Най-мощният сериен автомобил в историята на Volvo е хибриден кросовър. Това е новото XC90 във версия на заводския тунер Polestar.
Серийният хибрид XC90 T8 Twin Engine вече беше анонсиран от шведите като "най-мощният и най-екологичен SUV на планетата". Той разполага с 407 к.с. и 640 Нм, генерирани от комбинация от 2-литров бензинов двигател и електромотор.
Инженерите на Polestar са доработили и двата двигателя, като са успели да изцедят обща мощност от 427 к.с. и максимален въртящ момент от 680 Нм.
Макар подобрението да не изглежда особено впечатляващо на хартия, резултатът по отношение на динамиката е много добър. Времето за спринт от 0 до 100 км/час е намалено с 0,4 сек. и вече отнема 5,5 сек., а средният разход е останал непроменен - 2,1 л/100 км, сочи информацията от Volvo.
Подобно на представените преди дни Polestar версии на новите Volvo S90 и V90 доработеният XC90 разполага с подобрени отзивчивост на двигателя и работа на 8-степенната автоматична скоростна кутия. Трансмисията е настроена така, че да не сменя на по-висока предавка, когато моделът прави завой с висока скорост, което според Polestar осигурява по-висока сигурност и спортна тръпка при шофиране.
XC90 Polestar е вече наличен на пазара в Европа, като му предстои скорошен дебют и в САЩ. Това вероятно ще бъде най-мощната версия на XC90, тъй като от Volvo вече обявиха, че нямат намерение да конструират по-големи бензинови и дизелови двигатели.
Още снимки - в Automedia.bg
Серийният хибрид XC90 T8 Twin Engine вече беше анонсиран от шведите като "най-мощният и най-екологичен SUV на планетата". Той разполага с 407 к.с. и 640 Нм, генерирани от комбинация от 2-литров бензинов двигател и електромотор.
Инженерите на Polestar са доработили и двата двигателя, като са успели да изцедят обща мощност от 427 к.с. и максимален въртящ момент от 680 Нм.
Макар подобрението да не изглежда особено впечатляващо на хартия, резултатът по отношение на динамиката е много добър. Времето за спринт от 0 до 100 км/час е намалено с 0,4 сек. и вече отнема 5,5 сек., а средният разход е останал непроменен - 2,1 л/100 км, сочи информацията от Volvo.
Подобно на представените преди дни Polestar версии на новите Volvo S90 и V90 доработеният XC90 разполага с подобрени отзивчивост на двигателя и работа на 8-степенната автоматична скоростна кутия. Трансмисията е настроена така, че да не сменя на по-висока предавка, когато моделът прави завой с висока скорост, което според Polestar осигурява по-висока сигурност и спортна тръпка при шофиране.
XC90 Polestar е вече наличен на пазара в Европа, като му предстои скорошен дебют и в САЩ. Това вероятно ще бъде най-мощната версия на XC90, тъй като от Volvo вече обявиха, че нямат намерение да конструират по-големи бензинови и дизелови двигатели.
Още снимки - в Automedia.bg
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
4 типа мъже, на които не може да вярвате
Даниел Митов: Нямам намерение да подавам оставка
SENSHI 29 пощаза 12 зрелищни битки и много адреналин
Най-актуалните модели обеци, които да носите тази зима