Uber Technologies най-вероятно губи поне 1,27 млрд. долара преди лихви, данъци, амортизация и обезценки през първите шест месеца на 2016 г., пише Bloomberg, като се позовава на запознати лица.
Субсидиите, с които Uber възнаграждава шофьорите си, са основната причина за загубата, е коментирал финансовият директор Гаутам Гупта на среща с инвеститори, посочва Bloomberg, като цитира свои източници.
През първото тримесечие компанията е загубила 520 млн. долара, а през второто - още 750 млн. долара.
Uber, оценяван на близо 69 млрд. долара, отбелязва отрицателен финансов резултат за поне 2 млрд. долара през 2015 г. За четиригодишната си история Uber изгуби поне 4 млрд. долара.
През второто тримесечие нетните приходи са нагоре с 18% до близо 1,1 млрд. долара от 960 млн. долара през първото, докато набраните средства се увеличават до над 5 млрд. долара от 3,8 млрд. долара, колкото бяха в края на март.
От Uber, в който инвестират компании от ранга на Goldman Sachs и Amazon.com, не са могли да коментират веднага темата.
Въпреки че не е публична компания, интересът към телефонния разговор между финансовия директор Гаутам Гупта и инвеститорите е бил голям, посочва Bloomberg. По думите му въпреки че в САЩ Uber отчита печалба през първото тримесечие, компанията отново е изгубила пари през второто тримесечие, този път близо 100 млн. долара.


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Даниел Митов: Нямам намерение да подавам оставка
SENSHI 29 пощаза 12 зрелищни битки и много адреналин
Най-актуалните модели обеци, които да носите тази зима
Благомир Коцев: Свободата на духа и чистата съвест носят истинската свобода
преди 9 години Нали са много иновативни - Защо работят на загуба???На това му се вика дъмпинг - продават под себестойност докато убият конкуренцията и после ще си возят и на двойно по високи цени за да си избият загубите - Тука много защитници на Обира са се навъдили ама да ми кажат винаги ли ще возят на загуба щото са филантропи отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Ами то няма такава простотия да оценят една компания на 69 милиарда долара, която при нормални обстоятелства не би имала шофьори, ако не ги замерваше нонстоп с пари. Безумието на съвременните пазари е неограничено. отговор Сигнализирай за неуместен коментар