IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Персонализираната телевизионна реклама е все по-близо до нас

Американските рекламодатели ще инвестират над 3 млрд. долара за такива реклами през 2019 г.

09:18 | 19.08.17 г. 1
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

Дните, в които зрителите виждат телевизионни реклами, нямащи нищо общо с тях, може би са към края си, тъй като рекламата, насочена към отделния човек или конкретна публика набира популярност, пише CNBC.

Очаква се рекламодателите да похарчат 1,26 млрд. долара за този тип таргетирани реклами през 2017 г., като тази сума ще се увеличи до 3,04 млрд. долара през 2019 г. според прогнози на eMarketer.

Така наречените адресирани телевизионни реклами набират бавно инерция през последните няколко години, но се очаква да достигнат едва 4% от телевизионните разходи през 2019 г. Това представлява увеличение с 0,6% спрямо 2015 г.

Те се радват на все по-голяма популярност заради възможността да се установи възвръщаемостта от инвестицията за телевизионна реклама - нещо, което традиционно се измерва трудно.

Въпреки това цената на този тип реклами е по-висока от тази на стандартните телевизионни реклами, което е бариера на входа според 50% от маркетолозите, анкетирани от AT&T и компанията за проучвания Advertiser Perceptions през март 2017 г.

Във Великобритания телевизионните канали Sky и Virgin Media обявиха партньорство за такава реклама, така че Virgin ще може да използва AdSmart технологията на Sky.

Двете твърдят, че рекламодателите ще “могат да таргетират потенциална публика от над 30 млн. гледания, което ги поставя редом до водещите социални мрежи”.

Американските телевизионни мрежи се борят с тежки времена в момента, като шест от най-големите доставчици на платена телевизия в САЩ отчитат загуба през последното тримесечие. Това се случва, докато все повече хора гледат предавания по интернет. Netflix обаче привлече 5,3 млн. абонати през второто тримесечие и успя да надмине очакванията на анализаторите.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 12:43 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

1
rate up comment 0 rate down comment 1
scott
преди 6 години
Ти! как въобще може да се наречеш "естествен интелект", ако имаш 200 канала и гледаш ДОРИ ЕДНА РЕКЛАМА по тех. В първата секунда ПРЕВКЛЮЧВАМ КАНАЛА, НА ТАКЪВ, КОЙТО НЕ ИЗЛЪЧВА САПУНЕНИ ОПЕРИ У МОМЕНТА! Ако требва ше мешам нешънъл джиографик със тянков тв, но РЕКЛАМЕС: НЕ,БЛАГОДАРЯ.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още