Основните индекси на Българската фондова борса (БФБ) стартират петъчната търговия в различни посоки, въпреки че печелившите емисии взимат сериозен превес пред губещите.
Индексът на 15-те най-ликвидни компании SOFIX единствен се понижава - с 0,25% до 439,67 пункта. Широкият BGBX40 за момента расте с 0,13% до 89,53 пункта. Секторният бенчмарк BGREIT е без изменение, тъй като все още няма сделки с дружества в състава му. По-широкият и с равни тегла BGTR30 записва покачване от 0,33% до 367,82 пункта.
На регулиран пазар реализираният оборот до обяд е в размер на 618,7 хил. лв. Малко над 80% от него се дължи на единствената сделка за 25 хил. книжа, или 1,25% от капитала, на Артанес майнинг груп АД. Оборотът при компанията е за 497,5 хил. лв., като акциите му поскъпват с 4,7 на сто до 19,9 лв. за брой.
По оборот следват Сток плюс АД (+2,1%) – с 48,9 хил. лв., ЧЕЗ Разпределение България АД (+4,6%) – с 12,4 хил. лв., както и Холдинг Варна АД (без промяна) – с 11,7 хил. лв.
При поименните компенсационни бонове (-0,2%) прехвърленият обем е за 329,2 хил. лв.
До обяд на пода на БФБ са осъществени 64 сделки с 26 емисии акции. Губещите изостават далеч от печелившите, след като акциите на 6 емисии поевтиняват, на други 16 поскъпват, а на още 4 са без промяна.
Сред дружествата с оборот над 5 хил. лв. губещи до момента няма, а Артанес майнинг груп АД и ЧЕЗ Разпределение България водят печелившите с 4,7% и 4,6% ръст в цената на техните акции, съответно.
Пълна информация за протичането на борсовата сесия на БФБ
* Информацията е актуална към 11:50 часа.


МОСВ започна спешен мониторинг на морските води заради блокирания танкер
Тежка катастрофа по пътя София-Варна днес
Над 20 автомобила спукаха гуми на родно шосе само за 24 часа
НОИ одобри Бюджет 2026
Опозицията не хареса и обновения проект на Бюджет 2026
Фирми от САЩ разграбват редкоземните елементи, нужни на Европа за превъоръжаване
Мадуро знае, че Тръмп блъфира
Сигурността на Израел се нуждае от по-малко оръжие и повече диалог
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
Пострадали от наводнението в Бургаско: Причина са изсечените гори в Странджа
В понеделник се очаква да започне евакуация на кораба "Кайрос" край Ахтопол
Проблемът със Закона за доброволчеството продължава да е голям
Симеонов: Тайничко и Борисов стиска палци на протеста
Защо Швеция може да построи модерна подводница, а Европа няма силен морски флот?