Броят на съдебните дела, заведени от "Топлофикация София" от началото на годината, са около 2000. Събираемостта на дружеството се е увеличила до 80 на сто. Толкова са лоялните клиенти, които нямат задължения или са с най-много две просрочени сметки. Това коментира пред журналисти в Комисията за енергийно и водно регулиране /КЕВР/ говорителят на топлофикационното дружество Елизабет Павлова, съобщава БТА.
По думите й топлофикацията е активизирала диалога с клиентите си и цели не завеждане на дела, а намиране на разумен баланс и сключване на споразумения за разсрочване на натрупаните задължения.
Три повече са споразуменията за разсрочване на задълженията, сключени между "Топлофикация София" и клиентите на дружеството през тази година, в сравнение със същия период на миналата, каза още Павлова.
От "Топлофикация София" коментираха още, че няма проблем с предстоящата ремонтна програма на дружеството. Ремонтната кампания започва на 15 юни в няколко столични общини, като графикът е публикуван в сайта на дружеството.
По повод исканата от омбудсмана отмяна на юрисконсултските такси за задлъжнелите клиенти на топлофикациите, председателят на Комисията за енергийно и водно регулиране Иван Иванов каза, че има разпоредби, които трябва да бъдат преодолени, а вземането на прибързано решение означава, то да бъде атакувано в съда.
„Аз не по-малко от всеки български потребител на топлинна енергия, желая да не се повтарят случаи, при които потребител със задължение от 7 лева трябва да плати 700 лева при завършване на делото”, каза Иванов.
По думите му регулаторът ще направи всичко възможно и търси адекватно решение като се обръща към различни институции, които имат отношение към тези правни аспекти.


Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Спартак загуби от Левски с 1:3 под дъжда на "Коритото"
Читалище "Васил Левски 1945 г." ще зарадва варненци с безплатен коледен спектакъл
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Нобелов лауреат за мир: Иран използва екзекуциите като „инструмент за репресии“
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
“ДПС-Ново Начало" организира митинг "НЕ на манипулациите!"
27-годишен е загинал при челен сблъсък между кола и бус край Велинград
Левски с убедителна победа като гост на Спартак Варна
Трима души са евакуирани от танкера “Кайрос”
Наводнение в Лувъра е нанесло щети на документи и архиви
преди 9 години Сега е редно и да се промени схемата с плащането за по-голямо удовлетворение на клиентите. отговор Сигнализирай за неуместен коментар