Компанията за луксозни стоки Hermes International наема служители и инвестира във френското си производство, за да отговори на нарастващото търсене на чанти в Азия. Всичко това насърчава икономиката на страната, докато битката за президентския пост подчертава проблемите на Франция със създаването на нови работни места, пише Bloomberg.
Базираната в Париж компания за луксозни продукти разширява своята мрежа, свързана с местното производство, за да прави чанти като Kelly и Birkin. Новината беше разкрита заедно с финансовите резултати на Hermes, които показаха, че продажбите за тримесечието са надминали очакванията.
За Hermes етикетът “Произведено във Франция” е ключова част от нейните дамски чанти, които се продават добре в Азия и навсякъде другаде като емблема на френския стил.
“Това представлява значителна част от стойността на бранда за тях”, коментира Леополд Оти, анализатор в Oddo & Cie. “Франция има ноу-хау за определени луксозни продукти, които не можеш да откриеш навсякъде, както Италия има обувки, а Швейцария - часовници”, поясни той.
Решението да увеличи броя на служителите компанията направи в момент, в който кандидатите за президент на Франция - Еманюел Макрон и Марин льо Пен дебатират по въпроса как да възстановят работните места в страната, в която нивото на безработица остава 10% въпреки икономическото възстановяване.
Подготвяйки се за изборите на 7 май, двамата финалисти посетиха фабрика на Whirlpool, разположена в близост до северния град Амиен, където работниците протестират срещу плановете за преместване на производството в Полша.
Hermes, която произвежда около 85% от продуктите си във Франция, планира да увеличи производството си на кожени изделия с 8% и да наеме 250 души в страната тази година.


Почина основателят на една от големите вериги хранителни магазини у нас
Гуцанов праща социалните по наводнените места в Бургаско
Цолов завърши 12-и в Абу Даби
Откриха 8 кг марихуана при спецоперация в Бобов дол
Коледната трапеза ни струва два пъти по-скъпо от миналата година
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Бургунди и бордо – най-актуалната тенденция за сезон есен-зима 2025
Занаятът носи радост, когато надмине очакванията
НОИ даде зелена светлина на бюджета на ДОО за 2026 г.
Блокада за камионите: Затвориха Кулата и Илинден
Димитър Манолов: Не ми харесва, че са замразени обезщетенията за безработица