IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Ralph Lauren разочарова с тримесечната прогноза за продажбите

Модният гигант понижава очакванията за представянето си през годината заради неблагоприятни валутни изменения

17:08 | 29.10.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p style="text-align: justify;">
	<em>Снимка: Ройтерс</em></p>

Снимка: Ройтерс

Модният гигант Ralph Lauren Corp. разочарова анализаторите с прогнозите за приходите за текущото тримесечие и понижава очакванията за представянето си през годината, посочвайки като причина неблагоприятни валутни изменения, пише МаrketWatch.

Американският бранд прогнозира ръст на приходите с 3% до 5% през текущото тримесечие, което обхваща ключовия за търговците празничен сезон. Анализаторите предричат растеж на приходите от 9% до 2,19 млрд. долара. За фискалната година, приключваща през март 2015 г., Ralph Lauren очаква приходите да се покачат с 5 до 7 на сто спрямо предходната оценка за ръст от 6 до 8 на сто.

През второто тримесечие, приключило на 27 септември, Ralph Lauren спечели 201 млн. долара, или 2,25 долара на акция, спрямо нетната печалба от 205 млн. долара, или 2,23 долара на акция, реализирана година по-рано. Анкетираните от Thomson Reuters експерти прогнозираха печалба на една акция от 2,05 долара.

Приходите растат с 4% до 1,99 млрд. долара от 1,92 млрд. долара година по-рано. Предходната прогноза на американската компания бе за ръст от 4% до 6%. Продажбите, изключвайки тези в новооткритите или вече затворени магазини, са нагоре с 1% през тримесечието.

Продажбите на дребно са със 7% повече до 1,01 млрд. долара, благодарение на прираста на международните и онлайн операциите. Продажбите в сегмента на едро се увеличават с 1,6% до 943 млн. долара.

Брутният марж на печалбата на Ralph Lauren се повишава до 56,8% от 56,6%, колкото бе преди година. Оперативните разходи скачат със 7% до 846 млн. долара, показва още тримесечният отчет на дружеството.

Ralph Lauren, под чиято шапка са марките Polo и Club Monaco, като цяло реализира по-силни продажби през последните тримесечия, тъй като любителите на лукса възстановиха доверието си след глобалната рецесия.

По-рано тази година модният концерн пусна женска линия на Polo и отвори първия магазин на бранда в Ню Йорк. Президентът и главен изпълнителен директор Ралф Лаурен вече заяви, че компанията ще отвори нов магазин с площ 20 000 кв. фута в Китай – ход, които самият ръководител определи като „критичен“.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 13:40 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още