Twitter е критикувана от инвеститорите от първичното си публично предлагане насам заради забавянето на растежа на броя на потребителите ѝ. В сряда главният финансов директор на компанията Антъни Ното опита нов начин за отбрана - сравни Twitter с най-голямата социална мрежа в света, пише Bloomberg.
Всъщност аудиторията на Twitter може да надмине тази на Facebook (1,49 млрд. потребители), “в зависимост от това как гледате на нея”, коментира Ното по време на технологична конференция в Лас Вегас.
Неговите коментари бележат промяна спрямо предишните му изявления. През юли Ното заяви на инвеститорите, че растежът на социалната мрежа няма да се подобри значително, докато не достигне масовия пазар.
През второто тримесечие месечните активни потребители на основното приложение на компанията се увеличиха с 2 млн. души спрямо предходното, достигайки общо 304 млн.
В сряда Ното заяви, че Twitter има много по-голяма аудитория, ако се вземат предвид хората, които разглеждат туитове, без да влизат в Twitter, или които достигат до туитовете през търсачки, или виждат публикациите в новинарски сайтове и по телевизията. Преди време компанията обясни за тази своя по-голяма аудитория, но това е първият път, в който някой от директорите ѝ директно я сравнява с Facebook.
“Te имат само тези 1,4 млрд., които да обявят - нямат други данни”, коментира Ното, посочвайки, че потребителите на Facebook имат достъп до услугата предимно през нейното мобилно приложение и през уебсайта ѝ, тъй като публикациите обикновено не се появяват другаде.
“Ние имаме други данни за аудиторията, за които никой не говори. Ако ги добавите, става огромна бройка. В действителност, може да се спори, че бройката ни е още по-голяма”.
Ното твърди, че разбира, че инвеститорите не се фокусират върху по-широката аудитория на Twitter, тъй като компанията не печели пари от нея. Но с новите инициативи като Project Lightning, която ще позволи на хората, които не са регистрирани в Twitter, да “говорят” за събития, социалната мрежа може да започне да направи този по-голям брой външни потребители по-значими за нея.
Ното не разкрива информация за колко голяма аудитория става дума. Той не засяга и факта, че Facebook притежава и Instagram, която има повече от 300 млн. потребители месечно, Messenger - с над 700 млн. потребители, и WhatsApp - с над 800 млн. потребители.


Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Спартак загуби от Левски с 1:3 под дъжда на "Коритото"
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Благомир Коцев: Свободата на духа и чистата съвест носят истинската свобода
Оля Ал-Ахмед: Историята може да се пише и в стихове
“ДПС-Ново Начало" организира митинг "НЕ на манипулациите!"
27-годишен е загинал при челен сблъсък между кола и бус край Велинград
преди 10 години И за това мрежата се използува като организатор на имигрантските потоци в изгадни на поръчителите страни! отговор Сигнализирай за неуместен коментар