IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Акциите на Adidas поскъпват след новините, че хедж фондове искат дял от нея

Компанията посочва, че продължава да води конструктивен диалог с инвеститорите

17:31 | 17.09.14 г. 1
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Акциите на Adidas на франкфуртската борса отбелязват най-голям ръст от десет месеца насам заради твърдението, че хедж фондове, сред които Third Point LLC, могат да купят дял от нея и се опитват да премахнат главния изпълнителен директор на компанията Херберт Хайнер, пише Bloomberg.

Книжата поскъпват с 4,6 на сто до 61,44 евро, след като германското издание Manager Magazin съобщава, че няколко големи хенд фонда обмислят покупката на дял във втория по големина производител на спортни стоки в света.

Инвеститорите, включително The Children's Investment Fund Management UK и Knight Vinke Asset Management, ще настояват за значителни промени в Adidas. В това число влиза и премахването на Хайнер, който е главен изпълнителен директор на компанията от 2001 г. Сред другите възможни промени е и евентуалното отделяне на подразделенията на Reebok и Taylor Mode, които са собственост на компанията.

Knight Vinke не участва в преговорите за придобиване на дял в Adidas, твърди източник, запознат с въпроса.

Adidas “продължава своя отворен конструктивен диалог с инвеститорите“, посочва говорителят на компанията Катя Шрайбер.

Цените на акциите на базираната в Германия компания спадат с 37% от началото на годината до 16 септември.

През юли Adidas намали прогнозата за печалбата си за годината, както и очакванията си за продажбите и печалбата за следващата година

Производителят на спортни стоки, който спонсорира и двата финалиста на Световното първенство по футбол, е изправен пред големи конкуренти като Nike и по-малки като Under Armour. Компанията се сблъсква и със спада в търсенето на голф екипировка.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 21:28 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

1
rate up comment 0 rate down comment 0
econmist34323232
преди 9 години
Da obiasnia: v marketinga edna kompania se naso4va kam Operations, Clients ili R&D i optimizira 1-2-3 nesta v strategiata si. Kompaniata triabva da se difarencira v nioakoi ot tezi oblasti, za da iska po-visoki ceni. Tova e 4ast ot Wharton Business School on Coursera.org ili kompaniata prodava na niski ceni - masovo: Kompanii kato Mtel, CCHBC (Coca-Cola), Bulsatcom imat samo Operations - te ne poznavat klientite, ne razvivat produktite i ne se difarencirat na pazara. Da se gotviat i te: Mtel - otpisa okolo polovinata si kapital ...sega s malka mreja i cenova ataka, CCHBC barka "nesto" v Kostinbrod, a Bulsatcom niama kak da e tehnologichen lider s analitics, zastoto tova e druga industria (ne e za selo Dalboki, Stara Zagora, i s4upiha i televizora deto se vika) e.g see profits http://***.coca-colahellenic.com/investorrelations/keyfinancialdata A i vijte kakav e budjetnia deficit zamo za parvata polovina na godinata - takiva stimuli ne sa sustainable za stranata i se o4akva spad.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още