЯКАДЕ...ТОВА ЧЕ СЪМ ЗАКУПИЛ ПРОДУКТА ДЕКЕМВРИ МЕСЕЦ НАЗАВИСИМО КАКВО ПИШЕ В САЙТА НЕГО ПРАВИ ПРОМОЦИОНАЛЕН....ВИВАКОМ РЕШАВАЛИ КАДЕ КАК ДА ПУСКАТ ТОЗИ ПРОДУКТ.... КОЛКО ДО ИЗЧЕРПВАНЕ НА КОЛИЧЕСТВАТА ИМАШЕ НАЛИЧНИ НА 5.1.2015 КОГАТО РАЗБРАХ ЗА КАКВО СТАВА ВЪПРОС... ПИТАМ АЗ КАДЕ ПИШЕ ЧЕ ТАБЛЕТА МОЖЕ ДА ГО ИМА В ПРОМОЦИЯ МОЖЕ И ДА ГО НЯМА ... В СОФИЯ МОЖЕ ДА Е С КАЛЪФ НА 3.12.2014 ВЪВ ВЕЛИНГРАД ДА НЕ Е ЩОТО НЕСА ДЛЪЖНИ ДА Е ... А НИЕ СМЕ ДЛЪЖНИ ДА ПЛАЩАМЕ РЕДОВНО.. КАТО ПРАВА И КАТО КЛИЕНТ ИМАМ САМО ПРАВО ДА СИ ПЛАЩАМ И ДА ТЪРПЯ АРОГАНТНОТО ИМ ОТНУШЕНИЕ КАКТО НА 123 ТАКА И НА ТЕЗ КОЙТО ОТГОВАРЯТ НА И-МЕИЛ ТАКА И НА ПРОДАВАЧ КОНСУЛТАНТИТЕ.. КОЙТО ВЧЕРА МИ СЕ ОБАДИХА ПО ТЕЛЕФОНА ДА ОТИДА В МАГАЗИНА ИМ ДА МИ КРЕЩЯТ В ЛИЦЕТО ЗАЩО СЪМ ПРАВИЛ ЗАПИТВАНЕ И СЪМ ПИСАЛ ЖАЛБА... ТОВА КОЕТО КАЗВАМ Е 100% ИСТИНА АКО ИМА НЯКОИ ИНТЕРЕС ДА МИ ДАДЕ МНЕНИЕ ИЛИ СЪВЕТ ЩЕ СЕ РАДВАМ ДА ГО НАПРАВИ.. ДА СИ ПОТРЕБИТЕЛ В БЪЛГАРИЯ Е КОШМАР
Отговори с цитат
naglia-32 naglia-32 не е онлайн
Аватара на naglia-32
Мнения: 1
13.01.2015, 14:19

Начално
Искам отново да обърна внимание, че Договорът, който съм сключил е за услуги с фиксирани крайни цени с ДДС. Никъде не е разписано, че това са приблизителни цени и че е възможно за нуждите на счетоводството да се стигне „до минимални отклонения в изчислените стойности”. Вече трети път съм принуден да обяснявам един и същ проблем, който установявам – некоректно изчислена крайна сума за плащане.
- В първото писмо-искане написах, че: „Според Договора, който съм сключил с Мтел цената, която следва да заплащам за sms към другите мрежи е 0,14 лева с ДДС” и посочих явни несъответствия с горното: „…според Фактура No. 0298388911 съм задължен да платя за три съобщения 0,43 лева вместо коректното 0,42 лева. Направи ми впечатление, че дори само при един sms към друга мрежа (Фактура No. 0288387353 и Фактура No. 0285119686) съм заплатил цена от 0,15 лева на съобщение.“.

Получих следния отговор от г-н Здравко Георгиев, Директор „Обслужване на клиенти“: „В Правилника за прилагане на ЗДДС е изрично посочен форматът на цифровите полета, използвани в документите и файловете, подавани към НАП във връзка с отчетността по отношение на ДДС, а именно 0.00“.

