Очаква се акциите на Walt Disney Co. да се окажат под силен натиск в петък, след като компанията разкри, че е загубила три милиона регистрирани потребители от спортната си мрежа ESPN само за една година, коментира MarketWatch.
Потребителите на ESPN възлизат на 92 млн. души за фискалната година, приключила на 3 октомври, заяви Disney в регулаторния си отчет. За сравнение, компанията отчете 95 млн. потребители през 2014 г. и 99 милиона през 2013 г. За последно потребителите са наброявали едва 92 млн. души през 2006 г. Акциите на Disney поевтиняха с 2% в търговията преди отварянето на пазара.
През август главният изпълнителен директор Робърт Игер разкри, че спортният канал преживява „известна загуба на потребители“. Wall Street наказа акциите на Disney, след като медийният гигант съобщи, че кабелният му бизнес – който до голяма степен се задвижва от ESPN, ще отчете ръст на оперативната печалба в диапазона между 4% и 6%. Това е корекция надолу спрямо предишната прогноза, която предвиждаше ръст на печалбата между фискалните 2013 г. и 2017 г. в диапазона между 7% и 9%.
По-мрачната прогноза на Disney е отчасти причината за удара, който понесоха акциите на медията през лятото. В отчета си за четвъртото фискално тримесечие от ноември компанията отчете ръст на печалбата от 7,3%, но разочарова от гледна точка на приходите.
Данни на Nielsen показват, че ръстът на новите регистрирани потребители за ESPN намалява от 2011 г. насам. Disney плаща по около 2 млрд. долара на година, за да излъчва мачовете на националната футболна лига и ще плати 1,4 млрд. долара за NBA игрите през 2016 г. И двете сделки предизвикаха опасения сред аналзиатори дали компанията не плаща твърде висока цена.
Потребителите на ESPN плащат по малко над 6 долара средно на месец за услугата през 2014 г. На базата на това загубата от 3 млн. потребители за една година означава и загуба от 216 млн. долара за Disney.
И все пак компанията отчита ръст на акциите от 26% от началото на годината досега. Една от основните причини за поддържането на магията жива е филмовият бизнес на Disney. Очаква се новият филм от „Междузвездни войни“, чиято премиера е на 18 декември, да спечели 200 млн. долара само през първия си уикенд. Нито един филм не е печелил дори 100 млн. долара при дебюта си.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Как Грузия се превърна в задната врата на Русия
Времето днес: Облачно и на места с превалявания от дъжд
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис