Моделите на Chevrolet вече ще се предлагат с нова 9-степенна скоростна кутия Hydra-Matic 9T50. Тя е собствена разработка на концерна General Motors и ще бъде монтирана за пръв път в средноразмерния седан Chevrolet Malibu.
Новата трансмисия заменя досегашния автоматик с 8 предавки AWF8F45, производство на концерна Aisin-Warner, който досега се поставяше на моделите с 2,0-литров двигател. Базовата версия на Malibu ще продължи да се предлага с 1,5-литров турбо мотор и 6-степенна автоматична кутия.
Новата трансмисия се отличава с по-големи предавателни числа. Съотношението между първа скорост и по-високите е 7,6:1 (за сравнение при 6-степенна кутия е 6:1). Самата първа предавка обаче е „по-къса” – 4,69 срещу 4,58 досега. Точно обратното се случва при най-високите скорости, които са по-дълги – 0,62 срещу 0,75. Заявеният ефект от производителя с внедряването на новата трансмисия е минимален – тя е с едва 3% по-икономична от предшественика си.
След Malibu новата скоростна кутия ще се появи и при дизеловата версия на Chevrolet Cruze, както и при новото поколение на кросоувъра Chevrolet Equinox. Това е третият 9-степенен автомат, поставян на серийни автомобили. Досега такъв се използваше от модели на концерна FCA, от кросоувърите Land Rover и Range Rover, както и от някои автомобили на Acura. Всички те залагаха на трансмисията 9HP на компанията ZF.
На свой ред Mercedes-Benz също предлага своите модели с 9-степенна скоростна кутия, която е собствена разработка.


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Даниел Митов: Нямам намерение да подавам оставка
SENSHI 29 пощаза 12 зрелищни битки и много адреналин
Най-актуалните модели обеци, които да носите тази зима
Благомир Коцев: Свободата на духа и чистата съвест носят истинската свобода