Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър
Борси
Суровини
  • Лек суров 49,76 0.34%
    Брент 56,26 -0.05%
    Пр. газ 2,97 -3.88%
    Злато 1 295,95 -1.55%
    Сребро 17,05 -1.66%
  • Платина 940,25 -0.54%
    Паладий 913,60 0.38%
    Царевица 349,75 -0.13%
    Пшеница 451,50 0.29%
  • Соя 967,62 -0.20%
    Кафе 135,05 -0.98%
    Захар 14,02 -0.21%

Профил

doba
doba doba, регистриран на 11 Декември 2010 г., Варна
  • коментира  |    13 септември 2017, 19.31ч.
    Мхм, а т.н. бизнес от Южна БГ подценява наемането на гърци и турци. От западна пък - на сърби и макета? И с какво ще ги привлече и задържи?.. За протокола: Румъния и Гърция са в ЕС, за тях не се изискват никакви допълнителни процедури. Обява, интервю, договор и почват работа.
  • коментира  |    07 септември 2017, 10.36ч.
    За газов разпределител(хъб) е нужно наличието на голямо газово хранилище от порядъка на десетки млрд метра кубични. С такова БГ не разполага. Всичко останало са празни приказки. Благодарение на 'умната' си политика в посока 'конграчулейшънс', бат'Бойко спря проекта към Варна. Това сам той си го каза в интервю. Затова сега вместо да инкасираме такси, ще лапаме мухите.
  • коментира  |    02 септември 2017, 07.43ч.
    В статията се търси връзка между пазара на труда и процедурата по несъстоятелност на предприятия?.. Колкото до отношението работник/работодател, в момента те са повече от либерални. Едномесечно предизвестие и всеки си хваща пътя. Освен ако не е сключен договор за по-дълго такова/или за определен срок, но той също е на доброволна основа. Тези дни ми се наложи да летя на Запад по работа. Заговорихме се на летището, от 10-на човека в компанията 5 отиваха да работят там. Задълго. Самолет по самолет...
  • коментира  |    21 август 2017, 16.33ч.
    Това е положението, Импе. Дойде време кравите да смучат от телето(цитирам родителите ми, мир на праха им). Може да вземем мерки докато сме по-млади, аз поне пробвам. Пенсиите не стигат и сега за нормален живот, какво остава след 20-30г, когато територията в БГ ще бъде доминирана от по-тъмни субекти. Срещу които ще се борим за физическо оцеляване, ако сме живи де.
  • коментира  |    21 август 2017, 13.35ч.
    Прав си. Повече деца, след време ще се сещат за нас(дай Боже) и ще ни дават по някой лев. Имам много познати, които и сега оживяват след подкрепа от децата си. Кой по 100, кой по 200, по 300 евро, децата не са ги забравили. Лично аз също давах пари на родителите ми(Бог да ги прости). Помня, че преди време пенсията им беше 60-70-100лв, а кутия Арда 1.20лв(и майка ми и баща ми бяха страстни пушачи, по кутия+ на ден). Как се ОЖИВЯВА с една пенсия???... Така че освен кариера, правети и деца! Колкото повече, толкова повече. Децата са съкровище!
  • коментира  |    11 август 2017, 15.21ч.
    Точно. Кога ни цакаха с $170 на барел не реваха. Като нетен вносител на горива БГ е от печелившата страна. Колкото по-дълго и колкото по-евтин нефт, толкова по-добре.
  • коментира  |    11 август 2017, 04.18ч.
    Дай Боже да доживея да карам Сф-Кулата по магистрала. Пътят през Кресна е убийствен, имал съм 'критични' случки в него. Почти при всяко преминаване съм виждал ПТП. До 'зелените' - помнете, и вашите потомци ще минават оттам.
  • коментира  |    10 август 2017, 17.02ч.
    В последно време почти всеки ден 'екперти' ни обясняват/внушават, че трябва да зарежем ДВГ и да минем на електрически коли. Накратко: 1. От началото на миналият век цивилизацията ни постепенно преминава от жива(главно коне, крави, биволи и т.н.) тяга към ДВГ. БЕЗ НИКАКВА ДЪРЖАВНА ПРОТЕКЦИЯ. 2. Същите се ползват и сега, на пазарни цени, БЕЗ ПРОТЕКЦИЯ НА КОГОТО И ДА Е. 3. От около година-две се почна атака срещу тях - колко били вредни, как замърсявали околната среда, затопляли климата и т.н. - поръчка от 'някои' среди. 4. Същите 'вредни' машини са в употреба от 100г и с всяка изминала година са все по-малко замърсяващи околната среда. Аз също съм за Прогреса, но по естествен път - правиш продукт, налагаш го на пазара и клиентите го купуват. Примерно както е с lED лампите. Все повече хора си ги ползват, забравяйки класическите. По същият начин да се процедира с ел автомобилите, моля. :)
  • коментира  |    05 август 2017, 11.54ч.
    Къде са Велев, Данев и Домуса да им обяснят, че правят огромна грешка. Никаква МРЗ на 'търтеите', да се договарят пряко с работодателя !
  • коментира  |    03 август 2017, 13.35ч.
    Представям си какво би било, ако имаше дефицит, макар и малък. Тогава всички щяха да ореват света, че имало недостиг(както сега че сме на ++). Да се мрънка за нещо... Всички знаем, че е по-добре да сме на плюс, отколкото на минус. :)