- Без да оспорвам горното, тъй като аз никога не съм твърдял, че цифровите полета след десетичната точка трябва да са повече или по-малко от две, написах във второ писмо-искане, че: „Според Договора, който съм сключил с Мтел цената, която следва да заплащам за sms към другите мрежи е 0,14 лева с ДДС“ и отново посочих фактурите, в които това не беше факт. Странно защо вместо от г-н Георгиев получих отговор от г-жа Анелия Врабчева, Началник „Жалби“, Дирекция „Обслужване на клиенти“, в „две думи“ :
1. Уверява ме, че първият отговор е „… професионално аргументирана проверка“
2. Дарява ми: „…отстъпка от 1.20 лв. /с ДДС/“.
Надявам се не, за да ми покаже, че такава нищожна претенция като моята от три стотинки тя с лекота може да компенсира с 40 пъти по-голяма отстъпка (само като го пиша и настръхвам – какво великодушие!).
Надявам се не, и за да ми покаже, че знае как да ме компенсира за изгубеното време да пиша писма, да ги входирам и после за мое удобство да трябва да ходя до офис на компанията, за да си получа отговора, въпреки че си пиша мейла във всяко писмо-искане.
Така и не разбрах как се стигна до сумата 1.20 лева.

Лошото е обаче, че още следващата фактура № 0301554851 ме ощетява с две стотинки наведнъж, което пък рязко намалява кратността на великодушието на 24 и се страхувам, че съвсем скоро нищо няма да остане от невижданата компенсация. Все пак досега ощетяването беше с по една стотинка на фактура, а сега е в двоен размер.
Понеже не знам каква ли фактура ще получа след година (ако остана ваш клиент), а вие запазите геометричната прогресия, реших да отделя не малка част от времето си, което Вие явно не цените, въпреки че уж цените Мен като клиент, да ви пиша пак.

I. Според Договора, който съм сключил с Мтел, в общи линии, трябва да заплащам следното:
1. Абонамент – 44.90 лева С ДДС (тук се включват безплатни разговори, съобщения, телевизия и интернет)
2. Допълнителен 2-ри приемник (може и да е формулирано по друг начин) – 5.90 лева С ДДС
3. SMS Други национални мрежи – 0.14 лева/бр. С ДДС
II. Според Фактура №0301554851 задължението ми към Мтел е 51.46 лева с ДДС, която сума обаче въобще не е ясно как е формирана. Справката към ф-рата е следната:
Описание на услугата Количество Цена лв.
Мтел - Мтел 442:59 92,39
Мтел - Глобул 10:57 2,29
Мтел - 0700 Други фиксирани мрежи 2:32 0,53
Мтел - Виваком Фиксирани 1:00 0,21
Мтел - Любим номер 219:29 0,00
Мтел - Виваком 41:23 8,64
Безплатни разговори (*77, 131, 0800 и др.) 0:31 0,00
SMS Допълнителни услуги, нормална тарифа 1 0,12
SMS Други национални мрежи 5 0,60
SMS Мтел 14 1,68
SMS Допълн.услуги,специална тарифа(SMS паркиране,игри и др.) 1 0,83
Абонамент - 37,41
120 минути безплатни разговори към други национални мрежи ( 4 бр. ) - -11,67
2000 минути безплатни разговори към Мтел мобилни - -92,39
200 безплатни SMS към Мтел - -1,68
Сборът, който се получава е 38.96 лева.
Добавям 20% ДДС = 7.79 лв. и получавам: 38.96 + 7.79 = 46.75 лв. – малко е…
Добавям такса 2-ри приемник 5.90 лв. и получавам: 46.75 + 5.90 = 52.65 лв. – много е…
Изваждам отстъпка от 1.20лв. и получавам 52.65 – 1.20 = 51.45 лв. – никакво не е.
Проведох няколко телефонни разговора, в които стана ясно, че никой не знае как се получава сумата от 51.46 лева. След известно време получих смс, в който се потвърждаваше предположението ми, че наистина имам отстъпка от 1.20 с ДДС, която е калкулирана, но не е отразена в справките. Таксата за 2-ри приемник защо я няма в справките пак никой не знае. Значи справките са некоректни (мое мнение може и да греша). Дано да няма закон или правилник за прилагане на такъв или пък наредба, която да задължава доставчиците да показват на потребителите си как точно формират фактурираната сума.
III. Понеже разликата от фактурираната сума 51.46 лева и тази която сам получих 51.45 лева ме дразнеше, се зачетох в Правилника за прилагане на ЗДДС (нали вече знам, че с негова помощ се прави „професионално аргументирана проверка”). Там открих следното:
Глава осма.
ОПРЕДЕЛЯНЕ НА ДАНЪЧНОТО ЗАДЪЛЖЕНИЕ И НАЧИСЛЯВАНЕ НА ДАНЪКА
Определяне размера на данъка за всяка доставка
Чл. 53. (1) Размерът на данъка за всяка доставка се определя по следната формула:
Д = (ДО x ДС) / 100 , където:
Д е размерът на данъка за конкретната доставка;
ДО - данъчната основа на конкретната доставка;
ДС - съответната данъчна ставка.
(2) Когато съгласно закона данъкът се приема за включен в обявената или договорената цена, размерът на данъка се определя по следната формула:
Д = (Ц x ДС) / (100 + ДС) , където:
Д е размерът на данъка за конкретната доставка;
Ц - договорената цена с включен данък или обявената цена на дребно по конкретната доставка;
ДС - съответната данъчна ставка.
Чета чл. 53. (2) и не вярвам на очите си. Оказва се, че правилникът третира точно моя казус и за улеснение на всички много подроно описва как се постъпва, когато „...данъкът се приема за включен в обявената или договорената цена”.
За Ваше улеснение Ви прилагам следната таблица (намерих за ненужно да включвам безплатните разговори, съобщения, телевизия, интернет и т.н.) :
Наименование на услугата Цена за 1бр.
с ДДС съгласно Договор В1529141 Брой Общо
с ДДС
(1) (2) (3) (2)х(3)
SMS Допълнителни услуги, нормална тарифа 0,14 лв 1 0,14 лв
SMS Други национални мрежи 0,14 лв 5 0,70 лв
SMS Допълн.услуги,специална тарифа(SMS паркиране,игри и др.) 1,00 лв 1 1,00 лв
Абонамент 44,90 лв 1 44,90 лв
Допълнителен 2-ри приемник 5,90 лв 1 5,90 лв
Корекция към фактура -1,20 лв 1 -1,20 лв
Дължима сума за плащане по фактура 0301554851 - - 51,44 лв

