Исландската певица Бьорк е повлияна от съвременните технологии в лицето на виртуалната реалност. Миналата година тя пусна музикален видеоклип с виртуална реалност към песента си „Stonemilker” от последния си албум „Vulnicura”, като след това насочи тази любов към най-горещата тема на технологичния пазар на по-високо ниво. Тя обяви, че ще трансформира четири песни от „Vulnicura” в 360-градусови преживявания във виртуална реалност, обединени в проекта Bjork Digital.
Сега Bjork Digital все повече прилича на тематичен парк. Инсталацията, в която звездата показва новите си произведения, вече е на разположение на посетителите в Токио, пише Engadget. Тя беше открита за посетители по-рано тази седмица и включва кино, в което се показва двучасов видео проект.
Посетителите могат да чуят няколко песни от албума, които вече са трансформирани във преживяване, включващо виртуална реалност.
18-дневната инсталация е отворена за посетители от тази седмица, като Токио е втората стъпка от световното ѝ турне, което включва Европа и САЩ.
За феновете на Бьорк и виртуалната реалност новините са добри – певицата работи по нови песни с подобна визуализация. И това е само началото.
По думите на продуцента на Bjork Digital Пол Грей основната причина звездата да избере да работи в тази виртуална среда е фактът, че тя продължава да се предизвиква сама, използвайки съвсем нови възможности.
„Но също така става дума за едно ново преживяване: това не е музикално видео или концерт на живо. Виртуалната реалност е интимно преживяване. Бьорк искаше да приближи хората до изпълнителя“, коментира още Грей.


SENSHI 29: Зрелищни нокаути, драматични обрати и силни български победи във Варна
Тийнейджърка скочи от блок в Пловдив
Танкерът "Кайрос" остава блокиран край Ахтопол трети ден
Отбелязваме 116 години от рождението на Никола Вапцаров
Букурещ избира кмет
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
САЩ: Гърция е ключов стълб в стратегията на Тръмп
Военните завзеха властта в Бенин
Келлог: Мирното споразумение за Украйна е много близо
Наталия Киселова: Улицата не може да замени парламентарната трибуна
Сръбският премиер: Няма да има недостиг, енергийната ситуация в Сърбия е под контрол