Германската медийна компания Axel Springer SE предприема нова стъпка на дигиталните медийни пазари в САЩ, съобщава MarketWatch.
Базираният в Берлин медиен концерн обяви плановете си да отвори централа в Ню Йорк през октомври, откъдето да управлява американския си бизнес. До сега компанията ръководеше дейността си от малък офис в Силициевата долина.
„Ню Йорк е в центъра на цифровата журналистика в САЩ, където Axel Springer е много активен като стратегически медиен инвеститор”, обяви главният изпълнителен директор Матиас Дьопфнер. „За това за нас има смисъл да открием наш офис в Ню Йорк”, допълни той.
Axel Springer, която е основана преди 70 години и се превърна в едно от най-големите издателства в Европа, води агресивна политика в последните години, за да стане водещ играч в дигиталното пространство. Тя направи първите си стъпки на американския пазар преди 4 години.
През октомври миналата година компанията придоби 88% от Business Insider за 343 млн. долара, увеличавайки усилията си да навлезе в сферата на новините на английски език. През юни тя закупи компанията за пазарни анализи EMarketer Inc. за 242 млн. долара. Германският медиен гигант инвестира още в цифрови мултимедийни проекти като Thrillist, NowThis, Airbnb, Jaunt, Mic, и Ozy.
В Европа Axel Springer създаде съвместно дружество с Politico през 2014 г.
Офисът на компанията в Ню Йорк ще бъде скромен, като ще се помещава в сградата на WeWork Companies Inc. в Манхатън.


Какво време ни очаква за студентския празник?
Може ли изкуственият интелект да намали броя на върнатите покупки от е-магазини?
Бездомници превзеха подлезите във Варна (СНИМКИ)
Момиче се влюби в мъж, той я продаде за проститутка
41 пияни или дрогирани водачи спипа КАТ за ден
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Нобелов лауреат за мир: Иран използва екзекуциите като „инструмент за репресии“
Фирми от САЩ разграбват редкоземните елементи, нужни на Европа за превъоръжаване
Мадуро знае, че Тръмп блъфира
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Доставиха храна на борда на "Кайрос"
Синът на Арнолд Шварценегер, Кристофър, е копие на полубрат си Джоузеф Баена
Над 500 студенти посрещат 8 декември на Пампорово
Берое и Септември завършиха 0:0
Мъж е в тежко състояние след катастрофа на пътя София-Варна
преди 9 години Изданията на компанията мълчаха 5 дни за събитията в Кьолн. Работническо дело си имахме и по соца. Може и да са били някога нещо, но вече са гола вода, рекламодателите им вече не гледат сериозно на тях, читателите също. Акциите им вече са избушени след Нова година и нямат вече шанс. Ще последват умрелите медии до няколко г. най-много. отговор Сигнализирай за неуместен коментар