Alibaba Group Holding иска да използва виртуалната реалност, за да подобри преживяването по време на пазаруване на своите 400 млн. потребители. За целта тя създаде лаборатория за проучване на технология, която се очаква да стане толкова разпространена, колкото телевизията, пише Bloomberg.
Китайската компания за електронна търговия търси как технологията за виртуална реалност може да бъде приложена в нейните услуги, в това число в онлайн игрите и видео стрийминга, сочи изявление, изпратено от нея.
За първи път Alibaba разкрива, че се насочва към този развиващ се пазар. Индустрията за хардуер за виртуална и добавена реалност се очаква да достигне 110 млрд. долара до 2025 г., посочва Alibaba, позовавайки се на данни на Goldman Sachs.
GnomeMagic Lab, която е собственост на Alibaba, ще работи заедно с другите подразделения и дъщерни компании на гиганта, включително със сайта за видео стрийминг Youkou Tudou и с Alibaba Pictures Group, обяви компанията.
Alibaba ще създава музика и видео и ще помага за промотирането на хардуера за виртуална реалност в своите платформи за електронна търговия, разкрива още тя. Компанията вече е създала триизмерни изображения на стотици продукти и ще издаде официални стандарти за търговците за създаването на опции за пазаруване във виртуална реалност.
Подробности вижте във видеото на Bloomberg TV Bulgaria


Какво време ни очаква за студентския празник?
Може ли изкуственият интелект да намали броя на върнатите покупки от е-магазини?
Бездомници превзеха подлезите във Варна (СНИМКИ)
Момиче се влюби в мъж, той я продаде за проститутка
41 пияни или дрогирани водачи спипа КАТ за ден
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Нобелов лауреат за мир: Иран използва екзекуциите като „инструмент за репресии“
Фирми от САЩ разграбват редкоземните елементи, нужни на Европа за превъоръжаване
Мадуро знае, че Тръмп блъфира
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Доставиха храна на борда на "Кайрос"
Синът на Арнолд Шварценегер, Кристофър, е копие на полубрат си Джоузеф Баена
Над 500 студенти посрещат 8 декември на Пампорово
Берое и Септември завършиха 0:0
Мъж е в тежко състояние след катастрофа на пътя София-Варна