Френската хотелиерска верига Accor включва в бизнеса и най-изтънчените си хранителни продукти, за да привлече повече клиенти в битката със заведенията за бързо хранене и сайтовете за онлайн резервации, пише Ройтерс.
Притисната от конкурентите си InterComtinental и Marriott, най-голямата верига хотели в Европа започна да ухажва младото поколение, което е привлечено повече от компании като AirBnB например.
AccorHotels назначи миналия месец специален консултант, който да се занимава с най-новите инициативи на главния изпълнителен директор на веригата Себастиен Базен.
Храните и напитките формират около една четвърт от приходите на групата за 2014 г., като маржовете са далеч по-ниски в сравнение със стаите. Според консултантите храните и напитките са “очевидно критичен лост за насърчаване на печалбата” на компанията.
Според анализатори стратегията има смисъл, тъй като потребителите отделят все повече от разполагаемите си средства, за да се хранят.
“Ставаме свидетели на разпространението на кулинарната култура със знаменитите шеф готвачи като Гордън Рамзи, Джейми Оливър, правят се и все по-вече самодейни спектакли, свързани с готвенето. Храната е все по-важна от гледна точка на търсенето”, според анализатора от Euromonitor Ваутер Геертс.
Хотелиерите се опитват да излязат на пазара с ресторанти и барове, които отговарят на търсенето на местни и персонализирани преживявания, особено на фона на засилващата се конкуренция на компаниите, които предлагат персонални услуги.
Базен предупреди още при назначаването му, че приходите на Accor са застрашени от Airbnb и другите сайтове за резервации. В отговор той започна да подобрява дигиталния бизнес и сега се захваща и с храната.
Хотелиерите, които в миналото разчитаха основно на гостите на хотела, сега се опитват да привличат по-широк кръг клиенти, като си партнират със знаменити готвачи и наемат дизайнери за ресторантите си. Един такъв пример за трансформация е Sofitel Arc de Triomphe в Париж, който е част от веригата. В момента 70 на сто от клиентите на ресторанта в хотела не са гости на хотела.
Marriott също работи по подобен план, както и InterContinental.


Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Спартак загуби от Левски с 1:3 под дъжда на "Коритото"
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Благомир Коцев: Свободата на духа и чистата съвест носят истинската свобода
Оля Ал-Ахмед: Историята може да се пише и в стихове
“ДПС-Ново Начало" организира митинг "НЕ на манипулациите!"
27-годишен е загинал при челен сблъсък между кола и бус край Велинград
преди 10 години Със забраната за пушенето, бизнеса със заведенията извън закусвални замря навсякъде където го забраниха и всички взеха да правя хамбургери и заведения от типа на купи си нещо евтино все едно си в магазина и се разкарай бързо отговор Сигнализирай за неуместен коментар