Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

До 2025 г. цените на електромобилите ще паднат до тези на традиционните

Volvo разкри как електромобилите и стандартните коли ще се изравнят по цена

До 2025 г. цените на електромобилите ще паднат до тези на традиционните

Снимка: Ройтерс

През 2025 г. електромобилите на Volvo съществено ще намалят цената си, а в същото време стандартните коли с двигатели с вътрешно горене ще поскъпнат значително. Това заяви пред журналисти президентът на шведската компания Хакан Самуелсон.

Шефът на скандинавския производител посочи и причините за промяната. Както е известно, Volvo е собственост на китайската компания Geely, която има намерения активно да развива „зелените” технологии и това ще бъде от голяма помощ на шведите.

Във Volvo смятат, че само след 2 години цените на автомобилите с бензинови и дизелови двигатели ще скочат, тъй като производителите ще трябва да вложат допълнителни средства, за да може те да отговарят на новите екологични стандарти. В същото време производството на електромобили ще поевтинее, защото те ще ползват още по-големи държавни субсидии.

Според Самуелсон на Volvo много ще помогне и фактът, че „зелените” модели ще се произвеждат на територията на Китай. Там местното правителство предоставя сериозни отстъпки както на производителите, така и на клиентите. Екологичните модели на Volvo и Geely ще се продават в цял свят, а развитието на технологиите им, както и помощта на държавите, в които се използват, ще им позволи до 7-8 години да бъдат на цената на стандартните автомобили.

Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg

По статията работиха: Automedia.bg, редактор Бойчо Попов
Още по темата: Новини Volvo

Последни новини

Коментари (24)

   1| 2| 3    
1
 
0
 
24
bgMan до: Miraka
преди 6 дни
аре поредния читател - я прочети малко за различните видове горивни клетки преди да тръгнеш да разправяш или питаш как ще се зареждат
2
 
2
 
23
Miraka до: bgMan
преди 6 дни
Няма профилна снимка
Дори да няма проблеми с технолигията (а тя има много недостатъци спрямо колите на батерии), е необходима изцяло нова инфраструктура за да зареждаш навсякъде водород (или еквивалент). Батерията може да си я зареждаш вкъщи, а и изграждането на станция за зареждане изисква минимални инвестиции спрямо добавяне на колонка за водород.
1
 
2
 
22
khao до: bgMan
преди 6 дни
Няма профилна снимка
добре де, я ти като писател ми кажи с кво друго са .... щото в музея на БМВ видех портотип на водород и никакъв друг.... верно че беше преди няколко години, ама ае да ни светнеш, ане само да пишеш язвителни коментари от позицията на БАНаджийски експерт.
3
 
0
 
21
bgMan до: khao
преди 6 дни
Отново поредния начинаещ НЕчитател се опитва да коментира нещо за което е чул един два пъти от някъде - горивните клетки не са само с водород.
0
 
0
 
20
khao до: bgMan
преди 6 дни
Няма профилна снимка
интересен експеримент ще е :):) чувал съм че в Норвегия има такива автомобили, но е интересно да ги пуснет в някоя по гъстонаселение и по дива държава... и като почнат едни експлозии от леки катастрофи :):) Нали знаеш че водорода е силно експплозивен ? ... та в тока е истината! От всичко се прави ток и тока за всичко може да се ползва.

Още от Новини
Shell пусна и колонки за зареждане на електромобили