Facebook полага усилия, за да разшири своята услуга за новини Instant Articles в Азия, което подчертава степента, в която тя обръща внимание на многобройното население в развиващите се пазари, когато става дума за въвеждане на нови функции, пише Wall Street Journal.
През последните седмици най-голямата социална мрежа в света промотира факта, че отваря нови работни места в седалището си в Азиатско-тихоокеанския регион – Сингапур. Там тя търси служители, които да работят с новите медийни издатели, с които да разработва Instant Articles. Обявата сочи, че се търсят кандидати, които говорят тайландски и виетнамски.
Instant Articles позволява на медиите да публикуват материали директно във Facebook, вместо като линкове към техните сайтове. Facebook твърди, че тези статии се зареждат 10 пъти по-бързо от стандартните на мобилни телефони. Компанията пусна услугата в САЩ през май, а миналата седмица направи това и в Индия.
"Винаги сме планирали да пуснем тази програма по целия свят и се надяваме да достигнем до момент, в който издател, който иска да участва, ще има възможността да го направи“, коментира говорителят на Facebook.
Индия, Виетнам и Тайланд са привлекателни пазари за Facebook, тъй като все повече хора получават достъп до интернет там, използвайки евтини смартфони, твърдят анализатори.
Индия е вторият най-голям пазар на Facebook след САЩ и има повече от 130 млн. потребители месечно, посочва социалната мрежа. В Тайланд има 38 млн. потребители на Facebook, а във Виетнам те са 36 млн., сочат данни на базираната във Великобритания консултантска компания We Are Social.
Миналия месец продуктовият директор на Facebook Крис Кокс заяви по време на конференцията WSJDLive, че Instant Articles са насочени към потребителите в развиващите се страни, където интернет връзките могат да бъдат бавни.
"Един потребител на Facebook в Мианмар днес може да чака 40 секунди до минута, за да разбере какво се случва в Янгон“, коментира Кокс. „Ако можем да свалим тази бариера, това ще бъде огромна услуга“.
Американски медии като Washington Post, New York Times и германските Spiegel и Bild, се присъединиха вече към платформата.
Но много американски издатели остават предпазливи, тъй като се притесняват как услугата ще се отрази на техните резултати. Този месец Wall Street Journal писа, че някои издатели не успяват да генерират приходи от реклами от платформата.


Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Спартак загуби от Левски с 1:3 под дъжда на "Коритото"
Читалище "Васил Левски 1945 г." ще зарадва варненци с безплатен коледен спектакъл
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Нобелов лауреат за мир: Иран използва екзекуциите като „инструмент за репресии“
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
“ДПС-Ново Начало" организира митинг "НЕ на манипулациите!"
27-годишен е загинал при челен сблъсък между кола и бус край Велинград
Левски с убедителна победа като гост на Спартак Варна
Трима души са евакуирани от танкера “Кайрос”
Наводнение в Лувъра е нанесло щети на документи и архиви