Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър
Борси
Суровини
  • Лек суров 49,76 0.34%
    Брент 56,20 -0.16%
    Пр. газ 3,08 0.06%
    Злато 1 302,30 -1.07%
    Сребро 17,12 -1.25%
  • Платина 942,00 -0.38%
    Паладий 917,90 0.56%
    Царевица 350,75 0.21%
    Пшеница 450,75 0.28%
  • Соя 968,88 -0.13%
    Кафе 136,38 1.10%
    Захар 14,05 1.66%

Профил

new_investor
регистриран на 6 Януари 2017 г., София
  • коментира  |    11 август 2017, 10.19ч.
    Всички останали ти го доставят с куриер за тяхна сметка на посочен адрес. Отделно обслужването им с информация по летищата е абсурдно зле, както и естествено и ПР-а, което съдържанието на статията показва също много добре. Да си виниш пътниците, че не са прави да са недоволни, когато си се "омазал" е просто смешка. Извиняваш се - лично, с обаждане, пращаш им по един ваучер за отстъпка за следващ полет и гледаш следващия път да си коректен. Да не говорим за ситуацията, ако пък билетът ти е издаден през тур агенция или един от множеството сайтове като esky или т.н. Тогава си получаваш билета по мейл, ама уведомления за промени в полети и т.н. - забрави. И ти обясняват, че всъщност те не ти виждали мейла - ми да го изискат, бе. И накрая - за какво въведоха искане за толкова информация при онлайн резервациите - купуваш си билет за Варна, то ми иска адрес на престой в града, с цел визови ограничения?!? При положение, че 1 поле по-нагоре съм въвел, че съм българин. Оправете тия неща първо
  • коментира  |    11 август 2017, 10.13ч.
    Господин Георгиев да не се прави на типичен български меринджей и да изкарва клиентите си криви, ами да си оправи кочинката. Като започне на първо време с връзките с клиентите. Не може телефона ти за връзка с клиентите да работи от 9 до 18 часа само в работни дни и там да трябва да звъниш по 15 пъти и да висиш да слушаш музика по 40 минути (реален случай от края на миналата година), за да ти отговорят. А част от промените по билетите могат да станат само по този начин. Отделно, какво значи да ти сменят часа на полета 2 дни преди полета и да те уведомят - ами ти си избрал конкретния полет, защото ти е бил удобен - ако часа е друг, то сигурно би избрал друг вариант, с друга авиокомпания - за мен това си е закъснение, 3 часово закъснение, както и да го погледнеш, а не 55 минути. БГ еър е единствената авиокомпания, която ако не ти пристигне багажа по някаква причина те кара да си го взимаш лично от летището (в София тропаш на един апокрифен служебен вход, който не е означен за целта).
  • коментира  |    09 юни 2017, 16.24ч.
    Е, на това му се вика грижа за "обикновения" американец...