Подготвя се целогодишна рекламна кампания на България по водещи европейски телевизионни канали. Германия, Англия, Франция са основните и по-големи пазари в Европа, които ще бъдат обхванати от телевизионната кампания на България.
Рекламният проект се финансира от Европейския фонд за регионално развитие и от държавния бюджет с близо 6,3 млн. лева, а бенефициент е Министерството на туризма. Продължителността на изпълнението му е 44 месеца, предава БТА.
Целта е чрез популяризиране на българския туристически продукт по водещите телевизионни канали да се увеличи обхватът на аудиторията, достигната чрез целогодишната телевизионна кампания и онлайн рекламата в уебсайтовете на съответните канали.
Потенциалните туристи, включени в аудиторията на използваните телевизионни канали, са 500 млн. домакинства в света, от които над 350 млн. в Европа.
Чрез Euronews, Eurosport, National Geographic Channel и Discovery Channel рекламите ще достигат и до Азия, Близкия Изток и САЩ, така че покритието ще е в целия свят. Мотивът за избора на тези канали е, че те имат много голяма гледаемост и интелигентна аудитория, смятат още членовете на екипа по реализирането му.
Украйна и Русия също са във фокуса на кампанията, която няма за цел да компенсира, а да популяризира и насочи избора, коментираха от екипа.
Допълнително заснетите клипове по проекта, т. нар. бонусни клипове, са реализирани от Eurosport и Euronews, които самостоятелно са преценявали тематиката на заснетото.
Имиджовите спотове трябва да са факт до края на октомври. Адаптирали сме максимално старите клипове, с които разполагаме, на съответните езици, посочват още изпълнителите.
"Клиповете не са никак лоши и наистина най-доброто, с което можем да случим нещата", посочиха презентаторите в отговор на въпрос дали сме успели да защитим най-доброто и в наш интерес, а не това, което чуждите телевизионни екипи са успели в удобно за тях време да заснемат.
През март, преди началото на активния летен сезон у нас, Министерството на туризма стартира телевизионната кампания на България по същите четири канала - Eurosport, Discovery Channel, Euronews, National Geographic Channel.
Излъчванията бяха финансирани по проект „Провеждане на целогодишна рекламна кампания на България по водещи паневропейски телевизионни канали“. Той е на обща стойност от около 2,5 млн. евро без ДДС и се финансира по ОП „Регионално развитие“.
В периода март – май 2015 г. рекламните клипове на България по четирите паневропейски телевизии (Eurosport, Discovery Channel, Euronews, National Geographic Channel) са били излъчени 673 пъти, като са достигнали близо 190 милиона гледания.


Над 20 автомобила спукаха гуми на родно шосе само за 24 часа
НОИ одобри Бюджет 2026
Опозицията не хареса и обновения проект на Бюджет 2026
Тръмп иска Европа да поеме основната тежест в НАТО
„Ангели на пътя“ със скандален сигнал за КАТ - Варна (СНИМКИ)
Сигурността на Израел се нуждае от по-малко оръжие и повече диалог
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
Проблемът със Закона за доброволчеството продължава да е голям
Симеонов: Тайничко и Борисов стиска палци на протеста
Защо Швеция може да построи модерна подводница, а Европа няма силен морски флот?
Рецептата Dnes: Запържени скариди със зеленчуци
Бургунди и бордо – най-актуалната тенденция за сезон есен-зима 2025
преди 10 години То няма инфраструктура, какво - *** по плажовете ли ще рекламирате хахахахаха! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Предизвиквате да Ви постнем един мой коментар от фейса, правен неотдавна.Пак грешни пари заради комисионни. Абе, как има ДАНЪКОПЛАТЦИ в таз "държава"?Гледам си Федерер върсъс Джокович преко към 3-4 часъ по нощите. И СЕ ВБЕСИХ! Идинствената риклама, коят върви по евроспорта е на България кат туристическа дестинация! А!а?А! ЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪ...............ама как така? СЕЗОНА СВЪРШИ, НИКОЙ НЕ ТИ СЕ ПРАВИ НЕ ТУРИСТ-БЕЖАНЕЦ, НИЕ ЗАГРОБВАМЕ ПАРИ ЗА РЕКЛАМА ПО ЕВРОСПОРТА. Закривай администразията на таз държава....НИКОГА НЕМА ДА ИМА ПАРИ ЗАРАДИ КОМИСИОН НА НЕКОИ СИЛНИ НА ДЕНЯ! АЗ ПИТАМ: таз риклама, дали ше доведе е 1 турист? И нема ри да ДОМЪКНЕ 3000 бежанци. Отвратен съм! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Смешници - дори и да се излъже някой няма да повтори повече:)))) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Смешници - дори и да се излъже някой няма да повтори повече:)))) отговор Сигнализирай за неуместен коментар