През първото полугодие на 2016 г. ЗАД Булстрад Виена Иншурънс Груп АД бележи 79,24% годишен ръст на нетната консолидирана печалба след ръст на брутните записани премии и спад на изплатените обезщетения, издава междинният отчет на застрахователната компания, оповестен чрез Бюлетин Investor.bg.
В периода януари-юни Булстрад печели 4,135 млн. лв. спрямо положителния финансов резултат след данъчно облагане за 2,307 млн. лв. през първото шестмесечие на 2015 г.
Отстъпените премии по презастраховане са за 48,5 млн. лв., с което нетните записани премии възлизат на 101 млн. лв. при близо 89 млн. лв. към 30 юни 2015 г.
Изплатените обезщетения намаляват с 18,2% до 55,476 млн. лв. от 67,8 млн. лв., колкото бяха за първото шестмесечие на миналата година.
Общите приходи на Булстрад възлизат на 111,55 млн. лв. при такива за 106,864 млн. лв. година по-рано, докато разходите са леко нагоре до 107,11 млн. лв. от 140,22 млн. лв. към 30 юни 2015 г.
Активите са нагоре с близо 30 млн. лв. за шест месеца до 470,166 млн. лв. спрямо края на 2015 г.
Собственият капитал е нагоре до 64,152 млн. лв. от 56,457 млн. лв., колкото беше към 31 декември 2015 г.
Към 30 юни 2016 г. основни акционери в ЗАД Булстрад Виена Иншурънс Груп АД са Ти Би Ай България ЕАД с 85,18%, Виена Иншурънс Груп Вийнер Ферзихерунг Групе с 14,20%, а в други акционери са 0,62 на сто.
От началото на 2016 г. акциите на Булстрад поевтиняват с 27,8% до 28,9 лв. за брой и 90,962 млн. лв. пазарна капитализация.
Свързани компании:


Над 20 автомобила спукаха гуми на родно шосе само за 24 часа
НОИ одобри Бюджет 2026
Опозицията не хареса и обновения проект на Бюджет 2026
Тръмп иска Европа да поеме основната тежест в НАТО
„Ангели на пътя“ със скандален сигнал за КАТ - Варна (СНИМКИ)
Мадуро знае, че Тръмп блъфира
Сигурността на Израел се нуждае от по-малко оръжие и повече диалог
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
В понеделник се очаква да започне евакуация на кораба "Кайрос" край Ахтопол
Проблемът със Закона за доброволчеството продължава да е голям
Симеонов: Тайничко и Борисов стиска палци на протеста
Защо Швеция може да построи модерна подводница, а Европа няма силен морски флот?
Рецептата Dnes: Запържени скариди със зеленчуци
преди 9 години Абе аз не разбирам много, ама ръст на печалбата от 80% не е ли логично да се разследва за някакви порочни счетоводни практики, ако няма някакво логично обяснение ( примерно застраховали са Боинг за 2 милиона премия) и дори да е така, пак трябва да се разследва как това влияе на стабилността им при евентуално събитие отговор Сигнализирай за неуместен коментар