Главният изпълнителен директор на Playboy Скот Фландърс, който поведе стратегията за отдалечаване на списанието от голите снимки, напуска компанията, докато тя проучва възможностите за продажба, съобщава The Wall Street Journal.
Бен Кон, управляващ мениджър в Rizvi Traverse Management, е назначен за временен главен изпълнителен директор, обяви компанията във вторник. През 2011 г. инвестиционният фонд свали Playboy от борсата заедно с основателя Хю Хефнър, който държи дял от около една трета в компанията, твърдят запознати източници.
Фландърс, който замени дъщерята на Хефнър като лидер на компанията през 2009 г., ще заеме поста на главен изпълнителен директор на частната застрахователна борса eHealth. Той ще остане в борда на директорите на Playboy и ще запази дял от собствеността в компанията. Неговият дял в Playboy е около 5-6%, сочи запознат източник, докато Rizvi Traverse притежава мажоритарен дял.
„Скот изрази желанието си да се върне начело на публично търгувана компания и това е невероятна възможност за него“, каза Кон в изявление.
Промените на висше ниво идват малко след като WSJ съобщи през март, че известното списание проучва евентуалната си продажба. Миналата година компанията генерира 38 млн. долара от медийното си подразделение и 55 млн. долара от лицензионния си бизнес, сочат документи, видени от WSJ.
Според запознати с процеса на продажбата източници цената за Playboy може да достигне над 500 млн. долара, ако бъде продадено в цялостта си, включително с имението Playboy. Компанията обаче проучва и по-малка инвестиция и продажба на по-малки части от компанията, например лицензионния бизнес или имението, което се предлага на пазара от по-рано тази година, казва запознато лице. Сделката, с която компанията бе свалена от борсата, оценяваше Playboy на 207 млн. долара.
По време на управлението си Фландърс намали разходите и отдалечи стратегията на Playboy от пошлите му корени, продавайки някои от телевизионните и дигитални активи на интернет порно индустрията и сключвайки сделки с модни компании.
Изданието на Playboy през март бе първото в историята на списанието без голи снимки, макар че в уебсайта на компанията не се публикуват такива от август 2014 г. насам. По-рано този месец компанията представи серия от интернет видео клипове на теми като технологии, кулинария и хазарт, което е част от по-големите усилия на бранда да стане по-привлекателен за рекламодателите.
Разпространението на Playboy, което е създадено през 1953 г., е силно намаляло спрямо разцвета си. Изданието е с тираж от 800 хил. броя, което е доста по-малко от пика от 5,6 млн. броя през 1975 г., посочва Alliance for Audited Media.


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Според първите екзитполове Чиприан Чуку ще е кмет на Букурещ
4 типа мъже, на които не може да вярвате
Даниел Митов: Нямам намерение да подавам оставка
SENSHI 29 пощаза 12 зрелищни битки и много адреналин