На 23-и април се навършиха точно 10 години от публикуването на първия клип в YouTube. Оттогава услугата, която е собственост на Google Inc., доминира на пазара за споделяне на видео. Но колко дълго ще продължи това?
В сряда Facebook обяви, че нейните потребители гледат по 4 млрд. видеа на ден. За сравнение, през януари те са гледали по 3 млрд., а през септември – само 1 млрд., предава Ройтерс.
Почти всички анализатори виждат видеорекламата като една от най-обещаващите области за растеж на приходите на Facebook.
“Интернет преживява нещо като инфлексна точка по отношение на търсенето на видео и мобилна реклама, а Facebook може да се окаже най-печеливша от това“, коментира анализаторът на RBC Capital Markets Марк Махейни.
Google не разкрива информация за приходите на YouTube от гледането на видеа, въпреки че компанията обяви, че през януари 2012 г. е достигнала 4 млрд. гледания на клипове дневно.
Това е почти седем години след като съоснователят на YouTube Джуд Карим публикува видео от своето посещение в зоологическа градина – първия клип в платформата.
Брокерската компания Cowen & Co. прогнозира, че броят на видеата, гледани дневно в YouTube, ще достигне 7,9 млрд. до края на тази година, а фирмата ще генерира 5,9 млрд. долара приходи от тях. Cowen & Co. очаква приходите на Facebook от видеореклама да достигнат около 1 млрд. долара тази година.
През март тази година социалната мрежа пусна и автоматично стартиращи се видеа в платформата си.
Мобилните реклами представляват 73% от общите рекламни приходи на Facebook за първото тримесечие спрямо 59% година по-рано.
"Повече от 75% от международните гледания на видео във Facebook са през мобилни устройства и ние вярваме, че видеото ще става все по-важно за рекламодателите с времето“, коментира главният оперативен директор на Facebook Шерил Сандбърг.
От вчерашния отчет на компанията стана ясно, че приходите ѝ от реклама са нараснали с 46 на сто до 3,32 млрд. долара спрямо предходното тримесечие.
Анализаторите виждат редица възможности за генерирането на нови приходи от приложението за изпращане на съобщения WhatsApp, от услугата за споделяне на снимки Instagram, както и от компанията Oculus Rift, която произвежда продукти, свързани с виртуалната реалност. В момента Facebook инвестира усилено в тези услуги.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Времето днес: Облачно и на места с превалявания от дъжд
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
преди 10 години Много *** живееят на тази планета щом си прахосват доста от времето с подобни елементарни простотии като гледане на клипове във Фейсбук и др. Ама явно човекът като вид е особено същество... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Да...с лека ирония: Гугъл ще си свали сателита от яд отговор Сигнализирай за неуместен коментар