Макар че в ролата си на водещ онлайн търговец на дребно Amazon владее пазара в повечето западни страни, технологичният гигант ще трябва още доста да се постарае, за да навлезе на китайския пазар, коментира Statista. Според iResearch China, китайска компания за пазарни изследвания, пазарният дял на базираната в Сиатъл компания в Китай възлиза на под 1% през 2016 г.
Пазарът на онлайн търговия в Китай, чийто размер е колкото този в САЩ, очевидно се доминира от Tmall – платформата за търговци на Alibaba, на която се падат 56,6% от продажбите за 2016 г.
Amazon ясно показа амбициите си към Китай, когато компанията купи Joyo – най-големия търговец на книги в Китай в онзи момент, за 75 млн. долара през 2004 г. Joyo.com стана част от Amazon.cn и се преименува на Joyo Amazon през 2007 г., преди изцяло да се откаже от старото си име и да се ребрандира на Amazon China през 2011 г.



Може ли изкуственият интелект да намали броя на върнатите покупки от е-магазини?
Бездомници превзеха подлезите във Варна (СНИМКИ)
Момиче се влюби в мъж, той я продаде за проститутка
41 пияни или дрогирани водачи спипа КАТ за ден
МОСВ започна спешен мониторинг на морските води заради блокирания танкер
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Нобелов лауреат за мир: Иран използва екзекуциите като „инструмент за репресии“
Фирми от САЩ разграбват редкоземните елементи, нужни на Европа за превъоръжаване
Мадуро знае, че Тръмп блъфира
Сигурността на Израел се нуждае от по-малко оръжие и повече диалог
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Синът на Арнолд Шварценегер, Кристофър, е копие на полубрат си Джоузеф Баена
Над 500 студенти посрещат 8 декември на Пампорово
Берое и Септември завършиха 0:0
Мъж е в тежко състояние след катастрофа на пътя София-Варна
Делян Добрев: Предишният вариант не беше бюджетът на ГЕРБ