От отговорите досега останах с впечатлението, че явно има проблем с изчисляването на ДДС-то, затова ще си позволя да го пресметна „професионално” с помощта на Правилника за прилагане на ЗДДС чл. 53. (2)
Д = (Ц x ДС) / (100 + ДС) , където:
Д е размерът на данъка за конкретната доставка – засега неизвестна величина
Ц = 51.44 лв;
ДС = 20
Заместваме:
Д = (51.44х20) / (100+20) = 1028.80 / 120 = 8.573333
Но тъй като „В Правилника за прилагане на ЗДДС е изрично посочен форматът на цифровите полета, използвани в документите и файловете, подавани към НАП във връзка с отчетността по отношение на ДДС, а именно 0.00“
Закръгляваме и се получава:
Данък = 8.57 лева
Данъчна основа = 42.87 лева
Веднага става ясно, че ако се спазват цените по Договора сумата, която дължа не е фактурираната 51.46 лева, даже не е и първоначално изчислената от мен 51.45 лева, а нова още по-малка - 51.44 лева.
Неприятно ми е за пореден път да ме унижавате да звъня за справки и да се разхождам по офисите Ви, за да събирам информация, с която да Ви убедя в собствената си правота.
За отделния потребител неправомерно фактурираната сума е нищожна, но съгласете се, че откритата от мен грешка реализира огромни съвкупни печалби предвид многомилионния контингент абонати на Вашата компания. В потвърждение на гореизложеното ще цитирам отново част от отговора на г-н Здравко Георгиев, Директор „Обслужване на клиенти“ на мое искането с вх. №26292 от 12.09.2014 г., който признава: „Закръгленията до определен знак след десетичната точка водят до минимални отклонения в изчислените стойности“.
При положение че преди няколко години, когато си променяхте софтуера ми беше издадена фактура за необосновано голяма сума, при положение че след сключването на настоящия ми договор ми беше начислена телефония за разговор с „Любим номер“, при положение че след задължителното намаляване на цените на разговорите в роуминг, създадохте различни планове и „служебно“ ме включихте към „Mtel Traveller“ (където цените са в пъти по-високи, което намирам за безкрайно некоректно към клиентите), при положение че, въпреки по-високите цени на „Mtel Traveller“, ми калкулирахте още по-високи цени за разговори в роуминг, при положение че почти всяка фактура, в която има „SMS Други национални мрежи“ е със завишена стойност и не на последно място, при положение че това не е лично отношение към мен, а представлява отношението Ви към всички „ценни клиенти“, смятам че минималните отклонения водят до драстични закръгления.
Отговори с цитат
ocina ocina не е онлайн
Аватара на ocina
Мнения: 3
08.01.2015, 14:25

