Индийската компания Bajaj Auto, която е най-големият производител на триколесни модели в света, представи нов компактен модел под името Qute.
Очаква се това да стане най-евтиният автомобил на планетата, като ще се продава в 16 държави на цена от 2000 долара. Досега най-достъпната на пазара лека кола също бе индийска – Tata Nano. Нейните цени обаче стартират от 2700 долара.
Новият модел е построен по мотивите на прототипа Bajajj RE60, представен преди 3 години на автосалона в Ню Делхи. Габаритите на Qute са дължина от 2752 мм, широчина – 1312 мм и височина – 1650 мм.
Компактният автомобил е оборудван с двигател с обем 217 куб. см и мощност 13 к.с. (19,6 Нм при 4000 об/мин), който работи в комбинация с 5-степенна механична скоростна кутия. Теглото на модела е 400 кг, а максималната му скорост – 70 км/ч.
Според индийското издание Car and Bike новият автомобил отговаря на европейските норми за квадроциклети, а също така има и пълно одобрение за „тип превозно средство, което може да се продава и използва в Европа”.
Машината ще се продава не само в Европа, но и в страни от Азия, Африка и Латинска Америка. Интересното е, че в Индия засега моделът няма да се предлага, тъй като в страната е забранено използването на квадроциклети от частни лица. Производителят протестира срещу тази забрана и очаква решението да бъде отменено от Върховния съд на Индия.
Още снимки вижте в Automedia.bg
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
4 типа мъже, на които не може да вярвате
Даниел Митов: Нямам намерение да подавам оставка
SENSHI 29 пощаза 12 зрелищни битки и много адреналин
Най-актуалните модели обеци, които да носите тази зима
преди 10 години Това ЕК няма да го пусне в Европа, защото и автомобилния бранш в ЕС ще изтече в канала. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години олеле отговор Сигнализирай за неуместен коментар