IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Burberry прави революция в света на модата

Компанията ще прави по-малко ревюта и ще пуска веднага своите колекции в магазините си

17:02 | 07.02.16 г. 2
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Burberry Group разтърсва международната система на модните ревюта, намалявайки своите четири годишни подобни събития до две и пускайки своите колекции от модния подиум достъпни за директно закупуване веднага след това, пише Bloomberg.

Компанията ще показва мъжките и женските си колекции едновременно с ревютата си и дрехите ще могат да се купуват както в магазините, така и онлайн.

Промяната ще помогне на Burberry да изгради по-тясна връзка между преживяването, създавано по време на модните ревюта, и момента, в който хората могат физически да разгледат колекциите самостоятелно, обяви главният изпълнителен директор Кристофър Бейли.

Burberry се стреми да изпревари конкурентите си на един пазар, на който повечето клиенти искат веднага да получат достъп до дрехите и да пазаруват директно от марките, а не от универсални магазини.

Това е втората голяма промяна в стратегията на Бейли през последните три месеца, след като през ноември обяви, че компанията ще обедини марките Prorsum, London и Brit под един бранд.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 18:40 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още