Продажбите на луксозни стоки в цял свят продължава да растат, твърди последният доклад Luxury Retail 2015 на CBRE, цитиран от property-magazine.eu. 70% от всички луксозни покупки на китайци се правят извън страната, което води до ръст на продажбите в Западна Европа с 13,4%, в Източна Европа - с 18%, в Африка - с 26% и в Северна Америка - с 5% за последните две години.
Андрю Филипс, ръководител на проучванията и консултантската дейност в CBRE, казва: „Китайските купувачи формират 30% от разходите за луксозни стоки, а 70% от тези покупки се случват извън страната, показвайки низходящата тенденция в икономиката ѝ, което накара азиатските потребители да преосмислят покупателните си навици“.
„Въвеждането на новото „анти-екстравагантно законодателство“ в Китай и нарастващото разбиране сред потребителите за ценовите разлики от до 70% накара много от тях да предпочетат да правят покупките си извън страната, където цените са много по-привлекателни“, допълва той. „Тази промяна в навиците на китайците от своя страна осигурява възможност на луксозните марки да разширят присъствието си в Европа и Америка, превръщайки се в основни центрове за експанзия на луксозните стоки през следващите пет години“.
Много богати потребители от Азия и Африка искат да купуват луксозни стоки от свързвани с луксозната индустрия градове. Те оценяват автентичността или добавената стойност на пазаруването в Милано или Ню Йорк, коментират от CBRE.
През 2015 г. най-таргетираният европейски пазар за експанзия на луксозните брандове е Германия, като 46% от луксозните марки създават ново или разширяват сегашното си присъствие в страната. Франция и Обединеното кралство са веднага след това съответно с 38% и 31%.
Андрю Филипс продължава: „Германия, Франция и Обединеното кралство остават критични за световните луксозни марки. Предизвикателство е да се намери оптимално пространство в тези региони, тъй като търсенето е изключително високо“.
От икономическа гледна точка ръстът в личните средства в цял свят е увеличил нуждата от световен достъп до луксозни продукти. Тъй като повече хора могат да купуват луксозни стоки, а потребителите са готови да търсят най-добрите сделки и изживяване, дори ако това изисква от тях да пътуват, търговците вече се фокусират върху два основни момента.
От една страна те осъзнават, че трябва да могат да се адаптират към нуждите на международните клиенти, пазаруващи в Европа и на други места. През 2014 г. нигерийските посетители в Обединеното кралство са увеличи сумата, която харчат с над 50%. Към момента те са на 5-то място по разходи за луксозни стоки в Лондон, харчейки средно четири пъти повече от британския потребител.
С по-постепенното разпределяне на богатството по света Африка и Индия със сигурност ще се превърнат в следващите източници на покупателна сила на луксозни стоки след Китай. Зараждащите се пазари на луксозни стоки в Африка и Индия предизвикват интерес основно заради ръста на приходите и увеличаващото се потребление от страна на младежите. Основните градове в двете страни ще продължат да бъдат на радара на популярни луксозни марки, които планират разширяване или навлизане в страните въпреки съществуващите пречки за растежа, като качеството на стоките и високите митнически тарифи.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Как Грузия се превърна в задната врата на Русия
Времето днес: Облачно и на места с превалявания от дъжд
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис