Нискотарифната авиокомпания Wizz Air обяви днес нова линия от Будапеща до София, стартираща от 1 ноември. Полетите между столиците на Унгария и България ще се изпълняват три пъти седмично - във вторник, четвъртък и събота, и вече са в продажба на цени от 39,99 лева.
С новия маршрут Wizz Air предлага полети от Будапеща до 48 дестинации в 23 държави, а от София до 29 линии в 15 държави.
Другите нови линии, обявени неотдавна от София, включват Кьолн, Неапол, Бари, Мюнхен/Меминген, Аликанте, Хамбург/Любек, Бристол, Осло и Бирмингам.
Също така Wizz Air разширява своя флот в базите си в двата града, за да продължи да обслужва нарастващия брой пътници. София ще получи своя шести самолет през март, а Будапеща - десети през лятото.
За цялата си мрежа Wizz Air отчита 22% увеличение на превозените пътници през 2015 г. до 19,2 милиона от 15,8 милиона през 2014 г. Броят на пътниците в България надмина 1,36 милиона през 2015 г., докато 2,9 милиона са преминали през двете летища с бази в Унгария - Будапеща и Дебрецен.


МОСВ започна спешен мониторинг на морските води заради блокирания танкер
Тежка катастрофа по пътя София-Варна днес
Над 20 автомобила спукаха гуми на родно шосе само за 24 часа
НОИ одобри Бюджет 2026
Опозицията не хареса и обновения проект на Бюджет 2026
Фирми от САЩ разграбват редкоземните елементи, нужни на Европа за превъоръжаване
Мадуро знае, че Тръмп блъфира
Сигурността на Израел се нуждае от по-малко оръжие и повече диалог
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
Пострадали от наводнението в Бургаско: Причина са изсечените гори в Странджа
В понеделник се очаква да започне евакуация на кораба "Кайрос" край Ахтопол
Проблемът със Закона за доброволчеството продължава да е голям
Симеонов: Тайничко и Борисов стиска палци на протеста
Защо Швеция може да построи модерна подводница, а Европа няма силен морски флот?