Начално
Лошо от всички тези случкие, дори и да идеш при дугите оператори тама е същатата работа
Отговори с цитат
powerpro powerpro не е онлайн
Аватара на powerpro
Мнения: 1
23.12.2014, 14:26

Начално Свободните минути
Забелязали ли сте че свободните минути на vivacom не са толкова свободни! Една секунда разговор го отчитат като минута!!! все едно си на тарифа, а не свободно време. И става така че например 10 минути ти са ти изчерпани, ако имаш 10 обаждания по 1 сек. Става така че 10 минути са= 10 сек... егати смешката или 50 мин= 50 сек.
Отговори с цитат
polina polina не е онлайн
Аватара на polina
Мнения: 343
30.11.2014, 10:17

Начално
опитаха се да измамят дядо ми с така наречения договор от разстояние.не може да се възползват от един 80 годишен старец,който трудно разбира офертите.
Отговори с цитат
petko.o petko.o не е онлайн
Аватара на petko.o
Мнения: 17
19.11.2014, 10:58

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от moviestar4 Разгледай мнение
Аз ще бягам от Глобул, мисля да се прехвърлям на Виваком, ама като чета тук.. вече се замислям. Но то не ми останаха много опции.
Бягайте крачета да бягаме... И аз съм така, друже.
Отговори с цитат
грифин грифин не е онлайн
Аватара на грифин
Мнения: 19
13.11.2014, 22:18

Начално
БОБ са пичове!
ако не говориш много, са твоите хора.

хванах промоцийка и прехвърлих жена ми там.
за 3 (три лв.) месечно получаваш:
100 минути към ВСИЧКИ БГфиксирани
100 минути към ВСИЧКИ БГ мобилни

никакви планове, срокове и предплати.
никакви ядове. поне за сега!

едит:
п.п.
като ги свършиш, по 10стотинки на минута ти таксуват.
къде другаде??!!

За последно променено от грифин : 13.11.2014 в 22:21 Причина: допълване
Отговори с цитат
toto 2 toto 2 не е онлайн
Аватара на toto 2
Мнения: 1,151
13.11.2014, 21:51

Начално
Може би при Булсатком ,от две години пускат мобилна телефония
Цитат:
Първоначално изпратено от ivasilev1 Разгледай мнение
Бегай възможно по-бързо от тез ТелеМор-ци, докато не са те напълно у-Морили. Няма много възможности, факт, но пък тез са най-малко подходащите - много оплаквания от клиенти, никакви интересни промоции, дървени тарифни планове и прочие
Отговори с цитат
ivasilev1 ivasilev1 не е онлайн
Аватара на ivasilev1
Мнения: 5
13.11.2014, 17:53

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от moviestar4 Разгледай мнение
Аз ще бягам от Глобул, мисля да се прехвърлям на Виваком, ама като чета тук.. вече се замислям. Но то не ми останаха много опции.
Бегай възможно по-бързо от тез ТелеМор-ци, докато не са те напълно у-Морили. Няма много възможности, факт, но пък тез са най-малко подходащите - много оплаквания от клиенти, никакви интересни промоции, дървени тарифни планове и прочие
Отговори с цитат
Delhi Delhi не е онлайн
Аватара на Delhi
Мнения: 104
13.11.2014, 17:50

