Френските власти подозират автомобилната компания Renault, че е прилагала "измамни стратегии" от над 25 години, за да манипулира тестовете за сертифициране на някои дизелови и бензинови двигатели, предаде Франс прес, позовавайки се на доклад на службата за противодействие на измамите.
Цялото ръководство на Renault, включително нейният президент и главен изпълнителен директор Карлос Гон са замесени в предполагаемата измама, се казва в доклада, цитиран от БТА. В него се посочва отговорността на ръководителя на предприятието в извършване на предполагаема измама.
От Renault отрекоха автомобилите им да са оборудвани със софтуер, който да "мами" на тестовете за отделяни вредни емисии.
Френският вестник Liberation писа, че разполага с доклад на икономическото министерство, който разкрива, че емисиите от два модела Renault Captur и Clio отделят емисии, които са с над 300% по-високи от разрешените в реални условия.
От министерството са предали данните си на прокурори през ноември.
Миналата година Renault изтегли от пазара 15 хил. автомобила заради повишени нива на отделяните вредни газове. Компанията обаче заяви, че в случая не става въпрос за умишлени действия.


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Според първите екзитполове Чиприан Чуку ще е кмет на Букурещ
4 типа мъже, на които не може да вярвате
Даниел Митов: Нямам намерение да подавам оставка
SENSHI 29 пощаза 12 зрелищни битки и много адреналин
преди 8 години Не си много запознат с автомобилите , но пък при съветските такива липсваха дори през 2000 г отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Хахах , що не разкажете за обратната страна - през 90-те петролеца е ефтинджос и Европа е залята от "зелени" правителства . Та същите тия приеха законодателства несъвместими със съществуващите технологии . Едва сега , едвам едвам притежаваме технология която реално може да смъкне нивата на емисиите и пак е относително щото точеца не идва от нищо то отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Е все пак EURO 1 влиза през 1993 година, преди 24 години. Тогава компютрите по колите бяха екзотика. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Ох милите те. Те подозИИИИИИрат. От 25 години подозират и няма кой да се сети да им каже да качат една кола на стенда. С точно същия успех биха могли и да продължат да си подозират още 25 или 225 години. Само дето аз подозирам, че зад това "подозрение" стоят съвсем конкретни икономически интереси. При това без всякакво съмнение. отговор Сигнализирай за неуместен коментар