IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Kering търси купувач на Puma?

Спортната марка вече пет години се бори с лошите си резултати

12:03 | 17.12.14 г.
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Собственикът на Puma проучва възможностите за продажба на германския производител на спортни стоки, след като усилията за съживяване на марката не пожънаха успех за пета поредна година, твърдят източници, запознати с въпроса.

Kering SA, която притежава и Gucci, се е свързала с потенциални купувачи по-рано тази година, за да прецени дали те имат интерес, пише Bloomberg. По думите на източниците, пожелали анонимност, компанията е започнала преговори с инвестиционни фондове от Близкия изток, както и с азиатски инвеститори.

Преговорите би трябвало да са довели до някакви предложения, но остава неясно дали базираната в Париж компания все още иска да продаде марката, допълват източниците. Представителите на Kering и Puma отказват да коментират случващото се.

Kering притежава около 86% от Puma. Тя придоби контрол над производителя на спортни стоки през 2007 г.

Puma, чиято пазарна оценка е 2,5 млрд. евро, обновява своите спортни обувки и засилва маркетинговите си действия в опит да се преориентира в друга посока.

Търсенето на купувач за Puma се случва в същата година, в която председателят на Kering Франсоа-Анри Пино заяви, че компанията трябва да има свое подразделение за спорт и лайфстайл. Това обаче няма да се случи, докато Puma не си върне позициите, коментира той през април.

Тази есен Puma представи своята нова рекламна кампания „Forever Faster”, в която се включиха спринтьорът Юсейн Болт и футболистът Марио Балотели.

Във вторник компанията обяви, че сключва няколкогодишно партньорство с певицата Риана в опит да се изтласка отново нагоре.

През следващия месец Риана ще стане „глобален посланик“ на немската марка, като ще рекламира женските продукти на фирмата, пише Wall Street Journal. Условията на споразумението не са оповестени публично.

"Проучването на пазара показа, че макар да не е спортист, Риана е икона за нашата основна целева група“, коментира главният изпълнителен директор на Puma Бьорн Гулден.

Той се присъедини към Puma през април 2013 г. и оттогава работи по промените в стратегията на компанията и нейния имидж.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 21:47 | 09.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още