Начално
Споделяйте политиката им, за да може да се опазим всички и сигнализираме в Комисията за защита на потребителя.
Отговори с цитат
Jawly Jawly не е онлайн
Аватара на Jawly
Мнения: 70
13.11.2014, 12:14

Начално
Ми, то с тия договори човек всичките са няма с такова обвързване ... обаче опитват така и с пенсионерите, където горките хора не знаят какво подписват.
Отговори с цитат
moviestar4 moviestar4 не е онлайн
Аватара на moviestar4
Мнения: 23
13.11.2014, 11:06

Начално
Аз ще бягам от Глобул, мисля да се прехвърлям на Виваком, ама като чета тук.. вече се замислям. Но то не ми останаха много опции.
Отговори с цитат
elenanacheva elenanacheva не е онлайн
Аватара на elenanacheva
Мнения: 8
11.11.2014, 11:21

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от reknali Разгледай мнение
Преди година, след дълги дебати и уговорки по телефона, се съгласих да си подменя плана. Когато документите пристигнаха при мен за подпис, вътре пишеше съвсем различни казуси и неща. Прочетох, не подписах, обадих се по телефона и след няколко дена всичко беше коригирано. Затова... четете внимателно това, което подписвате, за да няма после ама така и онака.
И на мен ми се случи същото. Явно е някакъв вид практика, ако мине, мине.....
Отговори с цитат
hristivel hristivel не е онлайн
Аватара на hristivel
Мнения: 14
06.11.2014, 12:40

Начално
То само Виваком да бяха....За Mtel просто нямам думи, Всички са си на едно ниво -нулево, както всичко друго в тази държава : (
Отговори с цитат
reknali reknali не е онлайн
Аватара на reknali
Мнения: 4
05.11.2014, 14:34

Начално
Преди година, след дълги дебати и уговорки по телефона, се съгласих да си подменя плана. Когато документите пристигнаха при мен за подпис, вътре пишеше съвсем различни казуси и неща. Прочетох, не подписах, обадих се по телефона и след няколко дена всичко беше коригирано. Затова... четете внимателно това, което подписвате, за да няма после ама така и онака.
Отговори с цитат
marto76 marto76 не е онлайн
Аватара на marto76
Мнения: 420
30.10.2014, 22:02

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от kikimaria Разгледай мнение
След продължителни обаждания от страна на виваком да ме зарибят с нов договор ,аз на края приех ,като поисках да добавят към офертата любим номер.Служителката каза ,че ще се обади повторно ,явно за да получи разрешение за моето искане.И наистина след около 2дни тя потвърди ,че към договора който ми предлага,ще бъде включено и моето искане(продиктувах и номера).Изминаха повече от 2седмици и аз вече почти се бях отказала.Но когато дойде куриера с договора в него нямаше такава кауза за любим номер.Най вероятно са мислели ,че съм забравила или ще подпиша без да го прочета.
Кофти!
Отговори с цитат
kikimaria kikimaria не е онлайн
Аватара на kikimaria
Мнения: 1
27.10.2014, 21:28

Wink виваком лъжци
След продължителни обаждания от страна на виваком да ме зарибят с нов договор ,аз на края приех ,като поисках да добавят към офертата любим номер.Служителката каза ,че ще се обади повторно ,явно за да получи разрешение за моето искане.И наистина след около 2дни тя потвърди ,че към договора който ми предлага,ще бъде включено и моето искане(продиктувах и номера).Изминаха повече от 2седмици и аз вече почти се бях отказала.Но когато дойде куриера с договора в него нямаше такава кауза за любим номер.Най вероятно са мислели ,че съм забравила или ще подпиша без да го прочета.
Отговори с цитат
onufri onufri не е онлайн
Аватара на onufri
Мнения: 1,109
02.10.2014, 22:09

