Лидерът в луксозните стоки LVMH отчете продажби доста над прогнозите, което е най-добрият сигнал за възстановяване на търсенето в индустрията, съобщава Bloomberg.
Акциите на компанията поскъпнаха с 2,9% до 213,50 евро в сутрешната търговия в Европа, което е най-стръмният им ръст в рамките на деня от над месец и най-голямото повишение в индекса САС 40 досега.
Данните, представени след затварянето на пазара в понеделник, показват ръст на органичните приходи за първото тримесечие от 13% спрямо медианна прогноза за 8%. Всички подразделения задминават оценките, като особено силни резултати отчитат модният отдел и подразделението за напитки. Представянето показва, че LVMH става все по-силен лидер в индустрия, която преминава през обрат след няколко години на по-слабо търсене в Китай и забавяне на пътуванията до Европа.
„Като лидер на сектора, доброто представяне на LVMH би трябвало да подкрепи луксозния сегмент“, пише Рогерио Фуджимори, анализатор в RBC Европа. Резултатите „вдигат и летвата за други компании, които ще представят отчетите си през следващите седмици“.
Продажбите през тримесечието на LVMH са нараснали с 15% до 9,88 млрд. евро. Анализаторите очакваха 9,5 млрд. евро, сочи медианна прогноза на 17 оценки. Ръстът е най-големият от шест години, сочат данни, събрани от Bloomberg.
Представянето е допълнително засилено от сравнението спрямо период на миналата година, когато индустрията се бореше с последиците от терористичните атаки в Париж. Компанията заяви, че подобни нива на растеж не би трябвало да се очакват за цялата година.
Собственикът на чантите Louis Vuitton и италианският производител на платове Loro Piana е подкрепен от подразделението си за модни и кожени стоки, където органичните продажби са се увеличили с 15% през тримесечието спрямо оценка от 9% на 16 анализатори, анкетирани от Bloomberg.
Приходите в ключовото подразделение, което е генерирало над половината от печалбата от 7 млрд. евро през миналата година, остават без промяна спрямо същото тримесечие на 2016 г.
„Има по-добра потребителска среда за луксозния сегмент и LVMH печели дял“, каза Марио Ортели, анализатор в Sanford C. Bernstein. Той се позовава на продуктовата иновация в Louis Vuitton и бързия растеж на бранда Fendi като основни двигатели на разширяването на модните и кожени стоки.


Тежка катастрофа по пътя София-Варна днес
Над 20 автомобила спукаха гуми на родно шосе само за 24 часа
НОИ одобри Бюджет 2026
Опозицията не хареса и обновения проект на Бюджет 2026
Тръмп иска Европа да поеме основната тежест в НАТО
Мадуро знае, че Тръмп блъфира
Сигурността на Израел се нуждае от по-малко оръжие и повече диалог
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
Пострадали от наводнението в Бургаско: Причина са изсечените гори в Странджа
В понеделник се очаква да започне евакуация на кораба "Кайрос" край Ахтопол
Проблемът със Закона за доброволчеството продължава да е голям
Симеонов: Тайничко и Борисов стиска палци на протеста
Защо Швеция може да построи модерна подводница, а Европа няма силен морски флот?
преди 8 години Ами като има балами да си дават парите...Няма нищо по-смешно от това един бачкатор да си сложи скъпарска ризка и да си мисли, че вече е от сой. ПО летищата ги гледам, личи си, че е от работническата класа, сложил Ралф Лаурен ризка и очилца и гледа като изпълнителен директор на мултинационална компания. Ралф Лаурен даже пуснаха аутлети, за да прибират парите не бедните. Евала, че има хитри хора, които се възползват от човешката глупост. отговор Сигнализирай за неуместен коментар