Консолидираният отчет на М+С Хидравлик АД за деветмесечието на 2015 г. показа нетен резултат от 8 млн. лв., което е с 9% по малко от обявените 8,78 млн. лв. в неконсолидирания отчет за същия период, показва документът, публикуван чрез БФБ-София.
Консолидираната печалба намалява с 15% на годишна база до въпросните 8 млн. лв. за януари-септември 2015 г.
Също така М+С Хидравлик АД обяви и печалбата си преди данъци за октомври в размер на 626 хил. лв. при намаление от 13,4% на годишна база. За десетмесечието брутната печалба е 10,38 млн. лв., което е с 10,9% по-малко на годишна база.
Продажбите за ноември 2015 г. се прогнозират да са 6,08 млн. лв. (спад от 10,3% на годишна база), а за 11-те месеца да са 81,04 млн. лв. (надолу с 3,4% спрямо 11-те месеца на 2014 г.).
Консолидацията при М+С Хидравлик АД увеличава продажбите с 220 хил. лв. до 68,5 млн. лв. за деветмесечието спрямо неконсолидираните продажби. В същото време консолидацията намалява печалбата със 777 хил. лв. за януари-септември тази година.
М+С Хидравлик АД има парични средства за 10,09 млн. лв. към 30 септември 2015 г. в консолидирания отчет спрямо 14,6 млн. лв. в началото на годината, но през периода са изплатени дивиденти в размер на 8,24 млн. лв.
Основните дъщерни дружества са М плюс С Инвест ЕООД, оценено на 5 млн. лв. в баланса на М+С Хидравлик АД, както и 3,68% от капитала на Прогрес АД Стара Загора, оценено на 9,58 млн. лв.
Други мажоритарни участия са Lifam Hidravlika doo, осчетоведено на 20 хил. лв. за 100% участие на М+С Хидравлик АД, и M+S Hydraulic power trans, осчетоводено на 44 хил. лв. за 90%.
Основни акционери в М+С Хидравлик АД са Стара планина холд АД с 30,91%, М+С - 97 АД с 24,10% и Индустриален капитал холдинг АД с 22,37%.
Акциите на казанлъшкото предприятие поевтиняват с 6,24% за последните 12 месеца до 4,96 лв. за акция и 193,7 млн. лв. пазарна капитализация. Спадът е по-малък, ако се отчете разпределеният брутен дивидент от 0,22 лв. на акция.
Свързани компании:


Тежка катастрофа по пътя София-Варна днес
Над 20 автомобила спукаха гуми на родно шосе само за 24 часа
НОИ одобри Бюджет 2026
Опозицията не хареса и обновения проект на Бюджет 2026
Тръмп иска Европа да поеме основната тежест в НАТО
Фирми от САЩ разграбват редкоземните елементи, нужни на Европа за превъоръжаване
Мадуро знае, че Тръмп блъфира
Сигурността на Израел се нуждае от по-малко оръжие и повече диалог
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
Пострадали от наводнението в Бургаско: Причина са изсечените гори в Странджа
В понеделник се очаква да започне евакуация на кораба "Кайрос" край Ахтопол
Проблемът със Закона за доброволчеството продължава да е голям
Симеонов: Тайничко и Борисов стиска палци на протеста
Защо Швеция може да построи модерна подводница, а Европа няма силен морски флот?