Няма как да бъде проследен точно обемът и стойността на безпилотните летателни апарати, които са внасяни в САЩ. Потребителските дронове са трудни за проследяване от гледна точка на търговски данни, защото могат да бъдат класифицирани като играчки и дори като видео камери от митническите служители, пише Quartz.
Въпреки това знаем, че от началото на годината до октомври 2015 г. американските потребители са купили най-малко 24 070 такива безпилотни самолета, тежащи под 998 кг, сочат статистически данни на американските власти. Това е с 14% повече спрямо същия период миналата година.

Най-популярните дронове до момента са тези, произведени от китайската компания DJI. Повечето тежат под 998 кг, а голяма част са дори под 1 кг, така че тази категория е по-широка от тази на “куадрокоптерите” и “хеликоптерите”. Освен това включва някои леки, управлявани от човек хеликоптери.
Средната цена на внесените дронове е намаляла до нива, които да далеч под тези на най-евтините пилотирани устройства.

Както можете да видите на графиките, средната цена на внесените стоки в тази категория в миналото е измервана в стотици хиляди долари. Цените, които ще видите долу, са спаднали значително до около 1000 долара.
Компанията за рисков капитал Kleiner Perkins Caufield and Byers прогнозира, че през 2015 г. глобалните продажби на дронове ще достигнат 4,3 млн. бройки, което е доста над отчетените 1,6 млн. през 2014 г. Освен това фирмата твърди, че 35% от приходите от продажбата на потребителски дронове ще дойдат от САЩ.



Гуцанов праща социалните по наводнените места в Бургаско
Цолов завърши 12-и в Абу Даби
Откриха 8 кг марихуана при спецоперация в Бобов дол
Коледната трапеза ни струва два пъти по-скъпо от миналата година
Пускат с вертолет провизии за екипажа на блокирания танкер край Ахтопол
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Занаятът носи радост, когато надмине очакванията
НОИ даде зелена светлина на бюджета на ДОО за 2026 г.
Блокада за камионите: Затвориха Кулата и Илинден
Димитър Манолов: Не ми харесва, че са замразени обезщетенията за безработица
Специализирана акция в Бобов дол доведе до изземането на осем кг марихуана