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от chami Разгледай мнение
на 15.09.2014 подписах договор за мобилна услуга без интернет.платех 30лв депозит.на 01.10. ми пращат съобщение,че лимита ми свършва.оказа се ,че без да използвам интернет телефона се закачва към близък рутер.интересното е ,че в къщи нямам достъп до рутера.в крайна сметка си взеха парите предвидени за юбилейната отстъпка
Ако си закачен за рутер,близък или далечен,няма да имаш абсолютно никакъв трафик на мобилен интернет,респективно няма да имаш и абсолютно никаква сметка за интернет.
По вероятно е да ти е включен мобилния интернет на телефона и постоянно да си точи нещо.По-добре го провери,защото ще продължава да ти трупа сметка.
Не желая да ги защитавам,защото всичките оператори са един дол дренки,но настройките на телефона в крайна сметка са проблем на потребителя,а не на оператора.
__________________
Всяка краткосрочна спекулация е потенциална дългосрочна инвестиция.
Отговори с цитат
Pacho Pacho не е онлайн
Аватара на Pacho
Мнения: 412
02.10.2014, 22:07

Начално
Цитат:
Първоначално изпратено от chami Разгледай мнение
на 15.09.2014 подписах договор за мобилна услуга без интернет.платех 30лв депозит.на 01.10. ми пращат съобщение,че лимита ми свършва.оказа се ,че без да използвам интернет телефона се закачва към близък рутер.интересното е ,че в къщи нямам достъп до рутера.в крайна сметка си взеха парите предвидени за юбилейната отстъпка
Я пак .... ти наясно ли си с някои основни понятия????
Отговори с цитат
chami chami не е онлайн
Аватара на chami
Мнения: 1
02.10.2014, 22:00

Начално виваком са некоректни
на 15.09.2014 подписах договор за мобилна услуга без интернет.платех 30лв депозит.на 01.10. ми пращат съобщение,че лимита ми свършва.оказа се ,че без да използвам интернет телефона се закачва към близък рутер.интересното е ,че в къщи нямам достъп до рутера.в крайна сметка си взеха парите предвидени за юбилейната отстъпка
Отговори с цитат
vankataxxx vankataxxx не е онлайн
Аватара на vankataxxx
Мнения: 2
28.09.2014, 16:23

Angry
Цитат:
Първоначално изпратено от derk Разгледай мнение
Ресурсите на Земята са ограничени.Нормално е когато пуснат смартфон на водещ производител на цена от 80-90 лева да има опашки и записвания. Просто е трябвало преди да започнеш да преподписваш договори да попиташ за конкретния модел дали го имат. Иначе другия модел А 680 (също сертифициран за ЕС), го има в Мтел на цена около 100 лева.
Ако си лоялен клиент на Виваком след като си подал клиентско оплакване има шанс да ти намерят телефон, зависи какво си писал в оплакването. При мен поради грешка на техен служител са ми позволявали да сключа договор 10 дни след изтичане на промоцията, която исках да ползвам.

Ще видим какво ще стане надявам се да излязат хора и да ме компенсират по някакъв начин.Това очевидно си беше грешка на техен служител( умишлена или не ) .Телефона беше изложен на витрината им с промоции след като казах че ще го взема продавачката нищо не каза че модела е вече продаден а изчака да си подпиша първия договор и тогава ме сюрпризира.Точно това писах в оплакването каквото се случи. Така че вината си е 100 % тяхна , моята е че съм толкова наивен, бях забравил как се бяха да подлъжат майка ми преди време на село идвайки. Каквото и да ми дадат не искам нищо повече от тях нито им ща телефоните нито промоциите да си ги заврат някъде. Аз дори не ходя до магазините им да си плащам, сметката а само онлайн го правя . Направо са ми толкова противни вече всичките им марионетки жалко за тия хора, че са си продали душата така евтино.

За последно променено от vankataxxx : 28.09.2014 в 16:30
Отговори с цитат
 
Нов отговор

Принадлежности на темата Търси в тази тема
Търси в тази тема:

Подробно търсене

Прескачане на форум

  Последно мнение  Тема Брой мнения  
24.02.2015 14:19 Българи-пазете се от Виваком 302
22.02.2015 23:31 Полицаите ни 3 пъти повече като % от населението от Румъния 489
17.02.2015 10:48 Бригада в САЩ с кредит при висок долар. 91
16.02.2015 15:09 Какво става в тази държава ?Къде живеем? 1708
11.02.2015 13:47 Телефонни обаждания от Инвесторс ЕООД 72

Всички времена са по ГМТ +2.Времето сега е 22:50.