„Pokemon Go е свързана с най-кошмарното прогнозиране в живота ми“, коментира на Mobile World Congress Джон Ханке, главният изпълнителен директор на Niantic, създател на Pokemon GO. По думите му екипът нямал представа какви мащаби ще достигне тя.
„Преди да разработим играта си поставихме три цели: да включва откриване на нови места, да включва движение и да е свързана със социално преживяване и срещане на повече хора, за да правим повече неща заедно“, допълни той.
По думите му Pokemon GO вече се играе в над 200 страни и е свалена над 20 млн. пъти от появата си на пазара досега. Ханке коментира, че екипът, разработил играта, е изключително доволен, че тя се радва на толкова лоялна фен база.
За да покаже еуфорията около пускането на мобилната игра, Ханке показа кадри от Тайван, в която се вижда голямо кръстовище, задръстено от автомобили и хора, които тичат в една посока, за да хванат покемони.
Всичко това продължава и в момента. Досега играчите на Pokemon GO са изминали над 224 млн. километра заедно, в търсене на виртуалните същества.
„Искахме потребителите, в това число децата ни, да прекарват повече време навън, защото децата предпочитат да играят игри у дома дори и в слънчеви дни“, коментира Ханке. Така от Niantic решават, че е нужно приключение „на крак“. По думите му технологиите са помогнали за изпълняването на тази цел.
„Хората започнаха да ползват Pokemon GO навсякъде“, коментира изпълнителният директор на Niantic, разкривайки, че някои са ползвали хеликоптери, за да достигнат по-бързо до местата, които търсят в играта. „Играят я дори в Антарктида“.
Ханке твърди, че екипът е бил много изненадан, че потребителите са реагирали толкова емоционално на играта. Всъщност доказателствата, че Pokemon GO се е превърнала в огромна игрова мрежа, са налице. Общо 44 600 TB данни са трансферирани заради нея.
Много компании виждат възможности за партньорства, благодарение на което до момента има 35 хил. спонсорирани локации в играта. Те са посетени над 500 млн. пъти.
„Клиентите разбраха, че това е начин за органично достигане до потребителите“, коментира още Ханке. „Трансформирахме магазините в място за игра“.
По същия начин компанията действа с библиотеки и други публични места.
В момента Ханке вижда потенциал за развитие в носимите устройства и тези, които ползват разширена реалност. Според него бизнесът може да се възползва повече и от технологии, свързани с локацията на потребителите.


Честваме паметта на свети Амвросий Медиолански
Мощно земетресение между Аляска и Канада
Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Песков: Посланията в стратегията на Тръмп за САЩ контрастират с подходите на Байдън
Какво представлява диетата „планк“ – една от най-популярните рестриктивни диети
Нумерологична прогноза за 8 – 14 декември
Как Грузия се превърна в задната врата на Русия
Времето днес: Облачно и на места с превалявания от дъжд
преди 8 години Покемон = покетмонстър = джобен дявол, преведено по смисъл.Папагалите джурнаглисти много се афектират от модата.Пък била тя и бесовска! отговор Сигнализирай за неуместен коментар