Ако проблемът с Полша продължи повече от половин година, изтребителната и ударната авиация са поставени на карта, заяви председателят на комисията по отбрана в парламента Михо Михов пред БНР.
Ние сме информирали министъра на отбраната, че полската страна няма лиценз за извършване на ремонтни дейности на българските самолети МиГ-29, каза Михов по повод писмото на руската корпорация МиГ, че Полша не може да ремонтира българските изтребители МиГ-29.
„Нещата не са обсъждани в Съвета по отбрана задълбочено с участието на всички членове. Като че ли един тесен кръг от хора взема решение в Министерството на отбраната“, посочи Михов.
Той изрази притеснение България да не направи голяма грешка при обвързването си с Полша.
Михов заяви, че по детайли от писмото ще говори след вторник, когато казусът бъде обсъден с колегите му.
Според него подобно писмо е получено в Министерството на отбраната по-рано и затова той ще разговаря с ресорния министър Николай Ненчев, преди да оповести официалното си становище.
„Притеснен съм от това писмо. Намерението ми е да предложа на председателя на Народното събрание Цецка Цачева провеждането на изнесено заседание на комисията по отбрана на летище "Граф Игнатиево", където е базиран този самолет. Там ще гостуват полски летци с техните МиГ-29. Трябва да подложим на парламентарен контрол министъра на отбраната и неговите сътрудници, за да имаме по-ясна позиция за в бъдеще към безопасността на летците и българските граждани“, каза Михов.
Той обясни, че професионалната армия трябва да бъде по-често извеждана на терен, за да възроди своята издръжливост и отговорност в екстремни ситуации.


Момиче се влюби в мъж, той я продаде за проститутка
41 пияни или дрогирани водачи спипа КАТ за ден
МОСВ започна спешен мониторинг на морските води заради блокирания танкер
Тежка катастрофа по пътя София-Варна днес
Над 20 автомобила спукаха гуми на родно шосе само за 24 часа
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Нобелов лауреат за мир: Иран използва екзекуциите като „инструмент за репресии“
Фирми от САЩ разграбват редкоземните елементи, нужни на Европа за превъоръжаване
Мадуро знае, че Тръмп блъфира
Сигурността на Израел се нуждае от по-малко оръжие и повече диалог
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
Берое и Септември завършиха 0:0
Мъж е в тежко състояние след катастрофа на пътя София-Варна
Делян Добрев: Предишният вариант не беше бюджетът на ГЕРБ
Пострадали от наводнението в Бургаско: Причина са изсечените гори в Странджа
преди 10 години Отн.: Ново, ново ... колко да е новоЕми, нещо по-така. Съдбата на BG авиация трябва да е Дрон спейс контрол стейшън с наноимпулсен лазер на хелий 3, с директно соларно захранване и с обхват от Персийския залив до Гибралтар ... като за начало. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години ново, ново ... колко да е ново. Основното ни въоръжение представено от *** Русия е произведено 55-та, даже ти не си бил роден тогава. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Хахаха... имахме много работи!Най големият майтап обаче е със сегашните ни военни съюзници! Навремето, първото нещо, което направили германците, когато българското правителство подписва договора за присъединяване към техния военен съюз е било да ни обзаведат авиацията с най-модерните в света тогава МЕ-9. После руснаците ни направиха авиационна сила и военен лидер на Балканите - каквото най-ново извадеха техните военни заводи, до година-две вече го имаше и нашата армия!Сегашните ни съюзници първото условие, за да ни приемат в НАТО беше първо да се разоръжим до гол *** и от тогава така си караме. Обаче като се замисли човек, и за това са виновни комунистите, щот ни създадоха некво самочувствие, че и ние сме нещо повече от клавешко ***.но!Ето как са изглеждали нещата в българската бойна авиация - не сме били винаги такива цървуляци:https://bg.m.wikipedia.org/wiki/Военновъздушни_сили_на_България отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Докъде се докарахме...! А имахме ВВС ...едно време. отговор Сигнализирай за неуместен коментар