В България има ръст на дигиталния рекламен пазар, но нивото на този ръст е в пъти по-ниско спрямо останалите европейски държави. Това каза Емил Олованов, мениджър на Crimtan за Балканите, в предаването „Бизнес старт“ по Bloomberg TV Bulgaria, коментирайки предстоящото провеждане на IAB форум.
Разликата в ръста между България и останалите страни в Европа се дължи на подценяването на дигиталния пазар от страна на маркетинг мениджърите в България. За да работи дигиталният маркетинг, е необходимo изграждането на дългосрочна стратегия, посочи Олованов.
Експертът коментира още тенденциите на пазара и това към кой род дигитална реклама се насочват компаниите. Според него банер рекламата има доминираща роля като форма на реклама, докато рекламите, които целят действие на сайта на клиента, са малко по-слабо застъпени.
На дигиталния пазар в България влизат все повече технологични компании, които позволяват прилагането на технологични решения в областта на маркетинга.
В момента се измества фокусът от това къде рекламираш срещу това на кого рекламираш, обясни още експертът.
Той коментира още какви теми ще бъдат застъпени на IAB форум, допълвайки, че маркетинговото проучване, което ще бъде представено по време на събитието, ще даде възможност да се очертаят тенденциите през 2016 г.
Рекламата излиза от телевизията и влиза в интернет. Видео съдържанието също. Едно от нещата, които се очаква, е видео съдържанието и видео рекламата да бъдат направени различно за интернет, допълва Олованов.
Целия разговор можете да видите в сайта на Bloomberg TV Bulgaria.
Още пза технологиите - във видеото:


Виц на деня - 7 декември
Мачовете по ТВ днес (7 декември)
Времето във Варна на 7 декември
Честваме паметта на свети Амвросий Медиолански
Мощно земетресение между Аляска и Канада
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Япония е изправена пред криза, свързана с деменцията
Почти 50% подкрепа за предложението за ограничаване на населението в Швейцария
Българският пазар е твърде малък за четири платформи за доставки на храна
Песков: Посланията в стратегията на Тръмп за САЩ контрастират с подходите на Байдън
Какво представлява диетата „планк“ – една от най-популярните рестриктивни диети
преди 9 години pay-per-click убива дигиталната реклама. Просто е сбъркан начин за изчисляване на парите и от там като нема паре, всичко у тиквите отговор Сигнализирай за неуместен коментар