Line Corp. планира да използва част от сумата от 1,3 млрд. долара, които събра миналия месец в рамките на своето първично публично предлагане, за да финансира придобивания на съдържание и технологии, с които да трансформира своето чат приложение в място, от което азиатските потребители да пазаруват, пише Bloomberg.
Най-популярната комуникационна услуга в Япония от този тип насочва вниманието си към компании в различни области, вариращи от чат ботове за изкуствен интелект до реклами във видео стрийминг и игри, включително и към функциите за разширена реалност, коментира главният изпълнителен директор Такеши Идезава в интервю.
Базираната в Токио компания е сформирала специален екип, който да разгледа различни възможности за придобиване на фирми по целия свят. Идеята е Line да се превърне в „умен портал“, който да допълва основните функции за чат, стикери и игри с търговски услуги като доставки на храна, търсене на работа и резервации на пътувания в нейните основни пазари.
Като част от продължаващите усилия да бъде повече от чат приложение, Line обедини сили с местни партньори от Югоизточна Азия, като услугата за споделено пътуване с мотор Go-Jek в Индонезия. През април тя стартира и джойнт венчър с тайландска фирма, която позволява на потребителите в страната да плащат за билети за метрото, ястия от ресторанти и да пазаруват онлайн през нейното приложение.
Миналата година тя си партнира с Visa, за да повиши сигурността на разплащанията. Освен това придоби японски стартъп, който предоставя софтуер за такива плащания. През януари пък придоби друга стартираща компания от Япония, за да засили рекламите си на мобилни устройства.


МОСВ започна спешен мониторинг на морските води заради блокирания танкер
Тежка катастрофа по пътя София-Варна днес
Над 20 автомобила спукаха гуми на родно шосе само за 24 часа
НОИ одобри Бюджет 2026
Опозицията не хареса и обновения проект на Бюджет 2026
Фирми от САЩ разграбват редкоземните елементи, нужни на Европа за превъоръжаване
Мадуро знае, че Тръмп блъфира
Сигурността на Израел се нуждае от по-малко оръжие и повече диалог
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
Пострадали от наводнението в Бургаско: Причина са изсечените гори в Странджа
В понеделник се очаква да започне евакуация на кораба "Кайрос" край Ахтопол
Проблемът със Закона за доброволчеството продължава да е голям
Симеонов: Тайничко и Борисов стиска палци на протеста
Защо Швеция може да построи модерна подводница, а Европа няма силен морски флот?