Представянето на напълно новия електромобил на Chevrolet Bolt донесе много похвали за марката на General Motors. Но последните анализи на пазара в САЩ показват, че ако търсенето на електромобили не нарасне бързо, Bolt може да носи загуба от по 9000 долара на кола за GM. Което е все пак по-добре от онези 10 000 долара, които FIAT губи от всеки електрически 500, който продава в северноамериканската държава.
Според анализаторите сериозна част от тези загуби се дължат на законодателството в някои щати, което казва, че ако един производител иска да продава коли там, то трябва да предлага и возила с нулеви вредни емисии. Това първо беше въведено в Калифорния, след което още девет щата поеха по този път, включително Ню Йорк и Ню Джърси. А в САЩ по тези правила автомобили продават 10 компании, сред които са Chevrolet, KIA и FIAT.
Но за разлика от FIAT 500е Bolt ще се продава във всички щати, така че шансът загубите от него да намалеят бързо, е по-голям. Електромобилът излиза на американския пазар с пробег от 238 мили с едно зареждане или малко над 380 километра, а цената му е 37 500 долара, от които обаче клиентът може да извади 10 000 долара под формата на данъчни и други облекчения.
Chevrolet вече предлага Bolt и на лизинг, като при най-изгодната схема клиентът плаща по 309 долара на месец, при това без първоначална вноска.
За Chevrolet Bolt е баласт между електромобилите, които все още не носят печалби, и хипер печелившите пикапи и SUV модели. В компанията се надяват, че електромобилът ще привлече по-млади и екологично ориентирани клиенти.
Още подобни новини четете в Automedia.bg!


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Даниел Митов: Нямам намерение да подавам оставка
SENSHI 29 пощаза 12 зрелищни битки и много адреналин
Най-актуалните модели обеци, които да носите тази зима
Благомир Коцев: Свободата на духа и чистата съвест носят истинската свобода