6% от европейските клиенти пазаруват онлайн почти всеки ден, като този показател е 4% в България, Германия и Холандия и 3% в Дания и Румъния. Това показва проучването Masterindex на Mastercard. Според данните най-активни в електронната търговия са потребителите от Полша и Литва, където 9% от потребителите пазаруват всеки ден.
8% от потребителите във Великобритания, Италия и Испания пазаруват онлайн всеки ден, показва още проучването на компанията.
Като цяло европейците могат да бъдат наречени онлайн купувачи, показва проучването. Очакванията са секторът на електронната търговия да се разшири с 45% в периода между 2015 година и 2018 година.
Masterindex се основава на допитвания до потребители в повече от 20 държави в Европейското икономическо пространство. То показва, че един от четирима европейци с достъп до интернет е поръчвал продукти или услуги онлайн поне веднъж седмично през 2016 г.


Вдигат учителските заплати с 10 процента
Николай Младенов ще управлява изпълнителния комитет за Газа
Зверско убийство на сина на зам.-кмета на Харков във Виена
Тарикати продават стартови пакети евро от по 20 лева за 50
Мъж е в кома след тежък побой пред магазин
И. Шнабел от ЕЦБ подкрепя прогнозите за повишение на лихвите
САЩ създадоха новия си план за национална сигурност спрямо капризите на Тръмп
Deutsche Bank: Бумът на AI продължава, няма балон
Посланик Пъздър за глобите на ЕС, енергетиката и AI, част 3
Посланик Пъздър за глобите на ЕС, енергетиката и AI, част 2
Пет от най-странните жабки в серийни автомобили
Първото BMW M се продава
Опасно ли е поставянето на калъфи върху седалки с подгрев
Volkswagen вкарва три модела в сервизите заради проблеми с безопасността
Hyundai възражда един от най-забавните си модели
Франция представи мощна нова система за борба с дронове
Откриха нови доказателства за селективен канибализъм сред неандерталците в Европа
Мутация на грипа във Великобритания може скоро да дойде у нас
Европа може да разчита само на себе си, загуби САЩ като приятел в нужда