Скандалът с манипулираните дизелови двигатели от концерна Volkswagen накара компанията Audi да търси алтернативни способи за намаляване на разхода на гориво и обемите вредни емисии. Германците смятат да стартират масова електрификация на своите модели, която ще засегне на първо време компактните автомобили.
Според изданието Autonews, в Audi планират да въведат в моделите си нови технологии, които ще бъдат обединени под името ISG (Integrated Starter Generator). При тях бензиновите двигатели ще бъдат оборудвани с електромотори, които ще изпълняват функция на старт-генератори.
Тази система ще улесни работата на самия бензинов мотор, като ще му позволи да се изключва не само при движение в задръстване, но и при скорост до 15 км/ч. Тя ще работи също така и при равномерно движение на автомобила с висока скорост.
Инженерите на Audi са пресметнали, че използването на ISG ще доведе до значителна икономия на горивото. Според изчисленията им и без това икономичното Audi A3 1,4 TSI Ultra, което сега харчи 6,3 л/100 км, с новата технология ще дава разход от 5,8 л/100 км.
Вече са готови и първите прототипи, оборудвани с ISG системи. Това ще бъдат моделите Audi A1, A3 и A4. Първият сериен образец с новата система ще се появи на пазара през 2017 г.
Допълнителна икономия на гориво ще дадат редица други иновативни технологии, които също ще бъдат използвани на серийните модели. Например, хибридите на Audi ще могат сами да преминават от бензин на ток, като ще взимат решение в зависимост от пътните условия, маршрута на движение и трафика.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?
преди 10 години За това съм писал преди 3год. ,че трябва предният мост да е икономичен 3 цилиндров бензинов ДВГ а задният мост ел.двигатели тоест когато колата е в градски условия с ограничения на скоростта до 50-70км. да се движи на ток а извън града при големи скорости на бензин и защото ДВГ-то е икономично такаНо това трябваше да стане още преди 2000год. и съм обяснил защо - https://***.facebook.com/atanas.shalapatov/posts/1431029987175231Започва се със забрана на офшорките ,данък върху лихвите по държ.дългове и ''данък Тобин'' - https://***.facebook.com/atanas.shalapatov/posts/1442612112683685с цел 6% бюдж.излишъци които се инвестират в точно определени неща https://***.facebook.com/atanas.shalapatov/posts/1436573383287558за да се избегне петролната катастрофа и глобалното затопляне - https://***.facebook.com/atanas.shalapatov/posts/1494171174194445 отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Много ми е интересно каква ще е тази технология, която ще придвижи тон и половина на 100км, с разход две капки и половина !?Да не би технологията да е софтуерна? отговор Сигнализирай за неуместен коментар