Google е силно ангажирана с мисията си да предоставя на американските избиратели навременна информация по време на този изборен цикъл, като предлага всичко - от помощ за регистрация на избирателите до информация за избирателното място в своите резултати от търсенето. Днес компанията обяви плановете си за показване на резултатите от изборите в САЩ директно в търсачката на повече от 30 езика веднага след като избирателните секции затворят.
При заявки за търсене на „резултати от изборите“ потребителите ще са в състояние да видят подробна информация за изборите за президент, сенатори, конгресмени, губернатори, както и за референдуми на щатско ниво и други предложения, пояснява Google.
Резултатите ще бъдат актуализирани непрекъснато - на всеки 30 секунди, както става ясно от снимка, споделена от компанията в официалния ѝ блог с подробно описание на новите функции. Табове в горната част ще позволят на потребителите да преминават към различните резултати - от воза за президент, за Сенат, Конгрес. Резултатите ще включват също информация за това от колко избирателни гласове имат нужда кандидат-президентите, за да спечелят, колко места са свободни в Камарата и Сената и колко състезания за губернатори са в ход.
Тези данни са представени в лесен за четене формат, като демократите са представени в синьо, републиканците - в червено, и има прости графики, заедно с ключовите числа.
Google активизира усилията си за този изборен цикъл с внедряването на уеб и мобилни инструменти, които помагат на много хора да разберат как да се регистрират, как да гласуват или гласуват по-рано, къде да намерят своите секции, кой е в бюлетината и друга подобна информация. Компанията предоставя тази информация и на испански.
Google също така призовава избирателите да се включат в изборите с реклами на първата страница на сайта Google.com. В допълнение днес в горната част на Gmail има банер, който предлага да покаже на потребителите къде да гласуват - нещо, което не е правено досега от концерна в последните години. Т. нар. Doodle също се използва, за да напомни на хората за изборите.
В САЩ все повече хора се обръщат към интернет, за да получат информация за изборите. Компанията твърди, че е налице 233% увеличение на трафика за търсене на фразата „как да гласувам" в сравнение с изборите през 2012 г., например.
Резултатите от изборите ще бъдат предоставени веднага, след като избирателните секции затворят в изборния ден, пояснява Google.
Компанията отбелязва, че ще предава на живо изборни новини в YouTube по каналите, предлагани от NBC, PBS, MTV, Bloomberg, Telemundo, The Young Turks и други. Зрителите са изразходвали над 20 милиона часа в гледане и преглеждане на предаванията на живо в сайта, добавя компанията.


Читалище "Васил Левски 1945 г." ще зарадва варненци с безплатен коледен спектакъл
Какво време ни очаква за студентския празник?
Може ли изкуственият интелект да намали броя на върнатите покупки от е-магазини?
Бездомници превзеха подлезите във Варна (СНИМКИ)
Момиче се влюби в мъж, той я продаде за проститутка
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Нобелов лауреат за мир: Иран използва екзекуциите като „инструмент за репресии“
Фирми от САЩ разграбват редкоземните елементи, нужни на Европа за превъоръжаване
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Зеленски призова съюзниците да увеличат подкрепата си за Украйна
МОСВ предприе спешен мониторинг на морските води заради танкера "Кайрос"
Мъж е загинал след челен сблъсък между две коли на пътя Габрово - Севлиево
Доставиха храна на борда на "Кайрос"
Синът на Арнолд Шварценегер, Кристофър, е копие на полубрат си Джоузеф Баена