Асиметричният хечбек Veloster се оказа един от малкото не толкова успешни модели на Hyundai на пазара през последните години. Автомобилът, който има две врати от едната страна, и само една от другата, се справя прилично единствено на пазара в САЩ. Там през миналата година от него бяха продадени 24 000 бройки. За сравнение – в родината му Южна Корея резултатът бе плачевен – едва 1300 единици.
Всичко това породи редица слухове, че Veloster ще бъде спрян от производство или поне тотално преработен. Според последните информации обаче второто поколение на модела ще се появи съвсем скоро, като той ще запази почти изцяло сегашния си стил. Промените ще засегнат задната част на автомобила и най-вече вратата на багажника, която ще е с по-малки размери.
Сериозно ще бъде преработен салонът на хечбека. Същото важи и за окачването на Veloster, от което се оплакваха голяма част от клиентите. Вместо задното полунезависимо окачване ще се появи многоточково, което ще предлага по-спортно поведение на автомобила. Това няма да бъде проблем за конструкторите на компанията, тъй като така са устроени Hyundai i30 и Kia cee'd.
По предварителна информация в гамата двигатели ще остане 1,6-литровият турбомотор T-GDI, развиващ 186 и 201 к.с. Досегашният 1,6-литров атмосферен двигател ще бъде заменен от 2,0-литров с мощност 160 к.с. Предвижда се и „напомпана” N-версия, подготвена от спортното подразделение на Hyundai.
Дебютът на новия Hyundai Veloster е предвиден за средата на 2017 г., като той ще се появи първо на пазара в Южна Корея. През есента моделът ще започне да се предлага и в други държави.
Още автомобилни новини четете в Automedia.bg


Над 20 автомобила спукаха гуми на родно шосе само за 24 часа
НОИ одобри Бюджет 2026
Опозицията не хареса и обновения проект на Бюджет 2026
Тръмп иска Европа да поеме основната тежест в НАТО
„Ангели на пътя“ със скандален сигнал за КАТ - Варна (СНИМКИ)
Мадуро знае, че Тръмп блъфира
Сигурността на Израел се нуждае от по-малко оръжие и повече диалог
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
В понеделник се очаква да започне евакуация на кораба "Кайрос" край Ахтопол
Проблемът със Закона за доброволчеството продължава да е голям
Симеонов: Тайничко и Борисов стиска палци на протеста
Защо Швеция може да построи модерна подводница, а Европа няма силен морски флот?
Рецептата Dnes: Запържени скариди със зеленчуци