IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

LinkedIn придоби стартъпа Run Hop

Целта на сделката е привличане на таланти

09:06 | 06.05.16 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

LinkedIn придоби Run Hop, малък стартъп, специализиран в дистрибуцията на онлайн съдържание, увеличавайки усилията си да направи списъците с новини на потребителите по-ангажиращи, пише Wall Street Journal.

Един от говорителите на технологичния гигант заяви, че това придобиване е насочено преди всичко към таланта, не толкова към сдобиването с определена технология.

„Искахме таланта и експертизата на съоснователите в областта на съдържанието“ заяви говорителят на LinkedIn в четвъртък. „Това отдавна е стратегически приоритет за нас и ние вярваме, че техните знания и възможности могат да ни помогнат да изпълним плановете си, свързани със съдържанието“, допълни той, но  отказва да разкрие финансовите параметри на сделката.

Run Hop е основана през 2014 г. и е базирана в Сан Франциско. Тя е разработила услуги, създадени да показват на потребителите статии, видеа и други съдържание спрямо техните интереси. Услугите на компанията все още не са пуснати за широка употреба.

Съоснователите на Run Hop Пийт Дейвис и Евън Соломон поемат нови роли в LinkedIn. Дейвис става старши продуктов мениджър на екипа, отговарящ за съдържанието, докато Соломон е старши софтуерен инженер.

На новия си пост Дейвис ще помага на LinkedIn да показва на своите потребители по-релевантни статии, видеа и други публикации в техните списъци с новини. Той ще се занимава и със стратегията на LinkedIn за публикуването и споделяне на съдържание.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 18:40 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още