Източноевропейската нискобюджетна авиокомпания Wizz Air Holdings повиши прогнозата си за годишната печалба, посочвайки като фактори за решението силното представяне в Европа през летните месеци и разширената мрежа, пише Ройтерс.
Въпреки това от авиационното дружество предупреждават, че приходите могат да останат ниски до втората половина на годината, приключваща през март 2016 г., тъй като ниските цени на горивата доведоха до понижаване на тарифите.
Wizz Air, която оперира в Централна и Източна Европа, вече очаква нетна печалба в интервала от 190 млн. до 200 млн. евро за финансовата 2016 г. Първоначално компанията прогнозираше нетна печалба за 175-185 млн. евро. Миналата година пък тя спечели 146 млн. евро.
Авиокомпанията се присъединява към конкурентите easyJet и Ryanair Holdings, които увеличиха прогнозите за финансовите си резултати. До момента компаниите извличат ползи от рекордно високото търсене на почивки в Европа през лятото и ниските цени на петрола.
Миналата седмица главният изпълнителен директор на Wizz Air Йозеф Варади коментира, че кризата с мигрантите на Стария континент до момента не влияе върху дейността на авиокомпаниите, а ограниченият граничен режим дори може да стимулира търсенето.
По негови думи Wizz ще търси възможности за органичен растеж, а не за растеж чрез сливания и придобивания.
През юни пък компанията обяви, че ще закупи нови 110 самолета от Airbus за 13,7 млрд. долара.


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Знаци, че той не ви харесва
Според първите екзитполове Чиприан Чуку ще е кмет на Букурещ
4 типа мъже, на които не може да вярвате